[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Welkom adel!

Hier zijn op dit moment @Lauaki Mamoe[729] en @Nelson Mandela[729]

Regels voor de adel in dit spel

We beginnen met twee adellijken, maar er is een maximum van drie.

adriaan

En nog een herinnering dat je je adelschap aan niemand mag doorvertellen, tenzij je met diegene op een ander board zit.

Nelson Mandela[729]

Leuk! Hallo!

We zijn hoe dan ook Goed deze ronde. Laten we in pm onze rol aan elkaar vertellen.

Lauaki Mamoe[729]

Hoi. Dat lijkt me een goed idee. Fijn om in ieder geval al met één zeker goedje te beginnen.

Nelson Mandela[729]

Indien we later een 3e speler hierin gooien, is het prettiger dat onze rollen hier niet staan.
We kunnen geen 100% goedheid garanderen.

Laten we rol specifieke acties dus via pm houden.

Overleggen hoe we stemmen kunnen we wel gewoon hier doen.  ;D

adriaan

Lauaki Mamoe[729]

Dat lijkt me inderdaad verstandig :)

Hopelijk een beetje een verspreide eerste lynch zodat we lekker tactisch kunnen stemmen.
Ben jij al benaderd door mensen?

Nelson Mandela[729]

De eerste lynch:

Als er geen vogeltjes zijn, dan kunnen we het beste een spreiding regelen. Het liefst meerdere kandidaten met 3 stemmen. Dan pakken we ieder 1 kandidaat, zodat als er een dubbele stem valt dit makkelijker te spreiden is.

Als er wel een vogeltje is, kunnen we na de lynch als de bewering goed uitvalt, die persoon aangeven als onze 3e adel.

Ik ben bereid vroeg te stemmen en laat stem te wisselen, indien nodig.  ^-^

Nelson Mandela[729]

Heb een pm van Lili en Indira.

Waarin Indira een claim rondje doet maar verder kortaf is. Ze zegt goed te zijn.
Lili' is redelijk speels met nu al verdachte woorden te gebruiken (maar ze wilt gewoon spelers de tent uitlokken).

Ik kort Lil' af omdat ik nooit die naam ga onthouden. Tevens kan het zijn dat ik hij/zij door elkaar haal. Excuus hiervoor. XD

Lauaki Mamoe[729]

Ik verwacht geen vogeltjes een eerste lynch, zeker niet in een anoniem spel. Geen favoriete samenwerkingen ::)

Oké, ik tot nu alleen Indira die inderdaad om een kantclaim vroeg.
Lili op welke manier speels met verdachte woorden?

Ja al die lastige namen, kon het niet Pietje, Klaasje en Henkie zijn XD

Nelson Mandela[729]

Lil' claimt dat die gehoord heeft dat een slotenmaker zijn actie op mij moet uitvoeren en vraagt me waarom dat zo is.

Zal ik zeggen dat een stalker mij mag bekijken om aan te tonen dat ik helemaal geen actie heb?
Want dit ruikt naar bullshit, tenzij jij me wat wilt vertellen.  O0

Nelson Mandela[729]

Ondanks dat jij adel bent, kon je nog steeds g/s zijn.
Het signaal dat ik kreeg, was te leuk om niet door te voeren. Ik ben vannacht dus toch naar buiten gekomen.
Gelukkig ben je dus geen g/s, want anders was ik hier nu alleen.

Wel heb ik de Orc dus vermoord.  XD XD

Ik ben aan het twijfelen gewoon gelijk een stem op Lil' te zetten. Uitleggen hoe verradelijk die tegen mij is in pm en gewoon gelijk dtopic te openen met een stem. Ben jij voor?  :)

Nelson Mandela[729]

Lauaki Mamoe[729]

Haha paranoide much? En waarom deel jij dit hier? :') We zouden rolinfo via pb doen gekkie. Hoe bedoel je trouwens het signaal dat je kreeg?

En op zich kan je dat prima doen. Dan kunnen we zien wie erop in gaat. Ik denk dat zoiets vaags toch niet genoeg is om direct iedereen erop te laten springen en het nog steeds voor genoeg spreiding zorgt.

Lauaki Mamoe[729]