Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Lauaki Mamoe[729]

Ahh zo. Oké dat klinkt logisch. Maar dat geldt dan toch voor elke neutrale speler? Als er een delver met lijk is, waarom zou die dan niet direct hebben gezegd, ik ben delver. Hij kan toch niet bewijzen aan welke kant die staat, de wolven zullen hem niet willen lunchen en goedjes zullen niet zo snel een hulpje lynchen al helemaal niet als die delver claimt. Zo kom je dan fluitend het spel door toch?
En ehm.. hoe is een moordend lijk een leuk risico? :') Ik bedoel, ik hou van een risicootje, maar wel graag een risico waar ik zelf enigszins vat op heb.

En idd zeker Cleo niet noemen, dat is aan haar en ik denk wel dat Amina goed is, maar ik vertrouw niemand 100%. Ik denk dat het verstandig is om ons heksje nog een beetje in bescherming te nemen.

Drie stalkers lijkt me ook sterk. Lol. Straks is Lili toch wolf, zitten we dan met alles open op tafel :')

Nelson Mandela[729]

Ik heb nu komend uur even wat minder tijd, maar vanaf half 10 ben ik er het laatste uur gewoon bij. Sorry!

Lauaki Mamoe[729]

Hoe durf je een leven te hebben naast weerwolven. Ga je schamen.

Lauaki Mamoe[729]

Heb jij nog contact gehad persoonlijk met Lili over wie hij komende nacht gaat proberen te stalken?

Lauaki Mamoe[729]

Oi, negeer ons board eens niet, minder pb'en, meer met mij overleggen :p

Nelson Mandela[729]

Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  8 juni 2024, 21:54:30
Heb jij nog contact gehad persoonlijk met Lili over wie hij komende nacht gaat proberen te stalken?
Die heb ik gevraagd de actie te bewaren.

Lauaki Mamoe[729]

Oké, maar eigenlijk moeten we hem wel vragen om iemand te stalken waarvan we het antwoord al weten zonder dat hij dat weet. Want technisch gezien kan hij nog steeds goed gegokt hebben. De derde nacht beweerde hij dat hij een forum error kreeg, wat wel een beetje raar is. Zo'n forum error is alleen vervelend als je een minuut voor de deadline ofzo je actie in stuurt, maar waarom zou je dat als stalker doen? En stel Elizabeth is echt delver, kan het ook een smoes zijn geweest om niet nog een keer te hoeven verzinnen wat hij gezien heeft..

Nelson Mandela[729]

Elizabeth is helaas echt delver, dat merk ik aan de pms die ik krijg :(

Dus ik zit fout.

Lauaki Mamoe[729]

Oke shit, en nu? Doorgaan met moordend lijk?
Want ik ben echt een beetje bang dat als wij 4 de enige zijn die overstemmen, en we verkeerd stemmen (dus niet op een wolf met voordeel adel stemmen), er met de leugenwolf en mogelijks nog meer lastminute gewissel ik alsnog per ongeluk dood ga.

Nelson Mandela[729]

Wij beiden op Djengis, rest mee en elizabeth mee.
Als een leugenwolf dan overspringt maakt die een moordend lijk.

Ben benieuwd of die die gok gaat maken.

Lauaki Mamoe[729]

Ja als Elizabeth echt meegaat heb ik nog maar 1 stem over, dan maakt de leugenwolf niet uit. Maar ik ben misschien ook licht paranoïde dat mensen na mijn 2x lastminute overstem mij hetzelfde gaan flikken :')

Nelson Mandela[729]

Hoe we dit opnieuw overleefd hebben vraag ik me echt af XD

Maar goed laat ik het maar gelijk vragen, ben je wolf of lijk Lauaki?

Lauaki Mamoe[729]

Geen van beide, of Dzjengis lult, of hij is door jou gestopt.

Nelson Mandela[729]

Ja die pm is al de deur uit.

Als jij de wissel van nacht 1 was, dan klopt het. En blijft onze zvw claim intact.

Lauaki Mamoe[729]

Sowieso een beetje typisch dat hij de persoon die net delver heeft geclaimd mislukt gewisseld claimt te hebben en de persoon die hem het sterkst verdenkt.