[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Lauaki Mamoe[729]

We zijn op dit moment nog met 9 spelers, hiervan verwacht ik:
5 goed
3 slecht
1 neutraal

Ik denk dus dat Dzjengis wolf is. Hij zag de lynch richting hem gekaapt worden en claimde wisselaar. Hij koos de BM, die nota bene neutraal geclaimd had en mij, iemand die al eerder onder vuur lag en naar wie de (wsl slechte) grafdelver ook nog even een zetje gaf.

Ik denk niet dat hij verder dacht dan de lynch overleven, maar als hij mij daarmee vandaag op de lynch zou krijgen, zouden er met daarna 2 nachtdoden twee situaties kunnen ontstaan:
6 spelers waarvan:
2 goed
3 slecht
1 neutraal
Dan zouden goed en lijk al samen moeten werken om de wolven nog te lynchen, slecht weet natuurlijk niet dat er adel in het spel is

Of
3 goed
2 slecht
1 neutraal
Enkel in dit geval had hij zich eruit moeten proberen redden, maar aangezien hij 2 lynches eerder al op lynch stond, was het geen slecht resultaat lijkt me zo.

Nelson gaf aan dat de grafdelver voor de wisselaar in stond, ik snap niet hoe dat kan. Een neutrale speler kan niet gewisseld worden, dus kan een grafdelver nooit zeker weten dat iemand wisselaar is. De grafdelver stond dus wsl in voor haar wolf (of lijk).

Dan denk ik dat Pedro erbij hoort om redenen die ik in pb al genoemd heb.
En denk ik dat Napoleon de leugenwolf is die het rijtje afmaakt.

Dan blijft het lijk nog over. Ik denk dus dat dat Indira is, ook vanwege m'n pb (als ik het hier moet herhalen moeten jullie het maar zeggen).

Lauaki Mamoe[729]

Ja nu snap je m'n lastminute wissels mss ook:p

Maar door de leugenwolf kunnen we helemaal niks zeggen over onze adelacties vrees ik.

De leugenwolf maakte namelijk 4 stemmen op George. We weten niet 100% zeker of de leugenwolf op Dzjengis of op Alexander stond. Ik dénk op Dzjengis, en dat zou betekenen dat Alexander géén wolf is  (want die had dan tenslotte 5 stemmen gehad door adel). Echter de persoon met de leugenwolfstem zou op 3 stemmen komen, 4 met de adel. George had 4 stemmen met bm.

Ik stond overigens op George, Cleopatra op Dzjengis en Nelson op Alexander.

Amina van Zazzau[729]

Check. Ik heb infotopic hier even bijgewerkt met wat info. Ik weet niet zeker of jouw rolclaim al op dit board stond Lauaki, dus die heb ik er even uitgelaten, iedereen hier weet die toch al.

Amina van Zazzau[729]

Een delver die instaat voor een wolf is ook raar, want dat weet die delver niet, tenzij slecht gekozen en contact met wolvenboard. Instaan voor lijk is logischer, behalve dat ik maar weinig delvers ken die echt info over hun lijk geven: het is tenslotte hun levensverzekering.

Amina van Zazzau[729]

Mag ik trouwens even opmerken (en kudo's  8) ) voor het aantikken van de 22 pagina's hier? Dat is gewoon 6 pagina's meer dan het dtopic op dit moment.

Nelson Mandela[729]

Ja wij 2 samen waren achter de schermen net zo actief als jij in je pms.  :D

Lauaki Mamoe[729]

Hahaha ja mooi heh, maar hey, had je wat anders verwacht als je ook zag hoe actief we waren in dt/pb? :p

Lauaki Mamoe[729]

Citaat van: Amina van Zazzau[729] op 10 juni 2024, 21:28:21
Een delver die instaat voor een wolf is ook raar, want dat weet die delver niet, tenzij slecht gekozen en contact met wolvenboard. Instaan voor lijk is logischer, behalve dat ik maar weinig delvers ken die echt info over hun lijk geven: het is tenslotte hun levensverzekering.

Klopt, maar ik denk dus dat de grafdelver inderdaad slecht gekozen had. Dat zou namelijk ook het zichtbare gelijktrekken van de stemming van Dzjengis verklaren. Ik dacht daarom dat Elizabeth wolf was, maar slecht gekozen grafdelver kan natuurlijk ook.

Lauaki Mamoe[729]

We moeten ondertussen wel een keuze gaan maken qua stemming..

Nelson Mandela[729]

Ik ga er nu eig wel vanuit dat als Djengis de waarheid spreekt, Oda of hij wisselaar is.

Lauaki Mamoe[729]

Nee Oda kan niet als wisselaar gekoppeld zitten aan hem in Dzjengis zijn verhaaltje

Amina van Zazzau[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op 10 juni 2024, 21:30:23
Ja wij 2 samen waren achter de schermen net zo actief als jij in je pms.  :D

Ik heb hard mijn best gedaan :D

Maar: nog een uur voor de deadline, wat doen we?

Persoonlijk blijf ik wel bij Djengis:
Vrijwel alle spelers hebben op Djengis gestemd gedurende de stemmingen waarin Djengis zichtbaar op scherp stond. Pedro is hier de uitzondering. Dus als die wisselaar zou kloppen, zou dat betekenen volgens de stemming dat Pedro goed is en nu wisselaar. En als dat zo is, dan ga ik bijna geloven dat wij hier eigenlijk het wolvenboard zijn, dus dat zie ik niet echt als waarschijnlijk.

Oda heeft lynch dag 3 de 2e stem aan Djengis gegeven en deze niet meer gewijzigd tot het einde. En volgens mij was hij wel online toen.

Nelson Mandela[729]

Er is nog altijd een kans dat jullie beiden wolf zijn he. Jij Amina cwolf die Lauaki geconverteerd heeft.

Het enige dat dit tegenspreekt is dat ik 14pms gemist had de afgelopen 24 uur. Die conversatie hadden jullie ook gewoon op het wolvenboard kunnen houden.
Daarom was jij voor mij nu de beste optie als 3e persoon. Dat jullie beiden wolf zijn, zou ontzettend goed gespeeld zijn.  XD en ook heel gemeen..

Lauaki Mamoe[729]

Oh shit betrapt, ja de reden dat we ons contact via pb voortzette is omdat we denken dat onze medewolf g/s koppel is, en omdat ik de schone schijn wilde ophouden voor jou :D

Amina van Zazzau[729]

Tsja, alles maar stil laten vallen is ook maar zo stil, je moet natuurlijk een beetje spelen met je eten. :-*