Discussietopic - Wie saboteert deze Spelen?

Gestart door redeast, 26 juli 2024, 13:28:44

Vorige topic - Volgende topic

Castiel.

Allereerst, het is teffes warm en daardoor heb ik erg weinig fut voor het spel. Ik doe achter de schermen wel een hoop appen met mensen. In 1 van die Chaos gaf ik al aan dat het een beetje op een heksenjacht begint te lijken op Waterwork.

Wat betreft jouw post over mij Fals, lekker eenzijdig weer. Je legt me allemaal woorden in de mond die ik half of als grapje gezegd heb. Het maakt je blijkbaar niet per se uit of we dezelfde alliantie hebben, samen winnen wil je sowieso niet ;)

Ik heb geen flauw idee wat je aan het doen bent sinds je wateractie. Maar je argumentatie op je verdenking op mij slaat nergens op. Ik had Murphy tot nu toe op goed staan door verschillende factoren. Dit heb ik ook bij meerdere mensen aangegeven. Dat jij uit mijn post hele andere dingen haalt vind ik serieus waanzin. Ik geef mijn verbazing aan bij Murphy over mij en Hans want die hele verdenking was ook gebakken lucht. En verder heb ik wat vragen gesteld over haar andere verdenking maar kon ik het daar in grote lijnen wel in vinden. Wat jij er nu van maakt is echt iets zien dat er gewoon niet is en ik vraag me heel erg af waar dat vandaan komt.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Robin89

Citaat van: Waterwork op 30 juli 2024, 14:05:13
Citaat van: Falsifica op 30 juli 2024, 12:55:26
Waterwork sprak me net prive aan met dat hij niet stil of ongeinteresseerd was.

En deze posts dan?
Citaat van: Waterwork op 28 juli 2024, 13:18:33
Hallo allemaal, sorry dat ik nu pas reageer in hoef geen bm te worden ik ga nog even kijken wie mijn stem krijgt
Citaat van: Waterwork op 29 juli 2024, 14:54:03
Oke sorry voor mijn inactiviteit what just happend, lekker bezig Fals. Ik probeer zelf even de voordelen van in een gilde te zitten uit te vogelen weet nog niet precies welke gilde wat kan namenlijk.

Vind dit toch geen spannende posts tot nu toe.

Verder gaf hij aan dat hij niet aan het sturen was:
Citaat van: Waterwork op 30 juli 2024, 08:46:46
Dus als Chaos slecht is vind ik het een grote kans dat Sunny dat ook is.
Citaat van: Waterwork op 30 juli 2024, 09:40:32
Ik zeg niet dat je slecht bent maar als Chaos slecht is beschermt ze jou wel.

Wat ben je hier aan het doen dan?

Sorry maar ik vind dit echt belachelijk ik doe mijn best om actief te zijn er daar word ik nu op afgerekend.
En de andere mensen die stil zijn dan
Lynn of Maartenrambo, Robin, Femsel, Shaddow
Robin 4 dagen geleden
Lynn laatste post was 3 dagen geleden
Maarten 2 dagen geleden
Femsel ook 2 dagen geleden
Shaddow ook 2 dagen geleden

Blijkbaar is mega stil meer verdacht dan een beetje stil

Ja sorry, ik heb echt niet veel tijd gehad nog. En op werkdagen is het gewoon lastig om met zo'n spel bezig te zijn.

Daarnaast is dit de eerste speldag en is er - los van de geslaagde wateractie natuurlijk - nog niet enorm veel gebeurd behalve een hoop discussie over sollicitatierondes in de verschillende gildes en wat we met de gildemeesters aan moeten. Ik ben het er wel mee eens dat die gildemeesters potentieel veel macht hebben in dit spel en dat het goed zou zijn die z.s.m. te controleren (op de 1 of andere manier).

Tot nu toe heb ik een paar mensen (kort) gesproken achter de schermen. De meesten daarvan komen wel goed op me over. Ik doel dan met name op Sunny, Waterwork en - uiteraard - Falsifica. Mijn gesprekjes met Carnage en Castiel waren te kort om daar echte conclusies aan te verbinden en bij Chaos - die ik wel iets langer gesproken heb - heb ik wel wat twijfels. Dat komt met name door haar gehamer op William in het DT. Ik zag dat Murphy William als 1 van haar hoofdverdachten noemde en dat ze al bijna een stem op hem had geplaatst. Het lijkt me dan gewoon niet heel logisch dat William haar medewolf is. Elias doelde hier volgens mij ook op. Daarnaast vind ik Williams verdediging hier echt typisch voor de goedjes-William, dus bij Chaos plaats ik daarom wel wat vraagtekens.

Verder vind ik de argumentatie van Falsifica over Carnage wel sterk (in zijn post waarin Waterwork, Castiel en Carnage als verdachten worden bestempeld). Bij Waterwork en Castiel zie ik het (nog) niet helemaal, maar Carnage zou best wel eens slecht kunnen zijn. Als hij goed is, heb ik ook altijd wel wat uitgebreidere gesprekken met hem en dat is nu nog niet het geval. Al geef ik toe dat ik zelf dus ook nog geen enkel initiatief heb getoond, maar dat kwam echt door de drukte.

Tot slot zijn er nog een hoop spelers die weinig hebben gezegd, maar de deadline is natuurlijk pas vanavond. Dus laten we iedereen in elk geval wel even de kans geven om te reageren. Mensen die overdag werken hebben 's avonds pas tijd voor het spel, dus ik heb er altijd wat moeite mee als mensen die niet meteen al van alles posten als inactief worden bestempeld.

RoodHapje

Bij ons gilde ging het vooral tussen Carnage en WW (niet heel verrassend misschien). Alle 3 hadden we een slechter gevoel bij Carnage, met name omdat Murphy hem naar groen probeerde te schuiven, dat is in ieder geval wel mijn hoofdreden. Mijn stem dus naar Carnage.

Daarnaast: Zou iemand mij of een andere gildemeester willen beschermen indien mogelijk? Ik begreep dat er een conversiewolf rondloopt. Zowel voor lunch als conversie zijn we extra interessant als doelwit. Dank u  :) .

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Castiel.

Roodhapje geeft aan waarom. Denk niet dat er nog veel meer uitleg nodig is.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

CarnageRazor

Er lijkt informatie gelekt te zijn van mij naar Murphy volgens Falsi. Welke informatie wilt hij dan weer niet vertellen. Hij vind dat hij hier in de machtspositie is want hij is bewezen.

Wat ik met Murphy deelde:

Kantclaims: goed/goed
Zit je in een gilde? : ja/ja

Tenslotte zijn er enkele zinnetjes gewisseld over Falsi zijn neutraalclaim. Dat we die beide niet geloofde en vooral ik mezelf afvroeg wat daar achter zat.

De gelekte informatie, ik weet niet waar het over gaat. Over wat ik zou gelekt hebben. Ik kan dat dus niet weerleggen.

Murphy zou mij richting groen hebben geschoven, door met een zwak argument een BM stem op mij te hebben geplaatst.

Gaat een slechte een ander slechtje een BM stem geven wetende dat hij er later op afgerekend kan worden? Blijkbaar voor sommige obvious ja.

Waarom ik bij Fals een G/S koppel verwacht:

Hij en Sunny blijken proven voor elkaar op een of andere manier. Maar het lek komt niet van mij, als er al een lek bestaat.

Ik heb geen verdere verdenking bij Sunny. Maar Sunny is volgens Chaos wel degene die met de gildemeesters met uitsluiting van RH heeft gesproken. (Volgens hen)

Ik ben binnen mijn eigen gilde eigenlijk qua stemkracht al zo goed als schaakmat gezet.

Verder hoorde ik dat Femsel is gestationeerd bij een andere gilde.

"Ik speel toch voor goed zegt Fals dan".

Verder krijg ik vooral "ik denk" en "ik verwacht" bij de argumenten die tegen me worden gebruikt.

Dit is puur onderbuik gevoel en framing.

Verder heb ik zelf ook niet veel zin om het spel op deze manier verder te zetten. Ik praat tegen bakstenen. Vorig spel was ik te chaotisch, dit spel lek ik informatie waarvan ze niet kan bestaan.

Dan wordt plots waterwork naar voren geschoven als grote verdachte, WW wordt boos en plots wordt er een 180°C draai gemaakt met argument " hij werd boos, hij kan geen wolf zijn. Als ik wolf ben wordt ik nooit boos".

Nu bleef WW bij mij ook m'n radar staan vanwege z'n stiller spelgedrag. Dus kan ik een stem op hem wel rechtvaardigen. Net als met Castiel die meestal snel bij aanvang van een nieuw spel wil netwerken. Dat bleef deze keer ook uit. Vandaar mijn stem.

Ik bedoel maar, voor mij valt deze puzzel niet op z'n plooi. Qua stemgedrag zit ik nu sowieso al in de wurggreep. Er worden poppetjes bij de gildes geïnstalleerd. Dus eigenlijk wordt heel het spel dag 2 al redelijk overheerst, met buikgevoel en de BM stem van een wolf die dacht me te kunnen manipuleren.

Als jullie me willen lynchen, doe het vandaag dan. Geen fut om hier heel de week mijn Latijn in te pompen. Dan zie ik jullie wel op DB waar ik "i told you so" kan zeggen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Shaddow

Hey sorry, ik ben achter de schermen wat actiever dan voor de schermen, en het is ook echt te warm om goed na te denken.

Robin89

Citaat van: Castiel. op 30 juli 2024, 18:35:34
Roodhapje geeft aan waarom. Denk niet dat er nog veel meer uitleg nodig is.

Dit komt wat uit de lucht vallen voor mij... tot nu toe noemde je allemaal namen, maar Carnage was er daar niet 1 van volgens mij. Voelt wat makkelijk om nu opeens op hem te gaan op basis van een post van iemand anders?

Robin89

Citaat van: Shaddow op 30 juli 2024, 19:11:46
Hey sorry, ik ben achter de schermen wat actiever dan voor de schermen, en het is ook echt te warm om goed na te denken.

We hebben het allemaal warm, maar op z'n minst een reden voor je stem kan je wel geven toch?
Nu ik deze mis en dit dus voelt als heeeeeel makkelijk meeschapen, gaat mijn stem nu - deels uit protest - naar jou.

maartenrambo

Mijn stem gaat naar water work zie mijn eerder post van vandaag. Ik ben het wel met carnage eens dat er te veel gepusht word d oor sommige spelers en andere spelers  die normaal snel  komen om te netwerken  kwamen vandaag pas.

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Shaddow

Citaat van: Robin89 op 30 juli 2024, 19:20:03

We hebben het allemaal warm, maar op z'n minst een reden voor je stem kan je wel geven toch?
Nu ik deze mis en dit dus voelt als heeeeeel makkelijk meeschapen, gaat mijn stem nu - deels uit protest - naar jou.
Mijn brein stopt met werken boven de 25 graden, het is nu 28.4

Shaddow

Combinatie van afstrepen, onderbuikgevoel, praten achter de schermen (ik heb niet met Carnage gepraat, moet eerlijk gezegd)

Shaddow

Citaat van: Shaddow op 30 juli 2024, 19:30:06
Citaat van: Robin89 op 30 juli 2024, 19:20:03

Mijn brein stopt met werken boven de 25 graden, het is nu 28.4

Ik snap dat het heel vreemd overkomt maar het is oprecht vrij kut, soms lukt het prima en soms loop ik ineens tegen een muur dus mijn hoofd is net een soort labyrint waarbij ik steeds een andere route moet zoeken om iets bepaalds te zeggen. Heel eerlijk heb ik ook niet veel concrete redenen, zie vorige post.

Sunny

Het zal niemand verrassen dat ik op Castiel stem.
Mijn reden daarvoor is dat ik ook het idee heb dat er een toneelstukje werd gespeeld tussen Cas en Murphy en het opvallend vond dat Murphy hem heel lichtjes verdacht maakte.
In het weinige contact dat wij hadden voelt Cas als een slechtje. Ik weet het is los zand, maar ik heb geen heterdaad en dus ga ik naar gevoel. (Waarbij ik graag wil opmerken dat wij alle 3 onafhankelijk van elkaar dat gevoel hebben bij Cas en het een gezamenlijke beslissing is geweest als Gilde om op hem te stemmen daardoor.)

CarnageRazor

In mijn vorige post komen vooral en Sunny en Falsi over als de framers.

Ik moet hierbij wel de nuance leggen dat er ook vanuit andere gildes gestrooid wordt met verdenking zoals "ik denk" "ik denk dat murphy dacht langer te leven dan jij". 

Ik wil dus niet Sunny en Falsi in een slecht daglicht plaatsen perse. Daar werd ik namelijk net op aangesproken dat dit zo overkwam.

Mea culpa.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

EliasTheBest

Ik merk dat achter de schermen er wat wordt bekokstoofd betreft gildes. Wat ik belangrijk vind is dat zolang het kan in elk gilde er 3 mensen minimaal moeten zitten zodat de gildemeester niet over powered wordt. Die stemt dan niet alleen dubbel maar schakelt ook een stem geheel uit. Ik ben voor transparantie betreft de gildes, al is dat ook wel omdat ik zelf geen gilde heb.

Ik moet zeggen dat ik er nog niet helemaal inzit, misschien ook wel door dat gildeloos. Er gebeurd blijkbaar van alles achter de schermen. Zo is mij ingefluisterd dat de stemming tussen 2 mensen gaat en dat ik zelf moest bepalen of ik daar in meega ja of de nee. Ik heb serieus geen idee wat ik dan zou moeten kiezen. Ik denk nog even na.