Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Overleg] Even onszelf voorstellen

Gestart door Mexicanobroeder, 10 november 2023, 19:36:10

Vorige topic - Volgende topic

Perry26

Hey, hele random vraag maar hebben jullie toevallig een kantclaim van Simile? Ze doet per pm nogal vaag en dat voelt een beetje eigenaardig voor iemand die potentieen bm gaat worden.

Inuzuki

Ik heb simile nog niet gesproken! Ik vond conversie in deze variant ook net wat interessanter en ben dus ook benieuwd waarom je zo snel al met thelight komt zonder verdere argumenten. Zijn jullie koppel op dag 1 oid? In dat geval kun je denk ik beter gewoon open kaart spelen? Gezien we deze dag toch nog niks kunnen doen zou het mijn voorkeur hebben om eerst wat meer informatie van iedereen te krijgen voor we conversie bepalen. Mijn gevoel is dat het het best zou zijn om geen dag 1 slechtjes hierbij te hebben. Mogelijk is dit al vanaf de start het geval maar misschien ook niet. Als we daar nog vrij van zijn zou ik dat graag zou houden zodat er geen mensen met complete informatie zijn.

fannieklm

Ik kom met thelight omdat hij mij de laaste 5 potjes dat ik slecht was bijna direct door had...
Dus elimineren van een gevaar

Inuzuki

Dan werkt lunch ook toch?  :P Willen we nacht 2 al converteren?

Inuzuki

Ik zou zelf misschien iets meer risico nemen en hem bewaren tot 4, omdat ik denk dat conversie ook tegen ons kan werken. Als fannie in het andere spel goed is is er daarvoor ook maar 1 nacht waarin ze gezien/mislukt gewisseld kan worden toch?

Wannas

Oké oke...nacht 1 hebben we overleefd... What's the plan? Randomizer? Of hebben we mooie plannen? Wat nu als we een slechtje van oneven nachten weten... Is het handig die ook uit te schakelen want daar weet ik zelf even niet wat handig is...

Inuzuki

Zou denk ik opzich niet verkeerd zijn want als we puur op dit spel focussen willen we niet dat slecht daar de meerderheid heeft voordat wij die mogelijk zouden krijgen. En als ik ook naar het andere spel kijk waar ik goed ben is een slechtje daar eruit natuurlijk ook gunstig XD Dus als iemand info heeft is het welkom lijkt me  XD

fannieklm

ik denk nog steeds dat we meer/sneller een overwinning behalen als we juist alle goed/goedjes eruit spelen.
Maar moet ook zeggen dat ik die winstcondities nog steeds niet echt begrijp

Shaddow heeft opgeroepen niet nacht 2 gegeten te willen worden.
Kan natuurlijk meerdere dingen betekenen. en de ergste daarin zou een wamster zijn.

Als je kijkt naar vorige spellen zou ook carnage, berrie, of rick een optie kunnen zijn.

Perry26

Citaat van: fannieklm op 14 november 2023, 20:09:46
ik denk nog steeds dat we meer/sneller een overwinning behalen als we juist alle goed/goedjes eruit spelen.
Dat is wiskundig gezien gewoon niet waar, er zijn 19 andere goedjes die we dan dood moeten maken vs de 4 of 5 andere wolven die we dood moeten hebben om het andere spel te winnen.

Maarja, ik denk eigenlijk dat met slecht winnen wel leuker is, dus laten we dat eerst proberen.

Inuzuki

Perry26

Fals lunchen als ze niet gelynchd wordt? Dat ziuden we als wolven nooit doen omdat fannie en ik haar aanvielen.

Inuzuki

Prima, al wou Fannie dus ook iets met thelight. Ik zou zelf conversie opsparen en dus nu nog niet doen en dan eventueel lunchen als ze bang is doorzien te worden. Ik ben rond de deadline niet online, maar ik ben oké met beide lunches. Aan de andere kant heeft fals al een tijd niet gespeeld en is lekker fanatiek. Misschien dan eerder een minder actief iemand doen.

Wannas

Weinig tijd gehad afgelopen 2 dagen. Ik ben 't er prima mee eens O0

fannieklm

voor mij is fals ook goed

luuk zou ik niet doen, hij heeft wat hints richting zijn rol gedropt.
Dan kan de lunch niet uitpakken zoals we willen

fannieklm

of een van de stilleren? We moeten wel gaan kiezen nu langzamerhand.

Ik ben iig online, al ben ik ook nog wel voor scouting bezig