[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Tevens blijf ik erbij dat we een 3e persoon moeten toevoegen, het is te gevaarlijk nu om niet uit te breiden.

Lauaki Mamoe[729]

Ik maak me nog geen zorgen hoor. Napoleon heeft me al gepbt dat die het een prima verdediging vind, maar in dt nog niet wil posten ivm reactie pijlen.
Als de nood echt hoog is kunnen we altijd toch beslissen Lili eerder adel te maken, óf kan ik altijd nog adel claimen maar dat laatste doe ik liever nog niet want dan ben ik sowieso dood 😂

Nelson Mandela[729]

Doe maar niet, ik kan wel een rustig nadenkende tegenhanger gebruiken hier.

Vooral als we Lili' nog erbij zouden gooien, die is nog wispelturiger dan ik ben.

Ik ga zo een info topic aanmaken hier, waar we onze ideeen voor de spelers kunnen opsommen.
Zodat we een overzichtje krijgen wie met wie omgaat en wie verdacht is. Is dat een idee waar je voor instaat?

Nelson Mandela[729]

@adriaan: kun je ons edit rechten geven voor het board? Uiteraard ga ik niet mijn eerdere posts waarin ik perongeluk iets zeg aanpassen, die zijn gedaan. Maar als we een infotopic zo hebben is het wel handig als ik de tabel kan aanpassen.

Nelson Mandela[729]

Laten we onze focus dus nu spreiden, dit topic voor tactiek bespreking, de ander voor het bouwen van onze informatie.

Want wij zijn met zijn 2en actiever dan heel dtopic bij elkaar. Dus we mogen wel wat orde hierin maken.

Lauaki Mamoe[729]

Is zeker goed om een info topic te hebben. Alhoewel moeten we ook daarmee niet een beetje uitkijken voor als we perongeluk een hulpje toevoegen?

Nelson Mandela[729]

Ja vanaf nu kunnen we het beste rollen dan maar weer via pm bespreken, ook niet toevoegen aan het infotopic.

Laten we met kleurtjes werken. Groen: zeker goed.
Oranje: vermoedelijk goed.
Rood: verdacht.

En dus iets voorzichtiger te werk gaan.

Lauaki Mamoe[729]

Ik zou nu dan willen zeggen:

Oranje: Lili, Indira, Cleopatra, Napoleon, Dzjengis
Rood: Oda

Ik vraag me af of er nog meer mensen op gaan reageren, of dat dit het een beetje blijft en ze weer denken 'laat ze maar lekker gaan, zo krijg ik iig geen stem'.

Voor nu denk ik dat Oda de grootste kanshebber is op mijn stem, maar als er mensen zijn die het echt weer negeren of zich er wijselijk buiten houden, en deze mensen zich ook een beetje buiten de vorige discussie hebben gehouden, maken die ook kans op mijn stem. Maar dat moet ik dan nog even teruglezen. 

Lauaki Mamoe[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  5 juni 2024, 10:46:30
Tevens blijf ik erbij dat we een 3e persoon moeten toevoegen, het is te gevaarlijk nu om niet uit te breiden.

Ik heb deze trouwens gemist. Ik stel voor dat we nog even tot morgen wachten om te kijken wat er nog gebeurd. Als het moet voegen we Lili toe.

Ik ben overigens wel teleurgesteld in je vertrouwen in me, dat je zegt dat ik meer hulp nodig heb. Ik had nog geeneens écht de aanval ingezet :p

Nelson Mandela[729]

Dat jij je eruit kunt redden heb ik geen twijfel aan (zeker omdat ik vrijwel zeker weet wie jij bent), dat we daarna de stemming opnieuw kunnen bepalen met een spreiding - heb ik met ons 2 nu twijfels in.

Maar prima.

Lauaki Mamoe[729]

Hm dat moeten we even afwachten. Er hebben nog zoveel mensen niet gereageerd, en er zijn nog niet echt andere lynchopties naar voren geschoven. T zou me dus niks verbazen dat er weer een spreiding gaat komen, en eerlijk, ik wil best nog een keer lastminute overstemmen :')

Ik ben gewoon echt bang om door dit gedoe nu overhaast een beslissing te nemen voor extra adel en we toch twijfels gaan houden bij die persoon in kwestie

Nelson Mandela[729]

Even wat anders, wanneer kan ik Amina erop gaan gooien? Zal ik nog een nachtje wachten en morgenvroeg beginnen?

Lauaki Mamoe[729]

Wat mij betreft toch prima om gelijk mee te beginnen? Als het maar niet te erg lijkt dat je de aandacht volledig van mij af wil hebben 😜

Lauaki Mamoe[729]

Zeker als we spreiding willen, hoe langer mensen hebben om te twijfelen hoe groter de kans op spreiding.

Eigenlijk idealiter zouden we Lili ook in de spreiding krijgen. Als hij ook niet dood gaat dan zal die geen g/s koppel zijn met stalker en kunnen we hem sowieso toevoegen 🙈