Discussietopic - Wie saboteert deze Spelen?

Gestart door redeast, 26 juli 2024, 13:28:44

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Sorry, maar wat heb ik verdraaid?
Ik merk dat mij vandaag allemaal woorden in de mond worden gelegd en probeer te begrijpen waar dit vandaan komt.
Kun je aub gedetailleerder zijn William?

Williambz

Citaat van: Sunny op 29 juli 2024, 23:03:31
Sorry, maar wat heb ik verdraaid?
Ik merk dat mij vandaag allemaal woorden in de mond worden gelegd en probeer te begrijpen waar dit vandaan komt.
Kun je aub gedetailleerder zijn William?
Er wordt beweerd dat ik zelf actief op zoek ben naar gildes en dus invites wil. Blijkbaar komt dit vanuit jou en Chaos, maar in jou geval kwam jij met de vraag of ik (als jou gilde niet vol zat) wilde solliciteren. Ik heb eerst aangegeven niet te weten of ik in een gilde zou willen, maar wel gezegd jou gilde interessant te vinden.

En bij chaos is dit gesprek slechts in 3 appjes gebeurd (zie eerdere post). Ik zie dit dus niet als iemand die niet in een gilde wilt, maar wel actief op zoek is, wat wel wordt gezegd.

Sunny

Ja dat klopt.

Ik heb het met Chaos niet over jou gehad, over niemand om precies te zijn, dus dat er door ons bepaald zou worden wie waar komt is echt onzin. Bovendien heeft iedereen die uitgenodigd wordt het recht om dit te weigeren...

Ik heb het met Murphy wel kort over jou gehad en gezegd dat je interesse had uitgesproken in onze Gilde en we vonden dat beiden wel wat vreemd nadat je eerder had gezegd niet in een Gilde te willen. Later hoorde ik dat je ook bij Chaos was geweest.

Dus wat precies heb ik verdraaid?

RoodHapje

Sunny, van wie heb je later gehoord dat hij ook bij chaos is geweest?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Sunny

Waterwork

Ik weet niet wat hiervan klopt maar Chaos zegt tegen mij dat Murphy Sunny zwart maakte. Dus als Chaos slecht is vind ik het een grote kans dat Sunny dat ook is.

Sunny

Waterwork

Citaat van: Sunny op 30 juli 2024, 09:21:10
Ehh hoe dan Mr Wolf?

Als je nou eens kijkt wat ik zeg.
Ik geef alleen door, Chaos zegt dat Murphy bij haar vertelde dat  jij om de pot heen draaide over dingen, dit kan Chaos bevestigen hier. Ik zeg niet dat je slecht bent maar als Chaos slecht is beschermt ze jou wel.

Falsifica

Na vrijwel iedereen gesproken te hebben, spelers zijn wat losser naar me sinds ik bewezen goed ben, heb ik al behoorlijk goed beeld van het spel.

Dit zijn mijn hoofdverdachten:

Waterwork
Heeft geen interesse in het spel, gedraagd zich als een stille wolf.
Citaat van: Waterwork op 30 juli 2024, 08:46:46
Ik weet niet wat hiervan klopt maar Chaos zegt tegen mij dat Murphy Sunny zwart maakte. Dus als Chaos slecht is vind ik het een grote kans dat Sunny dat ook is.
Dit soort posts sinds hij meedoet. Murphy was niet alleen Sunny zwart aan het maken, maar ook mij. Als ik goed blijk, zal de andere speler ook goed zijn. Wat een onzin om nu door te drammen op een speler die Murphy niet specifiek benoemde. Als je op basis van Murphy's woorden wilt gaan waarom pak je dit er niet bij:
Citaat van: Murphy op 29 juli 2024, 08:44:51
Ten slotte Roodhapje/Cas. Oké, dit is wel vrij zwak, maar het is lynch 1, en wat daar gebeurde vind ik gewoon echt gek. Roodhapje stemde op Cas voor bm omdat hij graag met hem samenwerkt. Nu vind ik dit al een vrij zwakke redenering, zeker als iemand nog niet eens gepost heeft, maar vervolgens stemt Cas ook nog eens terug op Roodhapje, zonder enige onderbouwing van z'n stem.
Daar komt nu dus nog eens bij dat de gildes waar Fals/William in willen de atleten/officials zijn. Ik denk dus dat er al een wolf bij de fans zit. Dit maakt voor mij Roodhapje dubbel verdacht (hij heeft alleen nog geen antwoord gegeven op de vraag of hij gildemeester verkozen is of dat het een muntje was, anders is het triple verdacht), en als hij slecht is, zal Cas het waarschijnlijk ook zijn.

Castiel
Castiel's tactiek als wolf in de meeste gevallen is een medewolf aanvallen. En deze post verdenk ik ervan met die tactiek te zijn gemaakt:
Citaat van: Castiel. op 29 juli 2024, 09:53:10
Oke Murph, wtf :o hahaha

Je verdenking op Roodhapje en mij bestaat echt uit puur gebakken lucht. Vind het echt bijzonder hoe je lijntjes probeert te verbinden die gewoon niet bestaan. Maar ik zal het wel verklaren dan hoor. Vorig spel hebben Hans en ik zeer actief en veel samengewerkt waarin we vroeg in het spel open naar elkaar waren met de afspraak samen te winnen. Dat is ook gebeurd en dat schept toch een bepaalde vorm van vertrouwen. We waren beide eerlijk daar en  zijn nagekomen wat we aan de start hebben afgesproken. Je kan dan wel roepen: Ja maar dit is een ander spel!

Wat betreft je andere stuk, heb William ook gesproken en hij zei tegen mij hetzelfde. Vond dat hij ook goede argumenten had waarom hij niet per se een gilde wilde momenteel. Zou wel graag uitleg willen waarom hij dan wel actief om invites vraagt trouwens William.

Je stuk over Fals dan. Verwacht jij dat slechtjes nu al zo enorm hard zitten te pushen op die gildes? Ik moet zeggen dat er wel wat red flags afgaan bij wat je typt, zeker als hij jullie invite heeft geweigerd. Het is natuurlijk interessant dat Fals blijkbaar zijn zinnen gezet heeft op de gildes die interessanter zijn voor slecht. Hoewel ik ook zijn argument van stemrecht delen geheel begrijp.

Je argumenten over dat slecht ogen wil in de andere gildes is momenteel wat mij betreft niks waard. Dat gaat pas iets waard zijn wanneer 1 van die 2 slecht blijkt te zijn.
Je noemt Murphy's argumenten onzin, maar geeft wel aan red flags bij mij te hebben. Welke precies? Want ik zie ze niet, mijn argumenten waren duidelijk. Je praat mee met haar en tegen haar. Maar zet haar alvast op je visier om in de toekomst tegen haar te zijn in dtopic. Want dit doe jij als wolf.

CarnageRazor
Ik riep van te voren al dat informatie vanuit Sunny bij Chaos terecht was gekomen, via Murphy. Die info is niet via Sunny daar gekomen, maar door jou. Hoe je dit glashard ontkent, is raar. We hebben al genoeg gediscussierd, maar er blijven toevalligheden naar jou wijzen. Mijn gevoel zegt dat jij slecht bent.

Als jullie argument (Castiel en CarnageRazor) voor mijn verdenking G/S koppel blijft, is dit dan een bekentenis aan jullie kant? Falsifica kan niet weten dat jullie slecht zijn, dus dan is hij g/s koppel want zo zou die dat wel kunnen weten? Bovendien vind ik dat een lame argument, als ik mis had gegooid was ik zeker ook een 'ketter' geweest?  :o Klinkt alsof ik verdacht was wanneer ik mis en raak gooide. Want jullie zijn wolf.

Carnage, jij bent BM, ik verwacht ook een grote mooie post van jou. Zoals BM's dat doen.  O0
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Sunny

Citaat van: Waterwork op 30 juli 2024, 09:40:32
Ehh hoe dan Mr Wolf?

Ik geef alleen door, Chaos zegt dat Murphy bij haar vertelde dat  jij om de pot heen draaide over dingen, dit kan Chaos bevestigen hier. Ik zeg niet dat je slecht bent maar als Chaos slecht is beschermt ze jou wel.

Ik heb geloof goed gekeken wat je je zegt hoor, het is tenslotte maar 1 zinnetje.  :)
Mijn vraag is nog steeds hoe jouw redenering het duidelijk maakt dat ik grote kans heb slecht te zijn wanneer Chaos slecht blijkt en nu na bovenstaand antwoord komt daar de vraag bij op welke wijze ze mij dan beschermt?
En ook, als ze Goed is betekent het dan ook dat ik grote kans maak om Goed te zijn?

Falsifica

Waterwork sprak me net prive aan met dat hij niet stil of ongeinteresseerd was.

En deze posts dan?
Citaat van: Waterwork op 28 juli 2024, 13:18:33
Hallo allemaal, sorry dat ik nu pas reageer in hoef geen bm te worden ik ga nog even kijken wie mijn stem krijgt
Citaat van: Waterwork op 29 juli 2024, 14:54:03
Oke sorry voor mijn inactiviteit what just happend, lekker bezig Fals. Ik probeer zelf even de voordelen van in een gilde te zitten uit te vogelen weet nog niet precies welke gilde wat kan namenlijk.

Vind dit toch geen spannende posts tot nu toe.

Verder gaf hij aan dat hij niet aan het sturen was:
Dus als Chaos slecht is vind ik het een grote kans dat Sunny dat ook is.
Ik zeg niet dat je slecht bent maar als Chaos slecht is beschermt ze jou wel.

Wat ben je hier aan het doen dan?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Falsifica op 30 juli 2024, 12:55:26
Waterwork sprak me net prive aan met dat hij niet stil of ongeinteresseerd was.

En deze posts dan?
Citaat van: Waterwork op 28 juli 2024, 13:18:33
Hallo allemaal, sorry dat ik nu pas reageer in hoef geen bm te worden ik ga nog even kijken wie mijn stem krijgt
Citaat van: Waterwork op 29 juli 2024, 14:54:03
Oke sorry voor mijn inactiviteit what just happend, lekker bezig Fals. Ik probeer zelf even de voordelen van in een gilde te zitten uit te vogelen weet nog niet precies welke gilde wat kan namenlijk.

Vind dit toch geen spannende posts tot nu toe.

Verder gaf hij aan dat hij niet aan het sturen was:
Dus als Chaos slecht is vind ik het een grote kans dat Sunny dat ook is.
Ik zeg niet dat je slecht bent maar als Chaos slecht is beschermt ze jou wel.

Wat ben je hier aan het doen dan?

Sorry maar ik vind dit echt belachelijk ik doe mijn best om actief te zijn er daar word ik nu op afgerekend.
En de andere mensen die stil zijn dan
Lynn of Maartenrambo, Robin, Femsel, Shaddow
Robin 4 dagen geleden
Lynn laatste post was 3 dagen geleden
Maarten 2 dagen geleden
Femsel ook 2 dagen geleden
Shaddow ook 2 dagen geleden

Blijkbaar is mega stil meer verdacht dan een beetje stil

Sunny

Citaat van: Sunny op 30 juli 2024, 10:18:22
Ehh hoe dan Mr Wolf?

Ik heb geloof goed gekeken wat je je zegt hoor, het is tenslotte maar 1 zinnetje.  :)
Mijn vraag is nog steeds hoe jouw redenering het duidelijk maakt dat ik grote kans heb slecht te zijn wanneer Chaos slecht blijkt en nu na bovenstaand antwoord komt daar de vraag bij op welke wijze ze mij dan beschermt?
En ook, als ze Goed is betekent het dan ook dat ik grote kans maak om Goed te zijn?

Waarom negeer je mijn vragen WW?

maartenrambo

@ waterwork  zo als je weet uit eerdere spelen met mij post ik zo i zo  niet heel veel in dtopic en speel ik meer achter de schermen. En baseer altijd mijn stem op wat me opvalt hier zo en  het gevoelwwat ik van mensen krijg  met wie ik in gesprek ben.

Momenteel  viel het me op  dat william olie op chaos gooide  waar jij lekker op in springt. Met korte zinnen die inhoud loos zijn en mij eerder doen vermoeden dat je post om actief te lijken. Er zijn mensen die werken  overdag  en ene leven naast wvw hebben. Als ik elke dag 10 post moet plaatsen om in jouw ogen  actief deel te nemen is voor mij de lol  van dit spelletje snel weer weg.Want dat doe jij momenteel berichten plaatsen wat eigelijk nul coma nul iets bijdragen  aan het dtopic.
Jij  doet ook niet echt de moeite om mensen te benaderen  waar andere wel  de moeite nemen om  contact  prive te zoeken.

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Sunny

Ik had net een gesprekje met WW en op basis daarvan denk ik toch wel dat hij Goed is en wellicht bespeelt wordt.
Voor slecht is dit natuurlijk een prima situatie om afleiding te creëren, dus ik wil toch oproepen om niet te tunnelen.