Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ik weet niet wie jij bent, maar dat maakt niet uit, moeten overleven

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 12:42:37

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Ik doelde op een eerdere post van je, want ik lees het hele dtopic:
Citaat van: Alexander de Grote[729] op  4 juni 2024, 21:41:09
Ik heb wel een reden gegeven. Ik denk dat jij mogelijk de fout heb gemaakt omdat je een board met Cleopatra deelt. Oke nu ik je reactie heb gelezen vind ik wel oprecht klinken en die fout kan je ook zomaar maken. Maar vond het wel opvallend en vind dat helemaal niet gek dat dat benoemd werd
Deze post. Toen vond je het prima, en nu net gaf je aan tegen Cleopatra:

Citaat van: Alexander de Grote[729] op  6 juni 2024, 21:05:19
Omdat jij inactief was. Ik had ook niet verwacht dat je nog actief zou worden maar een stem verspillen aan een inactieve vond ik ook niks je zou wel inactief zou sterven. Ja als die jou wel had gesproken of dat wolven over jou hebben gehad als inactieve medewolf zie ik als optie. Of dat je daar wel mogelijk iets had gestuurd bijvoorbeeld. Ik zie je best wel wolf zijn en nu ineens actief worden maakt je ook niet gelijk goed. En ik weet niet wat voor bewijs je zoekt? Ik vond het meest opvallende Lynch een en ga niet ineens mn stem wijzigen voor iets wat me minder opvalt.

Blijf dan bij je standpunten svp. Je krabbelt steeds terug zodra de aandacht op jou staat.

Oda Nobunaga[729]

Lili, eerst vond je dat Queen Elizabeth de spijker op zijn kop sloeg over lauaki met alleen dat je verdenkingen zijn afgezwakt. sindsdien heb je 2 maal van stem gewisseld en 2 maal alleen met uitleg "omdat het kan". Beide keren eigenlijk zonder uitleg, en je bent in de tussentijd alleen nog eens kritisch geweest op Lauaki dat je het logisch zou vinden als ze campagne zou moeten voeren mij te lynchen.

Citaat van: Liliʻuokalani[729] op  6 juni 2024, 01:29:58
Citaat van: Queen Elizabeth I[729] op  5 juni 2024, 23:53:17Daarom stel je jezelf op als bliksemafleider van een andere speler. Ik heb dus het idee dat Lauaki hoe dan ook meer weet van de alliantie van Indira. Ik vind het uiterst vreemd dat Lauaki 5 min voor de deadline 'vermoedt' dat iemand zichzelf niet gaat redden, want de meeste zelfreddingen gebeuren juist in de laatste seconden.
Queen Elizabeth slaat hier de spijker op de kop. Exact mijn gedachte.
Mijn verdenkingen zijn wel afgezwakt, maar ik vind het nog steeds wel merkwaardig allemaal.

Citaat van: Liliʻuokalani[729] op  6 juni 2024, 18:43:07
Omdat het kan  :D

Citaat van: Liliʻuokalani[729] op  6 juni 2024, 19:08:37
Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  6 juni 2024, 06:55:18Voor nu gok ik dus op Oda & George óf Oda & Alexander als sowieso wolf. Wie daar eventueel nog bij zit - als Amina gelijk heeft met 5 beginslechtjes, dat weet ik even niet. Oda blijft op mijn verdachtenlijst vanwege eerdere argumenten.
Ik zou het dan logisch vinden dat je campagne ging draaiem om Oda te lynchen, die in beide scenario's terugkeert als 'sowieso' wolf?

Citaat van: Liliʻuokalani[729] op  6 juni 2024, 21:12:29
Omdat het kan. :)

Ik wil graag nog wel weten welke redenen er nu allemaal zijn om 2maal je stem te wisselen naar andere spelers, en beide keren zonder echt uitleg te geven, terwijl je ook nog steeds een verdeking lijkt te hebben op Lauaki? of is die ondertussen ook al weg?

Indira Gandhi[729]

Mij valt op hoe los sommige zijn in het lezen van dt. Dan beginnen ze mee te discussiëren, maar hebben de helft niet mee gehad.

Alexander valt me nu op door zijn verdediging al zou die zich niet verdedigen dit ook zou opvallen. Al blijf ik erbij dat ik slap excuus vind dat je dt niet wilt lezen of er geen tijd voor had. Je had gerust later kunnen reageren.

Waarom zou je zelfs niet eerst alles lezen voor je je over iets gaat uitspreken?

Is zoals sommige hierboven al melden de trein gaat iets te snel op George al had ik misschien nog graag iets meer verdediging vanuit zijn kant gezien.

Alexander de Grote[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  6 juni 2024, 21:21:48
Ik doelde op een eerdere post van je, want ik lees het hele dtopic:
Citaat van: Alexander de Grote[729] op  4 juni 2024, 21:41:09
Ik heb wel een reden gegeven. Ik denk dat jij mogelijk de fout heb gemaakt omdat je een board met Cleopatra deelt. Oke nu ik je reactie heb gelezen vind ik wel oprecht klinken en die fout kan je ook zomaar maken. Maar vond het wel opvallend en vind dat helemaal niet gek dat dat benoemd werd
Deze post. Toen vond je het prima, en nu net gaf je aan tegen Cleopatra:

Citaat van: Alexander de Grote[729] op  6 juni 2024, 21:05:19
Omdat jij inactief was. Ik had ook niet verwacht dat je nog actief zou worden maar een stem verspillen aan een inactieve vond ik ook niks je zou wel inactief zou sterven. Ja als die jou wel had gesproken of dat wolven over jou hebben gehad als inactieve medewolf zie ik als optie. Of dat je daar wel mogelijk iets had gestuurd bijvoorbeeld. Ik zie je best wel wolf zijn en nu ineens actief worden maakt je ook niet gelijk goed. En ik weet niet wat voor bewijs je zoekt? Ik vond het meest opvallende Lynch een en ga niet ineens mn stem wijzigen voor iets wat me minder opvalt.

Blijf dan bij je standpunten svp. Je krabbelt steeds terug zodra de aandacht op jou staat.

Ja beide opties kunnen, maar hoe vaker jullie er naar terug pakken hoe meer ik er weer aan ga twijfelen of mijn gedachte klopte .ik zal nog een poging doen om het iets anders te verwoorden. Als je een speler noemde die daarvoor of daarna iets had gepost had ik het eerder opgeschreven als klein foutje, maar omdat je uitgerekend een inactieve speler noemde zie ik dat jullie een wolvenboard delen als reële optie, maar neemt niet weg dat het een simpel foutje kan zijn. Nu vind ik dit ook niet de meest concrete redenen, maar ik had toen ook niets beter. Cleopatra pakte nu terug op van vorige speeldag dus leg mijn gedachtegang die ik toen had wederom uit. De post van dzjengis vind ik nu een concretere reden wat ik Wolfs vind.

Liliʻuokalani[729]

Ik vind dat er te makkelijk een trein op Georgie ontstaat en ik vind dat Amina ook best duidelijke punten heeft aangewezen waarom op dit moment Lauaki niet meer de meest verdachte is. Haar stemwissel stelt haar in zo'n grote schijnwerper, dat we er wel achter komen vroeg of laat hoe de haak in de steel steekt. Op het moment verbreed ik mijn horizon een beetje, kijkend naar wat er verder aan maffe dingen hier gebeuren. Maar goed, als ik die gedachte insla dat Georgie te makkelijk voor de leeuwen wordt gegooid en Lauaki het voordeel van de twijfel krijgt, dan word het sowieso tijd verder te zoeken naar opvallendheden.  (A)

Alexander de Grote[729]

Citaat van: Indira Gandhi[729] op  6 juni 2024, 21:30:52
Mij valt op hoe los sommige zijn in het lezen van dt. Dan beginnen ze mee te discussiëren, maar hebben de helft niet mee gehad.

Alexander valt me nu op door zijn verdediging al zou die zich niet verdedigen dit ook zou opvallen. Al blijf ik erbij dat ik slap excuus vind dat je dt niet wilt lezen of er geen tijd voor had. Je had gerust later kunnen reageren.

Waarom zou je zelfs niet eerst alles lezen voor je je over iets gaat uitspreken?

Is zoals sommige hierboven al melden de trein gaat iets te snel op George al had ik misschien nog graag iets meer verdediging vanuit zijn kant gezien.

Ik kan toch liever een keer vaker posten wat me toen even snel opviel dan pas een dag later van me horen. De post van Luaka waren hele boeken. Ik vind het oprecht heel gek hoe daar zo over gestruikeld wordt voelt echt als een reden zoeken om iemand te verdenken. De reden dat Nelson op me stemde kan ik me nog ergens in vinden omdat het ook geen super sterke verdenking was. Maar krijg wel het gevoel dat ik juist zit op dit punt dat na mijn verdenking op dzjengis er een aantal spelers mee gaan springen op mij.

Dzjengis Khan[729]

Wat een onzin Alexander.
Jij opent een echt onzin"aanval" op mij, ik vindt daar wat van en vervolgens obsedeer je op mij.
Als ik nu op je had gestemd kon ik het me nog voorstellen, maar dat is niet eens het geval.
Nu blijf je er op hameren omdat ik volgens jou op een treintje stap, terwijl ik gewoon eerder geen tijd had om het Dt nog een keer door te nemen, oa door de vele lange posts. Geen treintje, maar een conclusie.
In alle eerlijkheid had ik ook net zo goed op jou kunnen stemmen...

Alexander de Grote[729]

Nee maar vind t wel opmerkelijk dat wanneer er mensen al twijfelen dat makkelijk op George gaat dzjengis als alternatief komt door mij en Oda volgde. De timing dat mensen dan wel een stem op mij zetten geeft mij kriebels. De reden voor mijn stem op jou vind ik zeker geen onzin. Mijn stem stond op jou voor ik überhaupt stemmen ontving dus die laatste redenatie volg ik ook niet echt

Cleopatra[729]

Voor de zekerheid alvast gestemd zodat ik niet inactief wordt, maar ik sta ook nog in contact achter de schermen met mensen. Ik sta nog open voor wijzigingen.

Alexander de Grote[729]

Citaat van: Dzjengis Khan[729] op  4 juni 2024, 23:15:14
Ben ook echt nieuwsgierig naar de uitleg, want iedereen kan toch op zijn vingers natellen dat 1+1 2 is? Waarom jezelf zo blootgeven als slechtjes?
Ik heb het gevoel dat ik iets mis hier.
Maar ja Indira en Lauaki staan bovenaan de verdachtenlijst door deze actie.

quote author=Dzjengis Khan[729] link=topic=35677.msg1064155900#msg1064155900 date=1717583188]
Ik merk dat ik het lastig vind om hier, met de info die ik nu heb, een goed verhaal van te breien en dat maakt dat mijn paranoide hoofd verschillende theorieën produceert.

Ik vind dat Lauaki een plausibel verhaal schrijft maar, net als Oda, val ik over die 10 seconden voor de deadline post. Op mij komt dit over als een bijna wanhoopsactie nadat Indira onbereikbaar bleek om zichzelf te redden na wat late stemmen. De reactie van Indira op het verhaal van Lauaki komt op mij ook weer wat over the top over;

Citaat van: Indira Gandhi[729] op  5 juni 2024, 09:29:00
Er blijft hier maar wolf op me geroepen, maar niemand heeft echt bewijs? Ik wist dat ik dood ging gaan, maat je blijven verdedigen op basis van niets slaagt nergens op. Al van begin zijn er mensen me aan het framen en beschuldigen. Er wordt op dt iets gegooid. Ik reageer erop en ben dan plots slecht omdat ik alleen die plannen van hun raar vind en dan dag nadien ineens helemaal draait van mening over die mensen en mij begint te framen.

Zoals Mandela die zegt dat ik Amina heb verdacht gemaakt is al eerste stap om me eruit te werken dan ineens wou hij op me stemmen maar wacht tot einde om de doorslag te geven, terwijl ikzelf niet op Perciles had gestemd om de doorslag te geven?

Verontwaardiging, nogmaals bevestigend dat zij zichzelf niet heeft gered door op Perciles te stemmen, wat door Lauaki al als goedjes gedrag werd bestempeld en hierna dan Nelson die opeens ook helemaal om is en Indira ook als goed bestempelt.
Terwijl er niets veranderd is, behalve dan dat hier de indruk is gewekt dat Indira zichzelf niet kon redden en iemand anders dat op het allerlaatste moment voor haar deed. Dat kan verschillende redenen hebben, misschien hebben we nog een koppel of moest Indira nog de kans krijgen om iemand te bijten nadat er al een Ork kwijt was uit het slechtteam. Maar de conclusie is dus dat ik de uitleg van Lauaki over zijn LMactie niet geloof. En dat ik nog steeds op Indira ga stemmen omdat ik van mening ben dat we op die wijze de meeste info krijgen. Excuus als ik er naast zit.
[/quote]

De excuses als je er naast zit komt ook vrij Wolfs over van Oh oeps. Verder zegt je in deze post vrij weinig je houd je mening heel erg in het midden

Citaat van: Dzjengis Khan[729] op  6 juni 2024, 10:21:59
Citaat van: Alexander de Grote[729] op  6 juni 2024, 09:59:48
Ben ook echt nieuwsgierig naar de uitleg, want iedereen kan toch op zijn vingers natellen dat 1+1 2 is? Waarom jezelf zo blootgeven als slechtjes?

Dan na even alles teruggelezen te hebben van de discussie na de nacht, valt me deze post eigenlijk op en zie niet dat daar veel op in is gegaan volgens mij. gengis suggereert dat hij niet snapt waarom slechtje zo openlijk iemand zou redden. En dat lijkt mij ook niet, toch wilt hij vervolgens op een van deze 2 gaan stemmen. De twee gedachtes in deze post spreekt zich elkaar beetje tegen
Nee hoor, dat was een eerste WTF reactie. Later heb ik die genuanceerd en uitgelegd waarom ik bij Indira bleef.

Maar ik realiseerde me dat mijn hele theorie rondom Indira hing rond het feit dat ze niet in staat was zichzelf te redden, maar nu hoor ik dat ze wel degelijk online was.
Daarom heb ik voor nu mijn stem op haar verwijderd en probeer ik uit die tunnel te stappen.

Hier krabbel je beetje terug op je eerste post

Citaat van: Dzjengis Khan[729] op  6 juni 2024, 19:07:19
Citaat van: Alexander de Grote[729] op  6 juni 2024, 09:59:48

Dan na even alles teruggelezen te hebben van de discussie na de nacht, valt me deze post eigenlijk op en zie niet dat daar veel op in is gegaan volgens mij. gengis suggereert dat hij niet snapt waarom slechtje zo openlijk iemand zou redden. En dat lijkt mij ook niet, toch wilt hij vervolgens op een van deze 2 gaan stemmen. De twee gedachtes in deze post spreekt zich elkaar beetje tegen

Ik heb nu wat meer tijd, dus ik kom er even op terug.
Want Alexander, dit vind ik nu echt een post die een wolf zou maken wanneer deze op zoek is naar een stok om iemand anders mee te slaan en de heat van zichzelf proberen weg te halen. Verdacht hoor.

Ik ga zeker niet op Lauaki stemmen, want ondanks de, in eerste instantie, vreemde actie ben ik er niet van overtuigd dat dit gedaan is door een slechtje, hij komt ook in de PM gewoon ok over.

En dan kom ik toch ook uit bij George Washington. 3 rollen opgooien in het DT komt op mij vreemd over, sowieso zijn de posts die hij maakt inhoudelijk niet.... inhoudelijk. Hij schrijft wel veel, maar eigenlijk zegt hij niets. Dat vind ik ook een wolventrekje. En daarom gaat mijn stem vandaag naar jou.

Dan ga je mij langzaam als wolf bestempelen maar ook George waar al wat stemmen op staat ga je ff makkelijk mee

Citaat van: Dzjengis Khan[729] op  6 juni 2024, 21:49:06
Wat een onzin Alexander.
Jij opent een echt onzin"aanval" op mij, ik vindt daar wat van en vervolgens obsedeer je op mij.
Als ik nu op je had gestemd kon ik het me nog voorstellen, maar dat is niet eens het geval.
Nu blijf je er op hameren omdat ik volgens jou op een treintje stap, terwijl ik gewoon eerder geen tijd had om het Dt nog een keer door te nemen, oa door de vele lange posts. Geen treintje, maar een conclusie.
In alle eerlijkheid had ik ook net zo goed op jou kunnen stemmen...

En dan als je twee stemmen hebt ga je weer als een kat in het nauw reageren

Alexander de Grote[729]

Lijkt er op mogelijk Lynch ben. Nelson, dzjengis en Cleopatra voelen zo alle drie slecht . Deze trein op mij nu denk ik dat t klopt. Vooral dzjengis zou ik goed naar kijken als ik jullie was.

Cleopatra[729]

Omdat ik op je stem ben ik slecht? Nu ga ik bijna twijfelen of ik je wel moet redden. Toch ga ik het doen.

Amina van Zazzau[729]

Die nacht is lekker rap weer. Zojuist de stemmen geteld en als ik goed geteld heb, dan had George 3 stemmen en Djengis en Alexander beiden 4 (wel BM op George). Dit houdt in dat er een leugenwolf actief is geweest.

Alexander de Grote[729]

Citaat van: Cleopatra[729] op  6 juni 2024, 22:29:54
Omdat ik op je stem ben ik slecht? Nu ga ik bijna twijfelen of ik je wel moet redden. Toch ga ik het doen.

Ik had je post gemist en dacht dat je zonder uitleg mee had gestemd excuus bedankt voor je wijziging. Ik wilde nog even snel mijn verdachtes noemen want ik dacht mogelijk dood te zijn.

Wel opvallend dat nu leugenewolf waarschijnlijk de uitkomst heeft bepaald. Al ben ik daar persoonlijk blij mee. Ik weet dat ik goed ben, dus dit spreekt voor mij niet in t voordeel van dzjengis, al snap ik dat dit ook over mij gedacht kan en zal worden.

Liliʻuokalani[729]

Even het aantal stemmen tellen. Stemmer - Op wie gestemd:
Alexander de Grote - Dzjgenis Khan (1)
Amina Zazzau - George Washington (1)
Cleopatra - Dzjengis Khan (2)
Dzjengis - Alexander de Grote (1)
Indira - Alexander de Grote (2)
Lauaki - George Washington (2)
Lili - Alexander de Grote (3)
Naoleon - Dzjengis Khan (3)
Nelson - Alexander de Grote (4)
Oda - Djengizis Khan (4)
Pedro - inactief met deze stemming
Queen Elizabeth I - George Washinton  (3)

Djengis Khan had 4 stemmen.
George Washinton had 3 stemmen.
Alexander de Grote had 4 stemmen.

Tussen de Djengis Khan en Alexander de Grote stemmers moet een leugenwolf zitten.
Mijn eerste gedachte is dat die leugenwolf waarschijnlijk tussen de laatactieven zat,
en dat die laatactieven heel goed de discussie in de gaten hebben gehouden en voorspeld.