Discussietopic - Wie saboteert deze Spelen?

Gestart door redeast, 26 juli 2024, 13:28:44

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Citaat van: Chaosimsystem_ op 31 juli 2024, 12:44:36
De last minute stem was vooral door miscommunicatie in onze groep, jammer genoeg is er niets besproken geweest van wat we gingen doen.
Maar... dat is als GM toch jouw verantwoordelijkheid?

Citaat van: Chaosimsystem_ op 31 juli 2024, 12:44:36
Ik zat in een moeilijke situatie, waarvan ik wist dat ww niet slecht was of toch niet zo openlijk zich zou uitspreken op dt.
Ja? Tegen mij zei je dat je WW ook niet vertrouwd. En nadat wij gisteren onze stem veranderden was jij meteen in mij WA om te zeggen dat je zijn post toch ook echt wel heel erg verdacht vond, met opstoken enzo. En hierna kwam er nog een bericht die ik hier niet zal herhalen omdat ik dat echt niet ok vindt. Maar niets hier laat zien dat jij het moeilijk had omdat jij wist dat WW niet slecht was

Citaat van: Chaosimsystem_ op 31 juli 2024, 12:44:36Dan kwam me te horen dat de wb de keuze gaf aan de fans om iets op te vragen. Zelf vond ik die nogal specifiek, zeker dat achteraf gezien die zich bij hun schuilhield.
De relevantie hiervan ontgaat me, tenzij het een poging is om je te distantiëren van Castiel?

Citaat van: Chaosimsystem_ op 31 juli 2024, 12:44:36Één minuut voor deadline kreeg ik plots dan een hint dat Shadow niet slecht kan zijn, waarvan het nog eens moeilijker werd om nog mijn stem te veranderen.
Hier zeg je 1 minuut voor de Dl en je post je stem 24 seconden voor de DL. Wat had jij moeten veranderen dan? Op dit moment doe je erg je best om Carnage en mij verdacht te maken. Je had dus prima je stem op Carnage kunnen zetten gisteren. Dan was hij lynch geweest. Waarom deed je dat niet als je hem verdenkt? Waarom een stem op Shaddow, waarvan je dus schijnbaar WIST dat die Goed zou zijn?

Citaat van: Chaosimsystem_ op 31 juli 2024, 12:44:36Dus al bij al, er was geen plan, alleen een heel rommeltje van weinig informatie en achtergehouden informatie die ons wel hadden kunnen helpen.
Dit is echt zo'n onzin. Jij had gewoon met jouw Gilde kunnen bepalen op wie te stemmen, nu heb je stemmen gekaapt en niet eens op je verdachte gestemd.

Zoals ik je ook in WA al vertelde communiceer ik alleen nog maar in het DT met jou, aangezien jij claimt dat ik dingen verzwijg en jij over alles liegt. Op deze manier in het voor iedereen transparant.  :)

Chaosimsystem_

Ik wou niet eens Gildemeester zijn. Vanaf begin wou m'n partner het niet zijn en snap waarom. Het is goed dus kill me maar dan kan de welp nog iemand killen. Dus drie doden op één nacht.

Maar hopelijk zien de goede spelers van mijn dood waar ze slecht moeten zoeken.

Chaosimsystem_

Ik stem op mezelf heb ik dubbele stem op m'n eigen dus goed gespeeld dan ben ik van jullie leugens af.

Shaddow

Het is oprecht niet mijn bedoeling om je onnodig verdacht te maken of te pesten of te framen of wat dan ook.
Ik ben gewoon benieuwd naar wat de situatie is. Ik heb daar zelf ook wel ideeën over maar ik ben gewoon benieuwd om dat van jou te horen hoe alles gegaan is, en ik wil gewoon zo min mogelijk voor jou invullen.

Ik heb zelf inderdaad ook dat ik specifiek geen gildemeester wilde zijn, omdat ik gewoon even een rustig potje wil spelen en ik dan niet tegen die verantwoordelijkheid kan. Vervelend om te lezen dat daar in jouw gilde dan niet zo mee omgegaan is, en dat je alsnog in die positie bent geforceerd.

Ik vind het zelf wel fijner om niet na jou dood pas naar slecht te zoeken. Naar wie zouden we volgens jou moeten kijken?

Chaosimsystem_

Voor diegene die wel goed zijn wil ik jullie melden dat Fals en Sunny weigeren met mij te praten en achter mijn rug beslissingen maken in ons team. Dus hopelijk zijn hier wel spelers die doorheen hun verhalen kijken :)

Falsifica

Uh nee Chaos, we willen praten op dtopic. Zodat iedereen het kan lezen.

Jij bent de enige die alles graag prive wilt.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Chaosimsystem_

Citaat van: Falsifica op 31 juli 2024, 14:20:31
Uh nee Chaos, we willen praten op dtopic. Zodat iedereen het kan lezen.

Jij bent de enige die alles graag prive wilt.

Ik zal hier is nog meer informatie geven voor slecht. Zo kunnen jullie je eigen hachje redden. Zoals Shadow ik heb hem in privé nooit gehoord allen opeens een stem op Carnage en nu zijn al die stemmers eens dat hij goed is

Falsifica

Ehm je weet dat dit spelbederf is tenzij je zelf slecht bent he?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Chaosimsystem_

Citaat van: Falsifica op 31 juli 2024, 14:26:11
Ehm je weet dat dit spelbederf is tenzij je zelf slecht bent he?

Spelbederf jullie weigeren met mij te praten? Dus dat is niet het bederven van iemands spel. Als je wilt dat ik op iemand anders stem dan doe ik dat?

Shaddow

.Fals is wel bewezen priester dus dan zou hij het goede deel van een goed-slecht koppel moeten zijn, en dan wil ik toch even wijzen op deze passage in mijn vorige post.

Spoiler
Met een dode conversiewolf hoeven we ons ook niet heel veel zorgen te maken dat Falsifica zelf slecht is. GS-koppel is altijd een optie maar als GS-koppel zijnde wil je juist niet gelijk alle wolven doden - dan had hij beter of zichzelf kunnen laten converteren, of de conversiewolf doden maar dan wel een goedje op de lynch krijgen. Het zal altijd kunnen dat Falsifica een nieuwe tactiek aan het uitproberen is en het een WIFOM van jewelste is, maar ik zie dit niet als prototypisch GS-koppelgedrag.
[close]

hoe kijk jij daar dan tegenaan Chaos?

Ik denk dat het vooral goed is om met Sunny en Falsifica in het openbaar te praten, net zoals wij dit nu doen - dan kan iedereen zien hoe ze reageren. (Of zijn er dingen die je liever niet in het openbaar bespreekt?)

Shaddow

Citaat van: Chaosimsystem_ op 31 juli 2024, 14:23:39
Zoals Shadow ik heb hem in privé nooit gehoord allen opeens een stem op Carnage en nu zijn al die stemmers eens dat hij goed is
Ik heb op Carnage gestemd met het Fans-gilde omdat wij hadden afgesproken niet op gildeleden te stemmen, en ik houd mij graag aan mijn beloftes dit spel. Daarmee zou je kunnen zeggen dat we Castiel hebben gered van de lynch. Moet wel zeggen dat dit wel vrij ver van tevoren is aangegeven, maar we hebben bewust niet op Castiel gestemd, dat klopt.

Ik heb ook niet jouw nummer volgens mij, maar als je liever dingen privé bespreekt die je niet hier wilt bespreken mag je mij altijd een PM of app sturen.

Falsifica

CarnageRazor, als ik het mis heb bij jou weet ik niet wat je dit spel aan het doen bent.

Jij bent wolf. Mijn stem verandert niet meer.
Ik raad aan dat de rest ook gewoon Carnage stemt.

En dan na deze speldag, als we nog niet klaar zijn, wil ik graag open kaart gaan spelen met iedereen. :)
- Captain Jack Sparrow

maartenrambo

CarnageRazor ik heb  geprobeert met je te praten en had gehoopt dat je me wilde overteugen maar het lijkt er op dat een paard beter  comuniceert dan dat jij momenteel doet dus mijn stem gaat  naar jouw toe. Aangezien je  niks  los wilt laten

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

RoodHapje

Ons gilde, onderhand weer 3 leden, gaat vandaag weer op Carnage stemmen. We hebben de indruk dat Chaos wel goed zal zijn, ondanks veel. Bepaalde zaken die we hier niet toe hoeven te lichten wijzen er voor ons op dat die kans gewoon groter is dan dat ze slecht is. Carnage doet een claim en vertoont hier gedrag bij die we beslist niet vertrouwen, wat typisch bij een slechtje past. Ik ga mocht hij een goedje zijn, zijn rol hier niet rondstrooien, vandaar dat ik het zo vaag houd.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Sunny

Goed, Carnage dus.
Ook mijn stem gaat naar hem.

Hij wilde vlak voor de vorige lynch nog wisselen van Castiel naar Chaos. Ik heb gewoon het idee dat Cas en hij lekker aan het bluffen waren en dat dat een beetje mis ging.

Dan is er nog zijn post van de vorige dag waarin hij dingen schreef waarvan ik me echt afvroeg waar hij het over heeft. Hij verdraaide de feiten en deed het voorkomen alsof hij geen opties had.
Ook vandaag heb ik echt mijn best gedaan om met hem samen te werken maar hij kiest er zelf voor dat niet te willen en er komen wederom vreemde beschuldigingen voorbij.
Dus ik kan niet anders dan concluderen dat hij slecht is, op basis van zijn eigen gedrag.
En als blijkt dat het niet zo is dan vind ik dat heel erg jammer.