[Discussie] Ik weet niet wie jij bent, maar dat maakt niet uit, moeten overleven

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 12:42:37

Vorige topic - Volgende topic

Dzjengis Khan[729]

Ok, ik ga mijn stem toch wisselen naar Indira.
Ik ben het eens met de rest dat zij wel leugenwolf moet zijn.
Ik denk dat het belangrijk is dat we unaniem op 1 persoon stemmen, zodat een ingezette leugenstem geen invloed heeft.
En dus ga ik voor Indira.

Indira Gandhi[729]

Als ik dan toch moet kiezen kies ik liever voor een potentieel lijk dan een sjamaan die stalker claimt. Zoals drie stalkers zit er overal een grote glitch.

Alexander de Grote[729]

Optie 1: we lynchen Indra en 2 goedjes gaan dood. Dan gaat volgende dag tussen slecht(Pedro wss) lijk (Lauaki) en een goedje(jij sowieso ik weet van mezelf en denk Oda ook wel). Slecht moet dan op lijk stemmen want anders wint lijk. Lijk stemt op maakt niet uit en een van ons bepaald dan eigenlijk of slecht of lijk wint, want die sterft dan in de nacht door lunch of lijkmoord.

Optie 2 zelfde als optie 1 maar met 1 nachtdoden
Dan hebben we lijk, wolf, 2 goedjes. Op dit punt moet lijk eruit. Want als we wolf lynchen. Vermoord lijk een van de 2 goedjes en heeft bm en wint. Als we lijk dan lynchen dan 1 nachtdoden en blijft 1 goed en 1 slechtje over en ligt het eraan wie bm wordt.

Optie 3 we lynchen nu het lijk, 1 nacht dode en blijft hopelijk 2 goedjes en 2 slechtjes over. Dan maakt het weer uit wie de bm krijgt van Lauaki.

Dan opties als er nog 3 slechtjes zijn
Optie 4 we lynchen lijk Oda( of vanuit jou punt mogelijk ik) is slecht en zijn nog 3 slechtjes en dan wint slecht.

Optie 5 we lynchen Indira. Dan als lijk een van de 2 slechtjes vermoord komen we aan bij optie 1

Optie 6 we lynchen Indira. Dan als lijk een goedje vermoord wint slecht vgm.

Denk dat ik nu meeste opties gehad heb.

Ik denk zelf dat we bij optie 3 meeste kans maken, omdat als we nu niet t lijk lynchen we in best case scenario in dezelfde situatie komen als nu lijk lynchen.

Ik denk toch dat we niet gaan winnen met lijk en slecht erin. Ik laat aan dzjengis of Oda over

Lauaki Mamoe[729]

Ik wil nog even van de mogelijkheid gebruik maken om officieel mijn excuses te maken aan Oda vanwege mijn tunnel op hem. Nu hij gestorven is als burger en er geen schaapswolf in de basis rollenlijst staat (ik heb het 5x gecontroleerd), geloof ik eindelijk dat je écht goed was :D

PedroII van Brazilië[729]

adriaan

De nacht is gevallen, over iets van een uurtje kan ik deze verwerken.