Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

Waarom wordt er op lynn gestemd als ze in het observatorium zit? Wil niemand dan info at all?

Ik bedoel, we zitten duidelijk in de verkeerde hoek te zoeken dus andere invalshoeken worden gewaardeerd.

Aappen we zijn nog met 14 levend waar al 3 dode slechtjes zijn. Hoe zou sle ht meerderheid hebben..?

Mijn actie was mislukt op bloodwolf.

Rampposi

Malanaphy

Het observatorium is niet een soort lynch-escape, wat heb ie eraan als een slechtje erin gaat zitten?

Jij verdedigd Lynn wel heel erg Ramp, ben benieuwd of dat een reden heeft? Geeft mij voor nu tbh alleen maar meer redenen om mijn stem te laten staan gezien het mij nu niks verbaasd als je een medeslechtje verdedigd
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Circle

Citaat van: Dixie op 24 april 2023, 00:25:45
Bij deze even een lijstje met de informatie die ik heb. Ik zal het zo vaag mogelijk houden zodat de wolven er zo min mogelijk aan hebben, maar ik denk eigenlijk dat ze deze informatie misschien toch al in handen hebben, en zo niet - dan is het voor goed denk ik nuttiger dan voor slecht.

Dit zijn de mensen die direct of indirect bewezen zijn bij mij. Ik ga er dus niet bij zetten hoe of wat, om geen onnodige info aan de wolven door te spelen. Bovendien graag rekening houden met de mogelijkheid dat deze mensen nog steeds gekoppeld / geconverteerd / lijk geworden kunnen zijn. Lijstje staat op alfabetische volgorde dus ook dat geeft geen info over hoe zeer of wanneer ze bewezen zijn.

(in)Direct bewezen goed
Aappen21
Circle
Dixie
Erwipro
Katz
Malanaphy
Semi-Sjamaan
Yasu

Dan ga ik even kijken naar mijn vorige lange post, daar heb ik ook wat mensen op basis van discussie op 'ik denk goed' gezet, daar zijn er nog twee van over.

Niet bewezen, maar ik denk goed:
Bloodwolf
William

En dan hebben we:

'De rest'
Lynn
Mexicanobroeder
Rampposi
Zabulus

Ik wil nog even terugkomen op deze post van Dixie. Ik werd eigenlijk getriggerd door haar post van gisteren waarin ze zei:

Citaat van: Dixie op 29 april 2023, 14:30:41
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de interesse in het spel een beetje verloren ben :( en dat ik ook niet echt meer het gevoel heb er super goed in te zitten met 40+ pagina's aan discussie, alle voorwerpen, acties, mogelijkheden die er zijn. Dus als ik iets over het hoofd gezien heb dan hoor ik het vast wel, of niet, als er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten XD

Ik herken het gevoel tot op zekere hoogte: ik heb weinig aanknopingspunten, dus blijft het vooral onderbuikgevoel. Maar Dixie, jij hebt als het goed is veel meer informatie. Deels achterhaald, dat is logisch, maar wel veel meer om conclusies uit te trekken. Want jij weet waarom Erwipro, Katz, Malanaphy en Yasu bewezen zouden zijn of Bloodwolf er beter op staat (of stond) dan Lynn, Ramp of Mex. Je gaf aan die info niet te willen delen omdat slecht daar wat aan heeft, maar ik heb het idee dat ze er nu veel meer bij gebaat zijn dat het niet openbaar is. Want we kunnen nu ook niet inschatten of degenen die de info hebben gedeeld überhaupt de waarheid spraken of nu tegenstrijdige dingen zeggen of doen.

Ik ben wel benieuwd wie hier ook zo over denken. Zouden jullie aan willen geven of je graag wil dat de info van Dixie openbaar wordt of dat ze het stil moet blijven houden?

Malanaphy

Ik ben het met je eens Circle. Degene die mij op goed heeft gezet heeft inmiddels contact
met mij opgenomen, maar Dixie weigerde mij ook maar een kruimel context te geven wat ik oprecht heel apart vind. Ik zit nu ook in haar wijk en ook daar komt ze op een gegeven moment best wel hostile over. Ook al staat ze zelf misschien niet 100% achter de lijst wat ik snap, je kunt toch op z'n minst een beetje uitleggen waar deze conclusies op gebaseerd zijn?

Dixie was natuurlijk een ideaal doelwit voor conversie. Nu wil ik die conclusie nog niet trekken, maar het zou voor mij wel die energyswitch verklaren.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Voor mij zijn mijn hoofdverdachten nu Lynn, Ramp en potentieel Dixie. Lynn eruit gaat ons nu echt duidelijkheid geven; in het alllerergste geval kunnen we nu iig alle Lynn-stemmers uit een tunnel halen

yasu

Ik zou het niet willen delen op dit moment nog, ik verwacht nog wel een startwolf en we willen niet de bron prijsgeven door alles maar op tafel te gooien. Echter wanneer we met zekerheid kunnen zeggen naar lijken/conversies te zoeken zou ik het wel op tafel gooien om te zien waar het minste zekerheid ondertussen is.  Ik weet zelf namelijk wel wie ik het meest vertrouw, maar uit de lijst weet ik ook niet waar ik de conversies etc. Het snelste zou zoeken, omdat ik ook niet alle informatie heb. Voor nu ben ik het eens alsnog met een lynch op Lynn.

Lynn

Citaat van: Malanaphy op 30 april 2023, 10:30:11
Voor mij zijn mijn hoofdverdachten nu Lynn, Ramp en potentieel Dixie. Lynn eruit gaat ons nu echt duidelijkheid geven; in het alllerergste geval kunnen we nu iig alle Lynn-stemmers uit een tunnel halen

Dus je gaat een goedje lynchen om mensen uit een tunnel te halen, hoe logisch is dat?

yasu

Of een slechtje lynchen om mensen in een tunnel te bewijzen :D het is maar vanuit welk standpunt je het wil bekijken.

Dixie

Citaat van: Malanaphy op 30 april 2023, 10:29:05
Ik ben het met je eens Circle. Degene die mij op goed heeft gezet heeft inmiddels contact
met mij opgenomen, maar Dixie weigerde mij ook maar een kruimel context te geven wat ik oprecht heel apart vind. Ik zit nu ook in haar wijk en ook daar komt ze op een gegeven moment best wel hostile over. Ook al staat ze zelf misschien niet 100% achter de lijst wat ik snap, je kunt toch op z'n minst een beetje uitleggen waar deze conclusies op gebaseerd zijn?

Dixie was natuurlijk een ideaal doelwit voor conversie. Nu wil ik die conclusie nog niet trekken, maar het zou voor mij wel die energyswitch verklaren.

?? Volgens mij is dit een beetje een jouw-probleem in plaats van een mij-probleem. Ik zei eerder ook al, je kan denk ik gewoon conclusies trekken uit wat ik al gedeeld heb in plaats van dat ik het allemaal ABC voor je uit moet spellen. Als je de rollenlijst een beetje kent dan kun je ook wel 1 en 1 bij elkaar optellen en bedenken wat de opties zijn (spoiler, dat is 2). Ik heb alles wat ik weet ook met Aappen gedeeld dus het staat allemaal in ons buurt board, hoor je Aappen elke dag klagen over dat ik hem niet precies uitleg hoe het zit? Nee. Maar goed.
Energyswitch komt door ADHD waardoor ik de interesse gewoon verloren ben lol.

Anyway, als mensen graag willen dat ik alles op tafel gooi dan doe ik dat, op dit moment denk ik niet dat we tegen een meerderheid van wolven aan zitten dus ik durf het op zich wel aan. Ik denk dat we eerder met lijken en koppels moeten dealen dan met wolven, dus het risico is zeer aanwezig dat die de informatie grotendeels toch al hebben. Ik moet dan wel even een lijstje gaan maken met op welke dag welke informatie bij mij binnen is gekomen.

Circle, als je mijn post die je quote nog eens terugleest dan zie je dat de kop van Bloodwolf is 'niet bewezen, maar ik denk goed', dus waar jij vandaan hebt dat ik geheime informatie heb over Bloodwolf dat snap ik niet helemaal. Ik verwijs letterlijk naar een post waarin ik Bloodwolf op voorlopig goed zet wegens zijn bijdrage aan discussie en stemmen, dus dat heeft niks te maken met acties of voorwerpen.

Dixie

Oh ja, mochten mensen afvragen waarom ik op mijn buurtboard op een gegeven moment "hostile" overkom, dat is letterlijk één post afgelopen dag waar ik zeg dat ik Aappen niet meer vertrouw en dus niet wil delen wat voor informatie er achter de schermen binnen is gekomen ::)
Je zou zo schrijver voor As The World Turns kunnen worden, Mala.

Malanaphy

Dus, Dixie, als ik jou goed begrijp, jij dropt een lijst vol met potentieel bevestigde goedjes met enkel dit als context:

Citaat van: Dixie op 24 april 2023, 00:25:45
Bij deze even een lijstje met de informatie die ik heb. Ik zal het zo vaag mogelijk houden zodat de wolven er zo min mogelijk aan hebben, maar ik denk eigenlijk dat ze deze informatie misschien toch al in handen hebben, en zo niet - dan is het voor goed denk ik nuttiger dan voor slecht.

Dit zijn de mensen die direct of indirect bewezen zijn bij mij. Ik ga er dus niet bij zetten hoe of wat, om geen onnodige info aan de wolven door te spelen. Bovendien graag rekening houden met de mogelijkheid dat deze mensen nog steeds gekoppeld / geconverteerd / lijk geworden kunnen zijn. Lijstje staat op alfabetische volgorde dus ook dat geeft geen info over hoe zeer of wanneer ze bewezen zijn.
Vervolgens benader ik jou privé met dat ik graag wil weten waarom, juist zodat ik jou óók in vertrouwen kan nemen, en je wil echt NIKS zeggen? Waarom heb je dan een lijst gemaakt met mensen die voor jou most likely goed zijn (of eigenlijk zoals je het zelf noemt, bewezen) om er volgens NIKS mee te doen? Hoe moeilijk was het om te zeggen dat ik ben bekeken door een zienende rol, of dat ik door een locatie-actie bevestigd ben, of whatever? Ik vroeg niet eens om een naam maar gewoon om een verklaring zodat ik de echtheid van de lijst kon meten en zo een conclusie kon trekken over jou en de rest van die bevestigde spelers. Je hebt nu dus die hele lijst gepost voor saus. Als ik niet benaderd was door de persoon in kwestie had ik gedacht dat je die lijst verzonnen had. Dus ik snap niet wat nu je punt was met dit alles.

Citaat van: Dixie op 30 april 2023, 18:09:35
Oh ja, mochten mensen afvragen waarom ik op mijn buurtboard op een gegeven moment "hostile" overkom, dat is letterlijk één post afgelopen dag waar ik zeg dat ik Aappen niet meer vertrouw en dus niet wil delen wat voor informatie er achter de schermen binnen is gekomen ::)
Je zou zo schrijver voor As The World Turns kunnen worden, Mala.
Meeeeid ik ben niet voor niks schrijfster van beroep :-* Maar ik bedoelde eigenlijk ook al voor afgelopen nacht ::)

Dixie

Ik denk dat we het gewoon pertinent met elkaar oneens zijn, dat ik jouw redenatie niet volg en jij die van mij niet, en dat deze discussie daarom niks anders doet dan chaos en onrust zaaien :)
Je mag het met me oneens zijn hoor :P
Ik denk overigens ook niet dat ik 'hostile' was buiten de ene post waarin ik Aappen verdenk? Maar dat boeit verder ook niet zoveel. Denk niet dat het nuttig is om het hele discussietopic vol te gaan spammen omdat we elkaar niet begrijpen ::)

Rampposi

Citaat van: Malanaphy op 29 april 2023, 23:46:23
Het observatorium is niet een soort lynch-escape, wat heb ie eraan als een slechtje erin gaat zitten?

Jij verdedigd Lynn wel heel erg Ramp, ben benieuwd of dat een reden heeft? Geeft mij voor nu tbh alleen maar meer redenen om mijn stem te laten staan gezien het mij nu niks verbaasd als je een medeslechtje verdedigd
Als Lynn slecht blijkt ben ik de volgende. Als Lynn goed blijkt, ven ik de volgende, want we volgen het lijstje zomaar alsof het niks is. Daar ben ik niet van gediend. De helft van het spel leunt achterover, de andere helft discussieert met elkaar over onrelevante dingen of speltechnische verschillen of verschillende manieren van spelen waar men het oneindig mee oneens is.

Mijn lot is 3 dagen geleden al bezegeld met "lynch" op basis van een lijst. Ik heb het idee dat iedereen klakkeloos die lijst volgt, zonder de hersencapaciteit te gebruiken die iedereen heeft. Ja, dan verdedig ik mensen waarvan ik denk dat ze goed zijn.

@Dixie waarom ben jij wel/geen koppel met BloodWolf14 OF Circle.

Dixie

Waarom zou ik dat wel zijn? En hoe moet ik me hier in godsnaam tegen verdedigen XD Bloodwolf zou kunnen, maar Circle dat lijkt me sterk aangezien ik een aantal dagen geleden flink heb geprobeerd om Circle op de lynch te krijgen ::)