Discussietopic - Wie saboteert deze Spelen?

Gestart door redeast, 26 juli 2024, 13:28:44

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Bij deze trek ik mijn neutraal claim in.  :) Ik ben goed.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Oke sorry voor mijn inactiviteit what just happend, lekker bezig Fals. Ik probeer zelf even de voordelen van in een gilde te zitten uit te vogelen weet nog niet precies welke gilde wat kan namenlijk.

RoodHapje

Graag zou ik iedereen willen vragen mijn post over het controleren van de gildemeesters te lezen, er over na te denken en te reageren. Ik hecht er veel waarde aan dat de gildemeesters zoals ik kunnen worden gecontroleerd, vandaar.

De post: https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=35773.msg1064158788#msg1064158788

Murphy had alvast een belangrijke opmerking die correct was, ondanks dat ze wolf was: de optie om een gildemeester te laten kiezen uit de voorstellen van de andere leden is niet gunstig. Indien hij/zij wolf is kan de gildemeester in dit geval altijd zijn/haar medewolven redden. Deze zou dus af moeten vallen.

Maar denk alsjeblieft dus even na hoe jullie de gildemeesters gecontroleerd willen zien.

Los hiervan, mijn gedachte is dat er meerdere leugenwolven in het spel zijn, het lijkt me een wezenlijk element in deze spelvorm, hoe denken jullie hier over?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Waterwork

Sorry ik wou citaat doen maar veranderde het per ongeluk, ik heb niks weggehaald

Waterwork

Citaat van: RoodHapje op 29 juli 2024, 17:49:33
Graag zou ik iedereen willen vragen mijn post over het controleren van de gildemeesters te lezen, er over na te denken en te reageren. Ik hecht er veel waarde aan dat de gildemeesters zoals ik kunnen worden gecontroleerd, vandaar.

De post: https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=35773.msg1064158788#msg1064158788

Murphy had alvast een belangrijke opmerking die correct was, ondanks dat ze wolf was: de optie om een gildemeester te laten kiezen uit de voorstellen van de andere leden is niet gunstig. Indien hij/zij wolf is kan de gildemeester in dit geval altijd zijn/haar medewolven redden. Deze zou dus af moeten vallen.

Maar denk alsjeblieft dus even na hoe jullie de gildemeesters gecontroleerd willen zien.

Los hiervan, mijn gedachte is dat er meerdere leugenwolven in het spel zijn, het lijkt me een wezenlijk element in deze spelvorm, hoe denken jullie hier over?

Ik ben het hiermee helemaal mee eens dat we ze wel kunnen controleren. Want ik heb er even over nagedacht. Als jij met zijn 2en in een gilde zit en je bent zelf gildemeester heb je super veel macht, dus dat is iets wat je wilt als wolf. En ik denk dat we veel info kunnen halen uit het ledenaantal van de gilden

Chaosimsystem_

Je blijft een team, natuurlijk. Zoals bij ons in het team wordt alles besproken, ik beslis dus niets zelf. Dus ik vind niet dat ik meer ben dan de andere in mijn team. Ik ben wel eens na de dood van Murphy dat het inderdaad slimmer is dat iemand met een kijkende actie de gildemeesters bekijkt.

EliasTheBest

Het spel is nog niet begonnen of Fals heeft al weer een wolfje vernietigd. Ik durf dan ook wel te zeggen dat William ook een goedje zal zijn dan. Bij de andere 2 verdachten van Murphy ga ik dan wel twijfelen. Ze zal niet 4 goedjes als verdachten opgooien want dat gaat dan snel opvallen. Iets voor mij om over na te denken.

RoodHapje

Citaat van: EliasTheBest op 29 juli 2024, 18:35:18
Het spel is nog niet begonnen of Fals heeft al weer een wolfje vernietigd. Ik durf dan ook wel te zeggen dat William ook een goedje zal zijn dan. Bij de andere 2 verdachten van Murphy ga ik dan wel twijfelen. Ze zal niet 4 goedjes als verdachten opgooien want dat gaat dan snel opvallen. Iets voor mij om over na te denken.

Waarom durf je te zeggen dat William goed zal zijn? Ik heb weinig contact met hem gehad, heb geen idee hoe en wat, dus zie dit als een vraag uit oprechte interesse.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Williambz

Citaat van: Murphy op 29 juli 2024, 08:44:51
Dan komen we aan bij William. William heeft bij mij aangegeven dat hij niet in een gilde zit en niet weet of hij in een gilde wil. Nu is mij ter ore gekomen dat ook hij bij twee gildes actief om een invite gevraagd heeft. Voor iemand die niet weet of hij in een gilde wilt, vind ik dit wel een rare actie. Dit kan nog toeval zijn natuurlijk, maar het zijn wel dezelfde gildes als Fals. Ik denk sowieso dat het voor slecht veel aantrekkelijker is om in gildes te zitten dan voor goed, dus als jij zegt ik weet niet of ik in een gilde wil maar vervolgens wel actief 2 gildes benaderd, maakt dat je voor mij gelijk een stuk verdachter.
Ik heb inderdaad bij mensen aangegeven gildeloos te zijn. Maar ben ik actief op zoek gegaan naar invites? Nee. Vanuit sunny kan ik het nog enigzins begrijpen. Nadat zij aangaf dat ze met 3 spelers in haar gilde een volle gilde had vroeg zij of ik anders had gesolliciteerd. Daarop gaf ik aan dat ik haar gilde wel interessant vond (en vind). Maar ik zie dit niet als actief om een invite vragen. Het kwam vanuit haar en niet vanuit mij.

Citaat van: Chaosimsystem_ op 29 juli 2024, 11:39:02
William bood zich aan al denk ik ook dat die zich bij Sunny heeft aangeboden dus blijft momenteel in onderhandeling.
Serieus?? Wij hebben 3!!! berichten in whatsapp gestuurd en daar zat geen actieve invite vanuit mij bij hoor. Aangezien je niet letterlijk mag knippen en plakken doe ik het in eigen woorden:
William: Vraagt aan chaos of ze wilt alliantieclaimen, omdat ze gildemeester was en zegt zelf goed en gildeloos te zijn
Chaos: Zegt goed te zijn en idd gildemeester te zijn
William: Vraagt of haar gilde 3 spelers bevat (en of deze dus vol is)

En hier eindigt het gesprek. Chaos reageert niet terug en vatte dit blijkbaar op als een actieve invite vanuit mij, maar ik wolde puur weten of haar gilde net zoals die van sunny vol zou zitten. Dus voordat je onzin de wereld in slingert kan je ook vragen: 'oh wil je toevallig bij de gilde'. En dan had ik nee gezegd.

Williambz

Citaat van: Falsifica op 29 juli 2024, 13:56:27
Citaat van: Chaosimsystem_ op 29 juli 2024, 11:39:02
Als Gildemeester had ik wel wat aanvragen verwacht alleen die van Fals viel op omdat die Murphy had geweigerd door te zwakke gilde. Heb ook bij Sunny gehoord, maar Fals wou alleen bij ons en dat maakte hem verdacht, daarom hebben we geweigerd.

Wat ik dus opvallend vind, want deze info heb ik niet in die woorden met je gedeeld. Je dikte dit prive nog aan, met mij de exacte woorden te geven die ik eerder tegen Sunny had gezegd.
Hoe kan het dat mijn woorden, gebruikt worden door jou, Murphy en Sunny. En dat ook nog, terwijl jullie alle 3 in een ander gilde zitten en gildemeesters zijn.

Voor mij is het inmiddels vrij duidelijk, dat jullie bespreken welke spelers naar welke gildes moeten. En dat is het gedrag van wolven, die het spel bepalen.

Een van jullie krijgt mijn stem.

Met deze post van Fals ben ik het zeer eens. Murphy was al wolf zagen wij en chaos en sunny zitten mij blijkbaar ook al te framen omdat ik blijkbaar actief om invites zat te zoeken volgens hen, terwijl je kan lezen dat ze dit zelf nogal verdraaid hebben.

Mijn stem zal dus ook naar Chaos of Sunny gaan.

Chaosimsystem_

Snap niet dat je Murphy nog quote want ze is bewezen slecht dus echt geloofwaardig vind ik haar verdenkingen niet al vind ik Elias wel een punt maken.

Inderdaad heb bij Sunny gehoord omdat Fals alleen bij ons wou en dat viel op dat die een specifieke gilde wou daarom wou ik het ook weten van jouw. Sunny had ook van jouw gehoord dus ben ik er niet voort op in gegaan, had toen al gedacht dat je misschien naar die groep ging.

Zoals mijn vorige post al zegt, wij beslissen in team en daarom dat we ook onze opties open wouden houden.  Dat jij je hier zo aangevallen over voelt snap ik niet, niemand heeft beweerd dat je slecht bent?

Williambz

Sunny gaf aan dat er in haar gilde 3 spelers zaten en uit deze post blijkt dat in die van Chaos er maar 2 zitten. Correct me if im wrong.

Citaat van: Chaosimsystem_ op 29 juli 2024, 18:32:41
Je blijft een team, natuurlijk. Zoals bij ons in het team wordt alles besproken, ik beslis dus niets zelf. Dus ik vind niet dat ik meer ben dan de andere in mijn team. Ik ben wel eens na de dood van Murphy dat het inderdaad slimmer is dat iemand met een kijkende actie de gildemeesters bekijkt.

Het feit dat chaos ook niet reageerde op mijn whatsapp met de vraag of er 3 leden in haar gilde zaten bevestigd mijn vermoeden. Ik verdenk haar samen met Sunny, maar als Chaos ook gildemeester is in een gilde van 2 is dat te veel macht als zij wolf is, dus vandaar mijn stem op Chaos.

Chaosimsystem_

Je volste recht al vind ik het wel voorbarig dat je niet een vraagteken stuurde ofzo? Ik ben inderdaad het uit het oog verloren en wij zijn inderdaad nu ook voltallig dus vind ik je alleen maar schieten met dingen die niet kloppen. Het klinkt vrij vijandig of je een plek is beloofd die niet besproken is verder. Je hebt bij de andere groep ook gehoord voor die compleet was dus snap vijandigheid niet.

Williambz

Citaat van: Chaosimsystem_ op 29 juli 2024, 22:44:57
Snap niet dat je Murphy nog quote want ze is bewezen slecht dus echt geloofwaardig vind ik haar verdenkingen niet al vind ik Elias wel een punt maken.

Inderdaad heb bij Sunny gehoord omdat Fals alleen bij ons wou en dat viel op dat die een specifieke gilde wou daarom wou ik het ook weten van jouw. Sunny had ook van jouw gehoord dus ben ik er niet voort op in gegaan, had toen al gedacht dat je misschien naar die groep ging.

Zoals mijn vorige post al zegt, wij beslissen in team en daarom dat we ook onze opties open wouden houden.  Dat jij je hier zo aangevallen over voelt snap ik niet, niemand heeft beweerd dat je slecht bent?
Ik quote Murphy omdat zij een bewering van jou en sunny aanhaalt die in mijn ogen incorrect is. Bovendien was dit allemaal na de nacht van gisteren (iets na 22.00), dus het feit dat je dacht dat Sunny mij zou uitnodigen is ook vreemd.

Ik zeg ook niet dat iemand beweerd dat ik slecht ben, maar wel worden er woorden verdraaid of dingen toevallig anders opgevat. En je kan dan wel een team met 2 zijn, maar een gildemeester bepaald dan in principe gewoon de stem van 2 spelers. En als jij dan wolf bent vind ik dat erg sterk.

Williambz

Citaat van: Chaosimsystem_ op 29 juli 2024, 22:51:50
Je volste recht al vind ik het wel voorbarig dat je niet een vraagteken stuurde ofzo? Ik ben inderdaad het uit het oog verloren en wij zijn inderdaad nu ook voltallig dus vind ik je alleen maar schieten met dingen die niet kloppen. Het klinkt vrij vijandig of je een plek is beloofd die niet besproken is verder. Je hebt bij de andere groep ook gehoord voor die compleet was dus snap vijandigheid niet.
Gaan we het nu omdraaien? Dus ik moet jou wakker schudden als jij niet reageert? Sorry maar daar heb ik geen zin in. En nu ben je ineens wel voltallig?? Ben je nou met 2 of 3 in je gilde? Niemand heeft mij een plek beloofd en dat vind ik voorlopig ook nog niet interessant, omdat ik tot noch toe mijn individuele stem zelf wil bepalen.