Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Dit heeft nu iig geen zin, ik ga slapen tot morgen.

Nelson Mandela[729]

Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  8 juni 2024, 23:07:09
Sowieso een beetje typisch dat hij de persoon die net delver heeft geclaimd mislukt gewisseld claimt te hebben en de persoon die hem het sterkst verdenkt.

De delver stond in voor de wisselaar in pm.
En ik geloof ook dat er een wisselaar is, is alleen maar logisch dit.

Het probleem was de timing. 4min voor deadline voor al deze info was niet genoeg.

Ik wou afgelopen nacht ervoor zorgen dat de spreiding hoe dan ook nadelig ging worden voor de wolven, want we hadden veel te weinig informatie. Een grafdelver lynchen moeten de wolven niet willen, wij ook niet maar voor de wolven is dit net zo dramatisch.

Dus nu moeten we onze krachten bundelen met het andere netwerk en dit zo goed mogelijk brengen.

Lauaki Mamoe[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  9 juni 2024, 10:04:30
Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  8 juni 2024, 23:07:09
Sowieso een beetje typisch dat hij de persoon die net delver heeft geclaimd mislukt gewisseld claimt te hebben en de persoon die hem het sterkst verdenkt.

De delver stond in voor de wisselaar in pm.
En ik geloof ook dat er een wisselaar is, is alleen maar logisch dit.

Het probleem was de timing. 4min voor deadline voor al deze info was niet genoeg.

Ik wou afgelopen nacht ervoor zorgen dat de spreiding hoe dan ook nadelig ging worden voor de wolven, want we hadden veel te weinig informatie. Een grafdelver lynchen moeten de wolven niet willen, wij ook niet maar voor de wolven is dit net zo dramatisch.

Dus nu moeten we onze krachten bundelen met het andere netwerk en dit zo goed mogelijk brengen.

Hoe kan een delver instaan  voor een wisselaar? Waarom Wissel je überhaupt een speler die al neutraal heeft geclaimd? Zal hij niet het lijk zijn en mij van z'n rug af willen?

Lauaki Mamoe[729]

Lauaki Mamoe[729]

Oké,  wow, waar ben je, ik heb je hersens nodig :')

Nelson Mandela[729]

Ben er nu, sorry. Was verholpen de hele dag aan een opdracht, ben nog steeds niet klaar maar ga nu even meehelpen hier. ;)

Nelson Mandela[729]

Nelson Mandela[729]

Het is nu eig allemaal afhankelijk van of Djengis liegt of jij liegt.

Djengis kan liegen over wisselaar zijn.
Jij kan liegen over wolf of lijk zijn.

Je hebt me nu al zovaak gevraagd of ik geconverteerd ben, nee dat kan niet. Want ik was afgelopen nacht buiten en ben ervoor gered door de heks.
Ik word lastig in mijn hoofd van die opmerkingen. Want als Djengis de waarheid spreekt, is er een wissel op jou mislukt.

Wat voor Amina logisch klinkt met onze zvw claim, maar dat is het niet.
Ik heb meer info nodig, dus stel jij bent geconverteerd is adel zo goed als klaar anyway, maar stel je bent lijk, wil ik een 2e persoon hebben die begrijpt waarom ik zvw heb geclaimt met jou.

Dus de beste oplossing nu, is voor ons om Amina in adel te gooien.

Lauaki Mamoe[729]

Ohja, jij was buiten, dat was ik vergeten. (Volgens mij heb ik het je trouwens maar 1x gevraagd en die vraag kwam voort vanuit één van mijn pbs waarin conversiewolf een optie was)

Ik lieg niet. De wisselaar liegt. Ik denk dat de wisselaar wolf is met Pedro en Napoleon, en dat Indira lijk is (zie pbs). Alternatief is de wisselaar zelf lijk aangezien de grafdelver voor hem in staat, maar voor nu acht ik dat minder waarschijnlijk.

Maar ik vind het goed om Amina toe te voegen, ik ga ervanuit dat zij sowieso goed is. Dat ik geen zvw ben is namelijk alleen maar extra bewijs dat de wisselaar liegt en dat zijn kaartenhuis helemaal instort.

Lauaki Mamoe[729]

Hoi Amina :D Blij dat ik van de pbs af ben :')

Amina van Zazzau[729]

Ok, adel had ik niet meer verwacht in dit spel. Wow.
Met nog anderhalf uur voor de deadline, kan iemand van jullie hier in 1 post een samenvatting maken van de huidige status van wat we weten? Ik ben begonnen met bijlezen, maar 21 pagina's is niet niks XD

Wat jullie niet weten kan ik min of meer aanvullen: ik heb van iedere speler behalve Napoleon een rolclaim liggen.

Mag ik hieruit opmaken dat jullie dus geen zvw zijn en dat een mislukte wissel op Lauaki dus enkel kan als geconverteerd of lijk gezien Nelson niet buiten was nacht 3?

Nelson Mandela[729]

Lauaki Mamoe[729]

Of als er dus überhaupt geen mislukte wissel is geweest door een wolvenwisselaarsclaim of een wisselaarslijk..

Amina van Zazzau[729]

Ik zei niet dat ik nu denk dat je geconverteerd bent of lijk, ik zeg dat ALS die mislukte wissel klopt, dat dat de enige opties zijn. Vooralsnog heb ik volgens mij genoeg argumenten op dtopic gezet waarom ik die wissel claim niet per se geloof.

Overigens met adel erin is 4 wolven al iets minder ongeloofwaardig. Welke spelers zijn momenteel bewezen geen wolf?

Jullie stonden de pericles lynch op verschillende spelers (oa Cleopatra), maar een leugenwolf zou daar nog gegaan kunnen zijn voor pericles om evt ons beeld te verzwakken, dus daar denk ik niet dat er iets definitiefs te halen valt. De lynch van George stonden ook Alexander en Djengis op de lijn: als ik het me goed herinner stond Nelson op Alexander en Lauaki op Djengis? Dus dan zijn die beide sowieso geen wolf?
En afgelopen lynch gingen we gewoon voor Elizabeth en niet een spreiding, dus daar winnen we als adel ook minder mee.