Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

Citaat van: Aappen21 op 28 april 2023, 21:58:43
nee ik ook niet..

Maar toch probeerde je je stem (te laat) op zabje terug naar mij te veranderen in nog geen 20 min tijd?

Rich

Ik weet niet wat goed hier aan het doen is maar het is echt niet zo moeilijk...

Rampposi die zo kort door de bocht gaat dat ik verbaasd ben dat hij nog niet gevallen is.. Lynn is goedje want ze wilde William redden... Als dat gebeurd was hadden we een lynch verspild en een conversiemogelijkheid in het spel gehouden.

Verder ben ik benieuwd wie zich door haar "verdediging" hebben laten ompraten. Ze "ijverde" niet op Morana, er waren al meerdere stemmen op haar gevallen en Lynn schaapte enkel na wat anderen voor haar al gezegd hadden. Daarna heeft ze zonder tekst een stem op Katz gezet, en toen we een wolf hadden in Inuzuki, werd ze geïrriteerd en ging ze kneiterhard op goedje Circle.

Wat ons wel inzicht geeft, want we moeten de overgebleven wolven zeer waarschijnlijk tussen de Zabulus-stemmers zoeken te weten; Dixie, Bloodwolf, Ramp, Mexi, Erwipro, Circle en Aappen.

Dixie, Aappen en Circle zijn zeer wss geen beginwolf door de situatie rond Morana en Circle door WW zijn walkie-talkie contact.

Houden we Ramp, Mexi, Erwipro en Blood over. Ramp en Lynn hebben duidelijk een connectie, en Ramp is het hele spel al verdacht, dus die staat bovenaan bij mij. Mexi speelt erg onder de radar en is een goede tweede. Erwipro is volgens mij gewoon niet zo goed in wolven vangen, maar kan dit ook als tactiek gebruiken. @Erwipro vanwaar je late stemwissel? Blood komt tot dusver het best over van alle 4, maar is wel een mogelijk conversietarget.

Verder zou het me ook niks verbazen als Aappen is geconverteerd. Zijn "te late stemwijziging" komt nogal fake over. Circle zou ook goed kunnen, aangezien ww lunch is en ze haar zo wellicht hebben willen "bewijzen".

Katz

Dus wie van jullie twee had de vriendschapketting gekocht? Aappen of Lynn?

Lynn

Citaat van: Semi-Sjamaan op 28 april 2023, 23:35:40

Verder ben ik benieuwd wie zich door haar "verdediging" hebben laten ompraten. Ze "ijverde" niet op Morana, er waren al meerdere stemmen op haar gevallen en Lynn schaapte enkel na wat anderen voor haar al gezegd hadden. Daarna heeft ze zonder tekst een stem op Katz gezet, en toen we een wolf hadden in Inuzuki, werd ze geïrriteerd en ging ze kneiterhard op goedje Circle.

eerste post over Morana
Citaat van: Lynn op 18 april 2023, 09:31:16
Okay na het discussietopic te hebben gelezen, ben ik er wel van overtuigd dat Morana mogelijk het slechtje is van de 2. Als slechtje ga je namelijk makkelijker redenen zoeken naar mogelijke verklaringen waarom ze slecht zouden kunnen zijn. Terwijl je als goedje normaal gezien reageert zoals Dixie, "Oke dan is de andere slecht".

Degene die dan weer niet mee willen gaan op Morana om waanzinnige redenen zijn dan ook verdacht in mijn ogen, waarom zou je een kleinere kans op slechtje nemen dan een kans van 50% op een slechtje.

ik ben gaan kijken naar mogelijke items die hadden kunnen interfereren met de actie van aappen en die is er niet. De merendeel van de items zijn er om dingen te laten mislukken. Dus 1 van deze 2 mensen lynchen met voorkeur Morana lijkt me beter dan random iemand anders nemen zonder echte concrete aanwijzingen.

Dit gezegd zijnde mocht Morana of zelfs Dixie slecht zijn staan er een aantal andere op mijn lijst om nadien te lynchen aangezien zij liever een grotere kans willen op het lynchen van een goedje.
[close]

er waren een paar die niet mee wilde en vond dit verdacht daarom bovenstaande post en de andere die volgde met counters van de de wolf en andere. Als mijn stem verdacht was dus vrij laat jou stem kwam na die van mij, en jij bent priester. Dus waarom zou ik dan wolf zijn?

Katz (En sunny, maar die bleek gekoppeld aan Morana dus logisch dat je niet op je koppelmaatje stemt, dus die tel ik niet mee in dit verhaal) was de enige die niet meeging en op Zabulus stemde (deze bleek gewooon burger te zijn) die ook nog eens mij wilde verdacht maken met mijn cijfers, dit was ook waarom ik de dag erop mijn stem op hem had gezet. Je kan niet ontkennen dat zijn gedrag toen vrij verdacht was.

Ik werd niet geirriteerd dat inuzuki eraan ging. Ik werd geirriteerd dat mensen zomaar het walkie-talkie verhaal van WW en Circle vertrouwde. Nu WW duidelijk goed was moeten ze goed gestart zijn, maar toen kon het alsnog dat ze beide als slechtje gestart zijn. En dit is wat jullie al heel het spel doen eigenlijk mensen op goed zetten terwijl ze best slecht kunnen zijn. Mensen worden als bewezen op het forum geplaatst en zoals mala ook al aangaf (die als bewezen neergezet is) weet zelfs niet hoe.

Citaat van: Semi-Sjamaan op 28 april 2023, 23:35:40

Verder zou het me ook niks verbazen als Aappen is geconverteerd. Zijn "te late stemwijziging" komt nogal fake over. Circle zou ook goed kunnen, aangezien ww lunch is en ze haar zo wellicht hebben willen "bewijzen".

Eerst zeg je dat ik kneiterhard op goed je circle ging en hier zeg je dat circle toch mogelijk geconverteerd is? Je bent niet consequent hier. Waarom zou ik mezelf zo hard in de spotlights zetten om duidelijk te maken dat conversie hier best mogelijk is om vervolgens WW te lunchen en dan Circle te bewijzen? Dit maakt net dat ik goed ben, ik hoop dat je dat begrijpt.

Over aapje ben ik het trouwens eens met je.

Citaat van: Katz op 29 april 2023, 10:52:30
Dus wie van jullie twee had de vriendschapketting gekocht? Aappen of Lynn?

Maakt dit nog iets uit aangezien de ketting uit het spel gehaald is? Ik wilde de ketting kopen, maar iemand anders overbood me, want ik had deze niet gewonnen.

Katz

Als je daarvoor bied ben je volgens mij slecht. Als goedje heb je er niks aan om daarvoor te bieden.

Lynn

Citaat van: Katz op 29 april 2023, 11:25:44
Als je daarvoor bied ben je volgens mij slecht. Als goedje heb je er niks aan om daarvoor te bieden.

dan ken je me niet goed Katz.

Katz

Voor jou toch wel als slechtje om dan een goedje mee te nemen, want was heel voorspelbaar dat je op de lynch zou komen.

Lynn

Citaat van: Katz op 29 april 2023, 11:42:25
Voor jou toch wel als slechtje om dan een goedje mee te nemen, want was heel voorspelbaar dat je op de lynch zou komen.

eum nee want dat item kan je pas inzetten als tijdens de volgende dag. Dus hoezo zou ik dan een goedje meenemen?

Dixie

Ik ga denk ik op Aappen stemmen. Sinds een aantal dagen gedraagt hij zich vreemd in het board, hij probeert steeds de "beslissing op wie we stemmen" zogenaamd aan mij over te laten en doet dat op zo'n manier dat ik het gevoel krijg dat hij dan later 'de schuld' bij mij neer kan leggen als ik weer eens een keer verkeerd zat. Plus dat hij erg aan het vissen was naar informatie achter de schermen, wat me ook niet helemaal lekker zat.
Tel daarbij op de rare acties hier met de variant en zijn stemwisselingen die ik nogal vaag vond, met rare redenaties erachter.
Nadeel is wel dat hij niet vanaf het begin wolf geweest kan zijn, dus dat het dan een koppel/lijk/geconverteerd verhaal zal worden.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de interesse in het spel een beetje verloren ben :( en dat ik ook niet echt meer het gevoel heb er super goed in te zitten met 40+ pagina's aan discussie, alle voorwerpen, acties, mogelijkheden die er zijn. Dus als ik iets over het hoofd gezien heb dan hoor ik het vast wel, of niet, als er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten XD

BloodWolf14

Ik vind de keuze om voor Aappen te gaan een beetje een aparte timing Dixie. We hebben Zabulus eruit gestemd tussen de keuzes Zab/Mex/Lynn. Nu blijkt Zab goed te zijn, maar zowel Lynn als Mexicano leven nog en zijn beide zeker weten niet gecontroleerd, right? Aparte keuze om dan nu voor Aappen te gaan.

Ik zie vandaag graag Mexicano gelyncht worden.

Dixie

Oké, ja snap ik. Ik denk alleen dat we nu al zoveel dagen op rij naar dezelfde mensen aan het kijken zijn die steeds goed blijken te zijn en de discussie lijkt daar niet van af te wijken. Voor mijn gevoel is het dan een beetje zo van, wellicht zijn ze allemaal goed en leunen de wolven lachend achterover omdat de goedjes tussen elkaar aan het vechten zijn. Ik vind het ook niet zo'n probleem als Lynn eruit gaat want ik weet inderdaad niet of ze goed of slecht is, over Mex heb ik te weinig gelezen om daar een mening over te kunnen hebben.
Nou ja ik weet het ook niet meer, wil alleen het balletje opgooien dat ik Aappen's gedrag ook vreemd vind en ik vraag me ook af waarom er verder weinig over gezegd wordt, in mijn gedachten was het ook Lynn die samen met mij aanwees hoe bizar zijn redenatie van die stemwijziging was.

Rampposi

Lynn en ik hebben een connectie? Nouja, misschien bouw je een band op als je in dezelfde wijk zit en je beide als eeuwige verdachten wordt gezien. Maar  kun jij mij voor de rest uitleggen waar je die connectie dan ziet..? En in welk opzicht je die bedoelt? Want "dezelfde wijk" en "eeuwige verdachten" zijn de enige connecties die ik zie.

Also, ik heb vannacht een actie uitgevoerd op een persoon x en die is mislukt. Ik ga hier verder niet zo veel aan vuil maken over wat de actie dan precies was. Dat houd ik even binnen mijn wijk voordat ik dat de wereld inslinger.

Rampposi

@Katz waarom zit jij in de raadszaal? En hen je je steekpenningen al ingezet? Vind ze steeds gevaarlijker worden des te langer je ze bewaard, zeker i.c.m. raadszaal.

@Lynn waarom heb jij observatorium als je niet bewezen bent?

@Aappen21 waarom de rush naar de raadszaal?

Katz

De reden dat ik naar de raadzaal ben gegaan is om ervoor te zorgen dat slecht zeker geen meerderheid kan nemen.

Lynn

Citaat van: Rampposi op 29 april 2023, 21:11:56
@Katz waarom zit jij in de raadszaal? En hen je je steekpenningen al ingezet? Vind ze steeds gevaarlijker worden des te langer je ze bewaard, zeker i.c.m. raadszaal.

@Lynn waarom heb jij observatorium als je niet bewezen bent?

@Aappen21 waarom de rush naar de raadszaal?

omdat ik eindelijk wat info wil hebben, mag dat ja. Nogmaals niemand is nog bewezen.