[Discussie] Ik weet niet wie jij bent, maar dat maakt niet uit, moeten overleven

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 12:42:37

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

adriaan

Oda Nobunaga[729]

Ik denk dat ik wel het meest geschikt ben om burgemeester te worden. Ondervind zelf maar waarom.

Alexander de Grote[729]

George Washington[729]

Gelieve Dames en heren, Ik zou graag burgemeester willen worden. Ook wil ik de onafhankelijkheid van de VS.

PedroII van Brazilië[729]

Beste inwoners van Wakkerdam,

Vandaag sta ik hier met een eenvoudig maar belangrijk doel: om jullie burgemeester te worden en ons dorp te leiden naar een veilige en bloeiende toekomst.

Als burgemeester beloof ik het volgende:

Veiligheid: Onze prioriteit is een veilig Wakkerdam. We zullen alert blijven en samenwerken om iedereen te beschermen. We zullen actief jagen op weerwolven en zorgen dat ze voor de lynch gebracht worden.

Vertrouwen: Open communicatie en samenwerking zijn essentieel. Elke stem moet gehoord worden.

Stem op mij, en samen bouwen we aan een veilige en stralende toekomst voor Wakkerdam.

Dank jullie wel.

Met vriendelijke groet,

Pedro II Van Brazilië

Julius Caesar[729]

Hallo allemaal. Ik vind dat ik de beste bm ben. Ik ben de dictator van het Romeinse Rijk. Dus stem op mij en het zal je niet te duur komen te staan. VENI VIDI VICI

Indira Gandhi[729]

Met al deze grote mede bewoners ben ik niet zo groot. Wat natuurlijk niet betekent dat ik geen burgemeester kan zijn. Dus wie niet voor deze grootheden wil stemmen. Stem mij!

Willem van Oranje[729]

Wat heerlijk om onder gelijkgezinden te zijn. Mijn macht kan me niet groot genoeg zijn, dus Wakkerdam neem ik er met plezier bij. Misschien kunnen jullie nog wat van me leren.

Napoleon Bonaparte[729]

Sacré bleu, Stille Willem? Die handhaaf ik zo in elkaar.

Generaal, keizer, koning van Italië, been there done that.
Wat zou een dorpje als wakkerdam voorstellen voor de grootste van alle veroveraars? Ik tel Caesar niet mee, wie wordt er nou in rug de gestoken? Dan ben je echt wel oliedom.

Een stem op Napoleon Bonaparte is een stem voor degelijkheid.

VIVA LA REVOLUTION!
Les Loups à la lanterne!

Sincères salutations,
Bonaparte Napoleon

Liliʻuokalani[729]

Ik kan mijn eigen naam niet eens typen, dus ik ben benieuwd wie op mij kan stemmen zonder dat er een typfout in mijn naam sluipt.

Amina van Zazzau[729]

Dit zijn inderdaad wel heel veel grootheden, waarvan het bestaan wel wat zekerder is dan dat van mijzelf.
Wel veel veroveraars, ik stem liever op iemand die het beste met ons dorpje voorheeft in plaats van het toe te willen voegen aan een verzameling.

Oda Nobunaga[729]

Ik heb mijn hele leven gestreden om mijn land tot een te brengen. Niet om zoals velen van jullie zo veel mogelijk land te veroveren. Zo geloof ik dat ik dit dorp samen kan brengen en de kwaden onder ons, die ons gescheiden willen houden, zal vinden en zal stoppen.

Liliʻuokalani[729]

Ik ben op 11 november 1917 al overleden. Daarom zou mijn rol allang geopenbaard moeten zijn door de spelleider...

George Washington[729]

Dit is toch een wonder voor de democratie. Een stemming voor burgemeester van Wakkerdam, wat een geweldige dag is dit!