[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Jawel, in een eerdere post:
Citaat van: Nelson Mandela[729] op  4 juni 2024, 08:34:56
Ik heb in pm beiden kanten te horen gekregen. Dit voelde als een cross-verhoor. Ik kon geen leugens zien aan beiden kanten. Dus ik ben het eens met de stelling van Cleopatra dat het hier waarschijnlijk om twee goedjes gaat. Ik heb mijn stem daarom weggehaald.

Ik ga waarschijnlijk stemmen op Indira, voor een post die ik een wolf makkelijk zie maken. Deze post noch verdedigd, noch verdenkt. En zegt dus eigenlijk intern niets dat toevoegt, maar wel genoeg om de twee in een kwaad daglicht te zetten.

Het feit dat dit opvallend genoeg is om al een speler een reactie erop te krijgen en een stem te krijgen, maar Indira nog niet de moeite heeft genomen hierop in te gaan, is voor mij bevestigend nu al dat ze zich niet onterecht verdacht voelt. Een goede speler zou met onderbouwende argumenten komen, wat Lil' en Amina wel deden (ongeacht of ze echt goed zijn, zekerheid heb ik natuurlijk nooit).

Maar, dan nog, begrijp ik ook weinig van de post.  XD

Lauaki Mamoe[729]

Oh, haha

Misschien moet ik jouw posts iets beter lezen en niet alleen maar scannen :D

Lauaki Mamoe[729]

Ik moet zeggen dat ik pericles ook geen erge lynch zou vinden. Ik vraag me af of hij zichzelf überhaupt zou redden als hij door zou hebben dat hij op lynch stond.

Nelson Mandela[729]

Pericles voegt geen hol toe aan deze discussie. Alleen maar chaos maken.

Maar ik vind Pericles niet echt verdacht, en heb meer het idee dat hij als alternatief naar voren is geschoven.
Ik zie hem nog wel eens prins zijn met zijn gedrag.

Lauaki Mamoe[729]

Oh ik vind de chaos eigenlijk wel meevallen die die veroorzaakt. Ik dacht meer een, hij voegt geen hol toe punt. Ik weet niet of het hem wel of niet verdacht maakt, maar het is gewoon vervelend. Prins? Ik weet niet, alhoewel, hij krijgt wel stemmen met z'n gedrag en verdedigd zich niet echt, dus wat dat betreft :')
Maar waarom zou je jezelf als prins op eerste lynch gooien? Oké er zijn misschien wel wat mensen die ik daarvoor aan zou zien..  ::)

Lauaki Mamoe[729]

Oh, Indira kan nog overstemmen op pericles om zichzelf te redden, dan moet ik natuurlijk op Indira blijven staan

Nelson Mandela[729]

Ja ik denk ook aan een paar namen met dit gedrag.  XD

Nelson Mandela[729]

Ik verwacht eigenlijk ook een leugenwolf, dus we moeten sowieso voorzichtig zijn.

Lauaki Mamoe[729]

Ja klopt. Nou ja, mij maakt het niet uit, ik loop geen risico. Dus als jij zegt toch liever niet de overstemmen om de stemming gelijk te trekken doe ik het niet. Then again, wat is het leven zonder een beetje risico XD

Nelson Mandela[729]

Haha, fuck it, no risk no gain. Doe je ding.  (6)

Nelson Mandela[729]

We hebben of een Leugenwolf stem gehad extra op Pero, of die is gelyncht door de BM stem die 0.5 telt.

Hoe dan ook, zowel Cleo als Indira zijn geen wolf.

Dan als volgende, Lili' heeft vannacht opnieuw mij gestalkt. Die heb ik aan het begin van deze speldag gezegd dat ik wel een actie kan doen en als zijn stalkactie gelukt was, hij dat gezien had.
Nacht 1 is die stalkactie namelijk mislukt (wat logisch is, want er was een yeti actief).

Nu krijg ik per direct een pm van Lili' met 'Jij hebt geen actie gedaan vannacht'.
Wat klopt. Ik ga hier nu eig wel van uit dat Lili echt stalker is. Want met de info die hij had, zou ik eerder een gok verwachten op wel een actie, dan niet een actie.

Lauaki Mamoe[729]

Ik denk dat Pedro gewoon gelyncht is door de bmstem.
Al ben ik het ermee eens dat we wel voorzichtig moeten blijven. In principe ga ik er ook gewoon vanuit dat Cleo en Indira geen wolf zijn, maar stel er was wel een leugenwolf stem op Pedro, dan is dat natuurlijk ook helemaal niet zeker.
Idealiter checken we één of beiden nog een keer voor we beslissen onze familie uit te breiden.

Hm oké dat is wel interessant. Dan zal Lili inderdaad wel echt stalker zijn, maar ook dat vind ik wel een risico vanuit hem. Waarom claimt die bij je?

Nelson Mandela[729]

Die claim kreeg ik vrijwel gelijk nadat ik hem voor het blok had gegooid.
Citaat van: Nelson Mandela[729] op  3 juni 2024, 00:07:56
Naja wat is liegen in dit spel. Ik claim burger wat ook gelogen is.

Lili' claimt Slotenmaker, maar tegen mij Stalker. En zegt zich voor te doen als neutraaltje naar Amina.

Hier dus al.

Lauaki Mamoe[729]

Ja dat weet ik, maar dat bedoel ik dus, waarom claimt die zo vroeg al.