[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Amina van Zazzau[729]

Check. Al kan dat ook een plot zijn, want Djengis weet dat we op hem zitten (althans: van jou misschien wat minder, al zal mijn laatste post in deze misschien wat onhandig geweest zijn, omdat die onze samenwerking versterkt publiek). En gaan wij dan wisselen naar DJengis of iemand anders?

Nelson Mandela[729]

Djengis zegt Napoleon of Pedro.

En dat een van de 2 vannacht mislukt is gewisseld, maar ik was wel buiten.

Lauaki Mamoe[729]

lol als hij geen lijk is maar wolf dan zijn dat sowieso zijn twee medewolven, die hij nu probeert te beschermen in geval hij dood gaat.

Nelson Mandela[729]

Stem mee, op Napoleon, op basis van de stemmen die volgen, stel ik voor 2/3 te spreiden.

Want we hebben de bm stem mee in adel nu.

Lauaki Mamoe[729]

Wat doen we nu? Lastminute Dzjengis? Of risico en Napoleon?

Nelson Mandela[729]

Napoleon, en de 2e die oda en overige spelers gaan stemmen.
Gelijk trekken zo, zorgen dat Amina op een andere speler staat dan ons.

als dat niet lukt, risico op Napoleon.
Ik geef hem zelf de grootste kans op leugenwolf - met alles wat ik tot nu toe gezien heb.

Dus ik wil best hierop gokken.

Nelson Mandela[729]

We gaan anders toch eraan, en Napoleon staat ook op onze verdachte lijst.

We kunnen ook gewoon all in gokken nu.

Lauaki Mamoe[729]

Maar dat is 50/50.. De wisselaar is sowieso nep. Ik gooi liever een potentieel lijk eruit dan een potentieel goedje.

En als we onze adelstemmen willen gebruiken moeten we wel heel goed rekenen :') en ik weet niet of ik in 8 minuten nog kan uitdenken hoe onze stemmen moeten staan zodat onze adelstemmen zin hebben zelfs als er weer een leugenwolf stem in het spel is

Nelson Mandela[729]

Als jij wel geconverteerd bent en Napoleon is je medewolf, hebben we die optie ook nog he. :D

Lauaki Mamoe[729]

Nelson Mandela[729]

Amina van Zazzau[729]

Wisselaar geloof ik ook niet, maar ik probeer toch te rekenen:

Gegeven dat Pedro niet stemt en Nap elders gaat hebben we 7 stemmers:
5 op Napoleon, waaronder 1 van ons = 5 stemmen
2 van ons op Djengis waaronder ik = 4.5 op DJengis als hij wolf is en 2.5 anders

Stel dat Nappie mee wisselt naar Djengis dan sterft Djengis als hij wolf is en voor Napoleon geldt tzelfde. Napoleon sterft als beiden geen wolf.

Als hij geconverteerd is, zijn we sowieso klaar

Nelson Mandela[729]

Prima, dus wij wisselen zo lastminute dan?

Amina van Zazzau[729]

Nelson Mandela[729]