Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Die krijg ik niet erop, dat zul jij moeten doen. Ik ga die niet backstabben nu, maar ik vind het prima als die in de spreiding komt.

En Pedro ook btw. Die is weer spoorloos.

Lauaki Mamoe[729]

Nee dat is ook niet verstandig om die te backstabben als je al vertrouwen hebt geuit. We willen niet nog een adel in de spreiding :')
Ik kijk even, ik moet wel een keuze maken wie ik verdacht wil proberen te maken. Pedro heb ik helemaal nog niet genoemd, maar als die niks toevoegt kan ik ook op hem gaan dat is geen probleem. Hoop dat mensen dan wel een beetje op tijd stemmen zodat we er weer op in kunnen spelen.

Nelson Mandela[729]

Lauaki Mamoe[729]

Lauaki Mamoe[729]

Amina had mij trouwens een bericht gestuurd nav mijn post, met de vraag hoe ik nu in het spel stond en vroeg ook of ik wellicht een rol heb waarbij ik enige betrouwbaarheid aan mijn goede claim kan geven. Dat is natuurlijk ook wel een beetje bijzonder.

Lauaki Mamoe[729]

Lol wtf is die post van George 😂 heeft die het dt überhaupt gelezen of heeft die alleen maar in het stemtopic gekeken?

Nelson Mandela[729]

Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  5 juni 2024, 20:17:09
Amina had mij trouwens een bericht gestuurd nav mijn post, met de vraag hoe ik nu in het spel stond en vroeg ook of ik wellicht een rol heb waarbij ik enige betrouwbaarheid aan mijn goede claim kan geven. Dat is natuurlijk ook wel een beetje bijzonder.

Amina bevestigd in pm dat ze inderdaad de touwtjes in handen heeft, maar voor nu kan ik niet inschatten of ze slecht of goed is, en ben bang dat dit nog wel even blijft.

Vandaar dat ik voor nu maar meer met haar ga praten en ondertussen op Pedro stem.

Lauaki Mamoe[729]

Hoe bedoel je ze heeft de touwtjes in handen? Als in zij beslist wat er nu gebeurd?

Nelson Mandela[729]

Nee, meer als in, dat ze in contact staat met elke speler die meedoet.  ???

Maar ze komt toch weer redelijk goed over. Ze zit voornamelijk ook op George zegt ze.

Lauaki Mamoe[729]

Hoe heb je contact met iedereen :') dat kan je toch niet bijhouden.. maar oké.
Ze schijnt nog met een post te gaan komen deze avond, dus daar wacht ik ook nog op

Nelson Mandela[729]

Naja, dat is wel fanatiek. Waarom zijn wij niet zo fanatiek eigenlijk?  XD Oh wacht, ik heb een leven.

Lauaki Mamoe[729]

Ik niet, maar ik heb de concentratiespanne van een aardappel. Ik was na nacht 1 begonnen met iedereen pben, maar kwam niet verder dan drie mensen 🙊

Nelson Mandela[729]

Zullen we beiden stemwisselen nu naar George?  XD Ik wil olie op het vuur.

Lauaki Mamoe[729]

Nelson Mandela[729]

XD XD Ja oke, is misschien niet handig.

Hahaha dan niet