[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Heb ik ook al gedaan, ik heb mijn rol neergelegd bij Lili en gezegd je zvw te zijn.

En Lili' gaat switchen naar de Bm dont worry.

Lauaki Mamoe[729]

Nelson Mandela[729]

Switch jij ook anders al, dan kunnen we druk uitoefenen.

Lauaki Mamoe[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  8 juni 2024, 12:21:56.
Ik weet niet of Cleo je heeft doorgegeven wat ze mij had doorgegeven, want die lijkt weer verdwenen te zijn, maar met die info weet je dat ik nog altijd de begin rol ben en ook geen g/s.

Wacht even.. hoe bewijst dit eigenlijk dat je geen g/s bent? Cleo had al gezegd wat ze ging doen, dus je zou dit kunnen hebben doorgegeven..

Nelson Mandela[729]

Omdat Cleo zichzelf nog kan bewijzen en er waarschijnlijk twee stalkers rondlopen.

Waarom zouden de wolven mij lunchen als ik g/s ben?

Naja 100% ben je natuurlijk nooit zeker. Net als dat ik niet zeker ben dat jij bijvoorbeeld ondertussen niet bent geconverteerd of ook g/s bent. Je moet soms een leap of faith maken.

Lauaki Mamoe[729]

Ja sorry ik had opeens een paranoïde aanval🙈 Je stelde zo zeker dat t betekende dat je geen g/s was, maar als je wist dat je gered zou worden kan je hebben gezegd lunch me maar zodat de medewolven van je koppel geen g/s meer zouden vermoeden.

Nelson Mandela[729]

Als Cleo wolf was en g/s met mij. Was het dan niet logischer als we jou geluncht hadden?

Haha paranoide much?

Lauaki Mamoe[729]

Nee ik denk niet dat Cleo wolf is. Maar Cleo had al gezegd wat ze ging doen. Dus als jij tegen je liefje zei lunch me maar dan zullen je medewolven ons iig niet verdenken op koppel zijn en ik word toch gered.. wel een risico, maar wat is t spel zonder risico heh :p

Maar oké sorry, nee, dat is ook onzin, ik stop🙈

Nelson Mandela[729]

Als de BM de leugenwolf is, telt de leugenwolf stem dus 1,5. Bedenk ik me net. Dat is bij gelijkspel de overmacht.

Dus dit maal is het heel belangrijk dat we goed zitten, want ik ga geen last minute spreiding doen met jullie. Dat heeft gewoon geen zin.

Ik heb achter de schermen nu goed contact met Lili' en Amina en hen gedeeld wat ik aan info heb. Ze weten dat ik yeti ben, ze weten waarom ik nacht 1 buiten was. Ze weten dat ik deze nacht opnieuw buiten kom. En ik heb gezegd dat ik denk dat Cleo goed is. Ik ga niet voor Cleo spreken, mag ze zelf doen heb ze ook geen rol gegeven. En dat Lauaki mijn zvw is. En ik dus insta voor Lauaki als de situatie zou voorkomen dat ie duidelijk lynch zou worden. Met alle info die ik heb, denk dat we deze spelers allemaal op goed kunnen zetten:
Ons 3, dus Nelson, Lauaki en Cleo.
Amina - burger.
Lili' - stalker.
Alexander - stalker.

En verder denk ik nog steeds dat Indira goed is.

Ik vermoed dat we mogelijk ook een lijk hebben rondlopen, die van nacht 2. Omdat wij weten van adel, maar de rest niet. Wat de balans met een delver erbij wel mogelijk maakt, als er geen adel was, is een delver erg onwaarschijnlijk. Als er een delver is, kan dat Queen Elizabeth zijn. MAAR als ze delver is, was ze daar al lang voor uit gekomen. Delver met lijk is namelijk een hele sterke claim, het feit dat ze niet durft te claimen bevestigd dat ze liegt.

Als er geen delver is, hebben we een Bengel rondlopen die waarschijnlijk zichzelf beschermt heeft nacht 2. Spelers die toen niet verdacht genoeg waren om potentieel lynch te worden door een sterke leugenstem, zijn dan de meest logische voor bengel en lunch te zijn.
Dan denk ik aan: Indira, Oda of Djzengis.

Ik denk dat de wolven Pedro en Elizabeth zijn.
Maar dit is een beetje een summary van het contact dat ik vandaag al had en mijn gedachten.

Nelson Mandela[729]

Amina wil informatie winnen bij Elizabeth en gaat jou Lauaki aanvallen, niet schrikken! Dit is een play.

Lauaki Mamoe[729]

Ik vind Amina wel leuk, hij had me een heel boekwerk gepbt :') Maar inderdaad, hij heeft het gezegd, ik vind het prima.

Nelson, de bm kan de leugenwolf niet zijn want de bm stond al op George.
Ik ben het wel eens dat we deze lynch niet moeten spreiden, dat kunnen we ons echt niet nog een keer veroorloven.

Even hardop denken hoor. We begonnen met 17 spelers. Er zijn al 2 hulpjes dood, waarvan 1 offboard. We weten dat er sowieso één neutrale speler is. Ik denk dat we nog 3 wolven zoeken, dan zouden we 5 slechtjes hebben, sowieso 1 neutrale. Dat maakt 10 of 11 goede spelers afhankelijk van of er een delver is.
Slecht heeft: leugenwolf, orc, sjamaan, ?, ?
Neutraal heeft: heks, grafdelver?
Goed heeft: yeti, 2x burger, 2x stalker, ?, ?, ?, ?, ?
Eerlijk, met de adel, 2x stalker en yeti vind ik goed al vrij sterk. Dus ik denk dat een grafdelver misschien nog best geloofwaardig is. Ik heb zelf niet zo heel veel contact met andere spelers. Lili, Amina en Elizabeth waren toch de enige die openbaar neutraal geclaimd hebben? Lili en Amina hebben het ondertussen ingetrokken. Waarom zou Elizabeth ervoor uitkomen als ze grafdelver is? Dat mis ik even.

Oda en Dzjengis zijn wolf heh, dus dan zou het Indira moeten zijn.

Nelson Mandela[729]

Omdat als ze delver is ze een lijk heeft. Nacht 2 was geen lunch.
Dan kun je makkelijk na nacht 3 gewoon delver claimen. Dan wilt niemand je dood, want dan mag het lijk moorden.

Adel is heel sterk maar we hebben geen zienende rollen voor zover ik weet. Als we dan ook nog leugenwolven hebben is de balans er redelijk (al is er een speler op wvw die altijd roept dat adel gewoon nooit goed is voor de balans).

We missen naar mijn idee nog steeds een neutraal claimer en heb geen idee wie dat is.
Dus mogelijk is dit een goed moment om daar achter te komen, maar dan niet openbaar. Want Elizabeth mag niet alsnog nu dat als schuilclaim gaan gebruiken.

Moordend lijk, vind ik een leuk risico. Al weet ik zeker dat de wolven dat risico niet willen lopen. (6)

Nelson Mandela[729]

Ik ga niet Cleo opgeven. Ze heeft nog een doodsdrankje.
Ik vertrouw Amina inmiddels genoeg, maar ik kan niet overzien waar die informatie eindigt. Ook hebben we geen goedkeuring van haar.

Nelson Mandela[729]

Pedro claimt ook Stalker.

Dan lijkt het me iig sterk dat zowel Alex als Pedro wolf zijn.
3 stalkers kan, maar lijkt me sterk.

We hebben er denk ik een leugenaar tussen.