[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Amina van Zazzau[729]

Dan weer inhoudelijk:
Zowel Napoleon als Oda stonden die 3e lynch op Djengis, gevoelsmatig verwacht ik de leugenwolf bij 1 van hen. Ook vanwege de inactiviteit van Pedro die dag. Ik heb Alexander bewust als latere optie in de rij, omdat hij dus bij Lauaki zich voordeed als slechtje.

En even weer breed denkend: stel dat Djengis geen wolf is, dan zijn de opties:
- hij is goed, dus in wisselnetwerk, dan hou je erg weinig opties meer over
- hij is lijk, zelf wisselaar binnen dat netwerk en probeert de claim in leven te houden om te voorkomen dat zijn netwerk-genootje op hem duikt.

Wat denk jullie? Wel Djengis, toch voor Pedro gaan als veiliger/minder actieve optie? Napoleon/Oda/iemand anders vind ik nu geen goede, teveel risico om verkeerd te zitten.

Lauaki Mamoe[729]

Ik vind dit echt heel moeilijk. Als Dzjengis namelijk lijk is, dan kan Pedro net zo goed een inactief goedje zijn.
Ik denk ook dat de leugenwolf tussen Oda en Napoleon zit, maar dat is dus ook een 50/50.

We moeten gaan gokken. Dzjengis liegt sowieso over zijn wisselaarsactie (maargoed dat moeten jullie van mij aannemen), maar ik twijfel gewoon tussen wolf en lijk en idd lijk heeft geen prio. Aan de andere kant, wel beter het lijk dan een mogelijks goedje..

Nelson Mandela[729]

Indira claimt prins?  XD XD Oh, maar dat is nice.

Laten we daar gebruik van maken, we gaan haar niet lynchen. Maar we gaan haar naar voren schuiven nu.

En dan degene die als eerste volgt, wisselen we naar.

Dat is een gokje die ik wel wil wagen.
En eig geloof ik Indira daar wel in, ze komt nog steeds over als een goedje dat zichzelf niet wist te verdedigen.

Nelson Mandela[729]

We moeten nu een actie doen, massaal stemmen, we hebben geen keus.

Als we al lynch stemmen kunnen droppen, kunnen we de lynch nog manipuleren, maar niet als niemand stemt voor de deadline.

Amina van Zazzau[729]

Ik had deze discussie veel fijner gevonden als we niet maar een half uur hadden, wordt hier wat onrustig van.

Als Djengis lijk is en Pedro goedje, dan zitten we nog steeds met 3 wolven. Dat zou dan neer moeten komen op Napoleon, Oda en Indira ofzo (even weer uitgaande van dat Alexander van alles dat niet hier is het meest waarschijnlijke goedje is). Ik zie die alleen op geen enkele manier samen spelen. En Oda noemt in dat geval 2 medewolven als hoofdverdachten naast Pedro. Then again is dat ook weer een tactiek die prima kan werken, want dan komt hij volgende keer weer met een nieuwe hoofdverdachte om toch op te stemmen. Napoleon zet dan weer een stem nu op Indira.

Lauaki Mamoe[729]

Denk je dat dat nog gaat lukken in 27 minuten? Ik ben bang dat je dan weer hetzelfde grapje als vorige lynch krijgt waarin het de laatste 5 minuten paniek is en we niks meer gefundeerd kunnen beslissen. Indira is veralgemeend verdacht, ik denk dat iemand die meespringt niet per se slecht hoeft te zijn.

Nelson Mandela[729]

Ach, voor ons is dit het hele potje al zo.. we zijn al wat gewend.  ::)

Amina van Zazzau[729]

En prins lynchen houdt haar in het spel, maar verliest wel stemrecht, dus speltechnisch gaan we er net zo hard op achteruit als ze idd prins is.
Wel eens met vol op iemand gaan. Wie 3 hebben 6 stemmen op eenieder we kiezen, dus als het een wolf is, dan hebben we met mijn BM al overmacht op lynch.

Amina van Zazzau[729]

herstel: we hebben dus 6 stemmen als we een wolf kiezen, niet als het geen wolf is.
Dus we kunnen ook pushen voor een Oda of Napoleon om vervolgens met zn drieeen wel op iemand te gaan.

Lauaki Mamoe[729]

Pedro is inactief, het zal me niks verbazen als hij niet gaat stemmen.
Dan zijn we dus nog met 8 stemmers. Oda of Napoleon zal wsl met ons mee gaan stemmen om zichzelf te redden, wat de stemming dan alsnog 4-4 zou maken. En dat is ervanuit gaande dat we de overige spelers met zijn allen op Oda/Napoleon zouden kunnen krijgen. En dan is er ook nog die leugenwolf natuurlijk.

Nog 20 minuten en er zijn pas 2 stemmen geplaatst :')

Nelson Mandela[729]

Eens. Daarom wil ik weten wie Djengis erop wilt.

Ik heb Djengis net gepmt, met de vraag wie hij zou stemmen als het niet lauaki is.
Ik stel voor dat we met zijn allen op die persoon stemmen zodra ik antwoord heb.

En dan wisselen we daarna lastminute samen op die wat wij kiezen.

Amina van Zazzau[729]

Napoleon legt zijn focus ook ineens erg op jullie, dus gevoelsmatig stijgt hij nu iets meer richting wolf.
Ik ben benieuwd wat Djengis antwoordt.

Lauaki Mamoe[729]

Ja maar de enige waarvan we zeker weten dat hij sowieso niet voor goed speelt is Dzjengis zelf.

Nelson Mandela[729]

Precies, dus we kunnen zijn medespeler zo raden op basis van de pm.
Die speler sowieso niet, maar wie meestemt wel.