Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Lauaki Mamoe[729]

En dan doet die dus gelijk 2x achter elkaar dezelfde persoon die al aangeeft een nachtactie te hebben stalken?

Nelson Mandela[729]

Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  4 juni 2024, 22:53:44
Ik denk dat Pedro gewoon gelyncht is door de bmstem.
Al ben ik het ermee eens dat we wel voorzichtig moeten blijven. In principe ga ik er ook gewoon vanuit dat Cleo en Indira geen wolf zijn, maar stel er was wel een leugenwolf stem op Pedro, dan is dat natuurlijk ook helemaal niet zeker.
Idealiter checken we één of beiden nog een keer voor we beslissen onze familie uit te breiden.

Hm oké dat is wel interessant. Dan zal Lili inderdaad wel echt stalker zijn, maar ook dat vind ik wel een risico vanuit hem. Waarom claimt die bij je?
Als dat zo is, hebben we dus wel 3 kandidaten voor een 3e adel.

En op dit moment gaat mijn voorkeur veur Lili'. Maar dit doen we uiteraard in overleg.

Als er een leugenstem op Pedro zat, en Indira of Cleo was wolf. Was het een gelijkstemming die door de bm overmacht had.
Dus we hebben nog geen duidelijkheid of het wolven waren. Maar ik acht de kans nu een stuk kleiner.

Nelson Mandela[729]

Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  4 juni 2024, 22:57:40
En dan doet die dus gelijk 2x achter elkaar dezelfde persoon die al aangeeft een nachtactie te hebben stalken?
Die vroeg mij dat, ik vond met de info die hij al had het prima om mij nogmaals te stalken.

Als jij een fake rol claim deed als stalker: dan is de kans dat je gelijk aangeeft dat een actie eerst mislukt, en vervolgens met het weten dat de speler claimt een actie te hebben, je aangeeft dat die persoon geen actie heeft. Dit is imo nog steeds mogelijk een leugen, toch acht ik die kans nu heeeel klein.

Lauaki Mamoe[729]

Ik denk dat mijn voorkeur ook naar Lili gaat, juist omdat we nog geen 100% zekerheid hebben voor een van de andere twee ivm mogelijke leugenwolf en ze nog wel offboard kunnen zijn. Aan de andere kant, wil ik ook niet te veel complottheorieën bedenken :') Ik bedoel het zou wel heel toevallig zijn dat de leugenwolf op pericles stemt en wij 2 mensen willen checken met onze adelstem en daarom één of twee wolven onterecht als niet-wolf bestempelen.

Ik ben wel benieuwd hoe iedereen op mijn lastminute stemwissel reageert, en wil zelf ook sowieso pb contact hebben gehad met een mogelijk nieuw familielid

Lauaki Mamoe[729]

Awh kijk nou, de nieuwe dag is net een half uur bezig en ik heb al een stem :(

Nelson Mandela[729]

De kans is er, maar ik ga liever niet uit van kleine kansen. Als dat zo is, is het gewoon even pijnlijk.

Voor nu, met hoe men reageert wil ik ook even afwachten. Maar ik zie graag Lili' als familielid. Want hoe meer zielen, hoe meer vreugd.  (A)
En no pain no risk no gain. XD

mand

Nelson Mandela[729]

Zal ik ook maar eens posten, want dit gaat te hard nu  XD

Lauaki Mamoe[729]

Hahaha kijk hoe hard hier word op gesprongen man :') Ook zonder op mijn reactie te wachten.

Nelson Mandela[729]

Nee, beter niet happen hierop voor mij. Als hier de wolven zitten zijn ze aan het zoeken naar wie jou verdedigd.  :D

Lauaki Mamoe[729]

Ik twijfel of ik al zou reageren. Ik wilde eigenlijk wachten maar er wordt zo hard op gesprongen. Straks zit er ergens een beul ofzo :') Misschien toch maar wel al uitleg geven.

Nelson Mandela[729]

Nelson Mandela[729]

Ik vertrouw Amina voor geen meter trouwens, het zijn steeds kleine dingen die mij doen denken dat ze 'pulling the strings' aan het doen is.

- Ze claimde slecht te willen kiezen, als grapje
- Ze riep als eerste dat ik die naam fout maakte, om vervolgens dit te laten gebruiken door de volgstemmers
- En nu gooit ze in dtopic met olie op het vuur zonder een volgstem te maken

Ze staat inmiddels, ondanks haar mooie woordjes, echt bij mij bovenaan op mijn verdachtelijst.

Nelson Mandela[729]

Ik vind het goed geweest voor vandaag. Fijne avond. Spreken ons morgen voor de volgende spel-bespreking.  O0

Lauaki Mamoe[729]

Het is dat Lili stalker claimt.. :p

Maar ik vind Oda en Napoleon ook echt heel voorbarig op mij springen hoor. Dat voelt voor mij weer als, oh kijk we hebben een makkelijk slachtoffer gevonden die we lekker naar voor kunnen schuiven. Ik bedoel je kan op z'n minst aan iemand vragen wat de actie betekende. Maar dat lijkt ze niet echt te boeien, en een goedje zou hier toch wel in geïnteresseerd zijn.

Amina weet ik niet, wat je zegt klopt inderdaad wel, maar denk je dan niet dat ze eerder echt neutraal is?

Ja goed idee, fijne avond. Ben benieuwd of ik de dag overleef :')

Nelson Mandela[729]

Ik heb je de verdediging gegeven die je duidelijk nodig had.

Tevens ga ik achter de schermen nu netwerken met Indira.
Er is een kans dat ze nog steeds slecht is, maar het is in ons voordeel nu juist even van haar af te gaan.

Want jij hebt meer hulp nodig om geen onnodige lynch te worden deze ronde.