Discussietopic - Wie saboteert deze Spelen?

Gestart door redeast, 26 juli 2024, 13:28:44

Vorige topic - Volgende topic

redeast

Dit topic gaat open zodra alle rollen verdeeld zijn.

Falsifica

Ik denk dat ik een geschikte Burgemeester ben. Stem mij! :)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Robin89

CarnageRazor

Om burgemeester én de olympische spelen te organiseren heb je een visionair nodig een leider zeg maar. Dus stem vooral op mij. De niet helderziende ziener, die met regelmaat een goed buikgevoel heeft.

Het is een uitdagendpad dat wij als community samen moeten gaan bewandelen. Zelfs als er wolven huilen in de nacht, toont Wakkerdam zijn kracht.

Voor olympisch zilver of goud, is er niets dat een wakkerdammer tegen houd!

Leve de Olympiade!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Williambz

Castiel.

Ik ben denk ik dit spel wel weer echt de juiste om goed naar de overwinning te begeleiden. Dus maak mij gewoon BM en dan komt het goed.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

RoodHapje

Een hele goede Pre-morgen!

Burgemeester dat ben je, dat kun je niet worden (iedereen weet hoe dat bij Samson en Gert is gelopen, die man dacht gestopt te zijn). Bij deze zou ik willen vragen om mijn ambstketting dan ook gewoon bij mij terug om te hangen.

Wanneer jullie voor mij kiezen, dan zal ik ook voor jullie kiezen, en strijden!

Ik zal stemmen op Castiel. Vorig potje met hem werken beviel me wel. Carnage heeft het langste verhaal, maar vorig potje was hij goed en ik snap nog steeds niks van zijn spel toen, dus dat vind ik niet ideaal bm materiaal.

CarnageRazor

Citaat van: RoodHapje op 26 juli 2024, 23:23:03

Burgemeester dat ben je, dat kun je niet worden (iedereen weet hoe dat bij Samson en Gert is gelopen, die man dacht gestopt te zijn). Bij deze zou ik willen vragen om mijn ambstketting dan ook gewoon bij mij terug om te hangen.

Ik zal stemmen op Castiel. Vorig potje met hem werken beviel me wel. Carnage heeft het langste verhaal, maar vorig potje was hij goed en ik snap nog steeds niks van zijn spel toen, dus dat vind ik niet ideaal bm materiaal.

Je wil dus een voorspelbare burgemeester, waar je invloed op kan uitoefenen?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Waarom verdien ik het niet dan? Ik ben altijd heel aanwezig en actief! :(
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

maartenrambo

Ik weet nog niet wie  mijn stem gaat krijgen. De gene die mij prive  weet over te halen  maakt kans

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Sunny

Ik vind dat Carnage tnt het beste verhaal heeft en daarom stem ik op hem.

Castiel.

Citaat van: CarnageRazor op 26 juli 2024, 23:27:09
Citaat van: RoodHapje op 26 juli 2024, 23:23:03

Je wil dus een voorspelbare burgemeester, waar je invloed op kan uitoefenen?

Jij vindt dat er invloed op mij uitgeoefend kan worden?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Murphy

Ik stel mij ook beschikbaar als bm! Ik ben de beste bm omdat ik tot nu toe 2x vanaf het begin bm ben geweest en in beide spellen goed tot de overwinning geleid heb!

Mijn eigen stem zal naar Carnage gaan omdat hij beloofd heeft dit spel geen chaos te schoppen en hij het spel vorige keer wel als eerste door had met zijn onderbuikgevoel.

Williambz

Citaat van: Murphy op 27 juli 2024, 12:21:43
Ik stel mij ook beschikbaar als bm! Ik ben de beste bm omdat ik tot nu toe 2x vanaf het begin bm ben geweest en in beide spellen goed tot de overwinning geleid heb!

Mijn eigen stem zal naar Carnage gaan omdat hij beloofd heeft dit spel geen chaos te schoppen en hij het spel vorige keer wel als eerste door had met zijn onderbuikgevoel.
Had hij de mensen in het spel door of de spelvorm?

Murphy

De spelvorm, ik denk niet dat die echt de kans had om mensen door te hebben 🥲