[Overleg] Even onszelf voorstellen

Gestart door Mexicanobroeder, 10 november 2023, 19:36:10

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

Citaat van: Wannas op 11 november 2023, 18:44:08
Onee wacht. Hij geeft aan neutraal te zijn. Dan kijken of ik hem naar slecht kan praten.

@Wannas  is dit gelukt btw?

Wannas

Als het goed is wel, maar je weet t nooit zeker.

fannieklm

Damn ilse...
Ik moet wel meespringen... zou ik ande4s ook doen.
Maar hoop dat we nog iets anders kunnen vinden....

Inuzuki

Ja dit is balen want dit kost ons/jullie 2 wolfjes  ::) Ik dacht ik kom vast wel 1 nacht door met niet gezien worden om in nacht 4 de conversie te doen.

Wel ook nog enigszins goed nieuws, ik ben mislukt gewelpt en volgens mij is er aardig duidelijk gehint (ik hoop niet te...) door de welp zelf:
Citaat van: Falsifica op 16 november 2023, 19:36:22
dat is toch top nieuws.

Waarom gaat iedereen hierover in discussie?
Er was vroeger toch altijd de simpele regel: als de aangewezen speler goed is, gaat de bron dood.
Liever laten we 'm nog even geheimzinnig doen over de bron, daarvoor is Robin the messenger.
wanneer Perry goed was, was ik nu toch ook degene geweest die we aanvielen?

Of zeg ik nou wat raars?
Als Adriaan echt slecht was, had ie ook nu niet gelijk Simile erop gegooid. En afgelopen nacht is er geen vogeltje bij mij geweest, dus ik heb tot dusverre ook geen opties.

Ik heb vanavond verder weinig tijd met reageren, maar morgen middag wel gelukkig!

Denken jullie ook dat dit een hint is of zijn de eerste 4 hoofdletters toeval icm de enigszins vreemde zinsopbouw toeval?  XD Zal ik hem maar benaderen als laatste actie?

fannieklm

Als je Robin er tussenuit laat lijkt het er wel op.
Probeer het maar en spreek een woord af om te gebruiken voor contact na je dood

Inuzuki

Ik heb een berichtje gestuurd, maar vraag me wel af waarom hij mij niet direct zou benaderen of 1 op 1 zou hinten ::)

Inuzuki

Inuzuki

Nu heb ik een heel awkward gesprek ;D wil mezelf toch ook alsnog niet zomaar helemaal weg geven als hij niet hapt maar ik kan me hier niet uit praten :D

Inuzuki

Hij zegt dat het vogeltje of ik orakel is  ???

Inuzuki

Luuk zou wel eens de bron/orakel kunnen zijn is zijn theorie. Hij hapt echter totaal niet op welp dus geen idee waarom hij iets zou vertellen :P

Inuzuki

Ik ga gewoon verder met mijn monoloog ::)
Simile stuurt me dat ze slechte heks is en Domien afgelopen nacht heeft gered en in een goedjesnetwerk zit daardoor. En nu spijt heeft van haar vroege keuze voor slecht. Op wie ze het doodsdrankje moet doen. Wat willen jullie hiermee?

Waterwork

Dit is echt zuur Ilse, hier kunnen wij niks aan doen. Hebben we een idee wie er een goede rol heeft die heel sterk is?

Inuzuki

Fals geeft nu ook aan dat als ik wolf ben of ik door wil geven dat hij weet wat er met de lunch is gebeurd en dat we hem beter niet kunnen happen. Dat is nummer twee die claimt de lunch gestopt te hebben? Alleen hij doet het zonder naam ::)

Inuzuki

Laatste kans als jullie willen dat ik een van de twee iets teruggeef. Ik ga nu zelf geen dingen bepalen want ik ben toch dood ::)

fannieklm

Ik vind beiden niet helemaal sterk, maar ik zou een woord afspreken ofzo.

Dat als iemand, ik zeg, TAART ofzo tegen ze zegt, ze weten dat het van jou komt.