Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussietopic] Overleg hier over het spel

Gestart door 123berber, 23 november 2024, 07:54:45

Vorige topic - Volgende topic

123berber

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

bert-boefjes

Ik wil graag bm worden, want ik ben tot op heden de enige die openlijk claimt slecht te zijn :D
En wat kan het dorp nou beter helpen dan een slechte bm die slechte keuzes maakt om slecht een oor aan te naaien ;D O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

fannieklm

Ook ik ben wakker deze zaterdagochtend.
Mijn whatsapp staat open voor netwerken!

Mijn stem zal gaan naar iemand die zich normaal aanbied voor bm.
Ik wil geen chaos in dit spel (A)

thelight288

Murphy

Ik wil graag bm zijn. Waarom op mij stemmen vraagt u? Ik ben wamster en een dorpsgek mag mij best bekijken om het te checken. De wolven zullen mij niet zomaar om kunnen leggen, dus dat maakt dat de BM niet per ongeluk snel bij hun terecht kan komen. Dit maakt mij dus de perfecte bm!

Simile

Ik wil ook BM zijn.

Ik ben dit keer geen welp, beloofd!

maartenrambo

Mijn stem zal gaan naar iemand ndie niet openbaar claimt

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Dragonfly

Oh, wanneer je op zoek bent naar een betrouwbare, bereikbare burgemeester die aan de goede kant staat, stem dan vooral op mij! Zoals jullie weten lieg en bedrieg ik niet graag. Aan mij heb je een rechtlijnige burgemeester die iedere speler zal horen en geen overhaaste conclusies trekt.  8)

Waterwork

Ik hoef geen bm te zijn, ik stem op Thelight. Elke keer wilt hij en krijgt bijna nooit. Dus wil ik hem wel die stem geven

RoodHapje

Citaat van: Simile op 23 november 2024, 11:47:06
Ik wil ook BM zijn.

Ik ben dit keer geen welp, beloofd!

Ik ben zelfs niet slecht, beloofd! En jij?

Ik hoef trouwens geen bm en dat is niet speltechnisch gerelateerd, ik ben nu niet fit, dus ik ben blij dat ik meedoe, maar geen extra verantwoordelijkheid er bij is wel prettig nu.

RoodHapje

Citaat van: Dragonfly op 23 november 2024, 12:17:40
Oh, wanneer je op zoek bent naar een betrouwbare, bereikbare burgemeester die aan de goede kant staat, stem dan vooral op mij! Zoals jullie weten lieg en bedrieg ik niet graag. Aan mij heb je een rechtlijnige burgemeester die iedere speler zal horen en geen overhaaste conclusies trekt.  8)

Jij krijgt mijn stem! :-*

RoodHapje

Thelight claimt neutraal, gelieve daar rekening mee te houden in de stemming. Degenen die op hem hebben gestemd wisten van zijn neutraalclaim dus dat is ook interessant.

Daarnaast heb ik Bert Boefjes gevraagd naar zijn slechtclaim waar een grapje over zijn speelnaam uit kwam (die was slecht, en slecht+slecht=goed, zoiets).

Omdat Simile beloofd geen welp te zijn houd ik haar ook in de gaten, want ik zie haar dat gerust weer zeggen na vorig potje als ze nu een andere slechte rol heeft. Ik heb haar geappt hoe het met Khenny op het board was, ze gaf aan dat Khenny niet op het board zat, waarop ik aangaf dat hij dan dus wel haar offboardje zou zijn. Ze antwoordde met precies.

Zowel het gesprek met Simile en Bert moeten we niet extreem serieus gaan nemen, maar misschien ook niet geheel terzijde schuiven. Ik zie zeker Simile dit soort dingen echt wel zeggen vanuit de gedachte 'ze denken nooit dat ik dit na vorig spel direct weer flik'.

Simile

Ja wie weet flik ik t weer 8)

Ik ga op BB stemmen. Waterdichte strategie: hij claimt slecht, dus we lynchen m natuurlijk dag 2. En hij wijst uiteraard een medeslechtje aan als BM, die we dan dag 3 lynchen, enzovoort.

Kan niet misgaan toch?

maartenrambo

Citaat van: RoodHapje op 23 november 2024, 16:55:10
Thelight claimt neutraal, gelieve daar rekening mee te houden in de stemming. Degenen die op hem hebben gestemd wisten van zijn neutraalclaim dus dat is ook interessant.

Daarnaast heb ik Bert Boefjes gevraagd naar zijn slechtclaim waar een grapje over zijn speelnaam uit kwam (die was slecht, en slecht+slecht=goed, zoiets).

Omdat Simile beloofd geen welp te zijn houd ik haar ook in de gaten, want ik zie haar dat gerust weer zeggen na vorig potje als ze nu een andere slechte rol heeft. Ik heb haar geappt hoe het met Khenny op het board was, ze gaf aan dat Khenny niet op het board zat, waarop ik aangaf dat hij dan dus wel haar offboardje zou zijn. Ze antwoordde met precies.

Zowel het gesprek met Simile en Bert moeten we niet extreem serieus gaan nemen, maar misschien ook niet geheel terzijde schuiven. Ik zie zeker Simile dit soort dingen echt wel zeggen vanuit de gedachte 'ze denken nooit dat ik dit na vorig spel direct weer flik'.
Ik hoorde het pas na dat ik op hem gestemd had dat hij neutraal claimt. Dus mijn stem was daar voor al geplaatst zonder  die informatie. heb net   de plaatsing van me stem en  het binnenkomen van zijn claim op whats bekenen daar zit ruim een kwartier later dat ik zijn claim kreeg.Ik  ga der over nadenken of ik min stem nog ga wisslen op iemand anders.

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij