Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Discussieer hier wie er een goede burgemeester zou zijn? Of wie er een grote kans heeft om slecht te zijn.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Katz

Hey allemaal!

Wie o wie claimt neutraal?

yasu

Ik niet :) maar wat leuk om jullie allemaal weer te mogen begroeten dit spel. Ik zou best bm willen worden van ons mooie dorpje!
Ik vind trouwens de keuze van aappen om direct het observatorium in zijn eentje in te duiken voor beide kanten iets voor te zeggen.. goedje die slecht snel voor wil zijn, of een slechtje die goed snel voor wil zijn :/ maar wel jammer dat het gelijk bezet is.

Katz

Ik vermoed dat malanaphy, William, Lynn, yasu en erwipro slecht zijn. Dus dat zijn mijn targets voor de lynch. Ik wil graag dat ze allemaal nu pleiten, waarom ze niet slecht zouden zijn. Als ze niet pleiten ontvangen ze al een stem van keizer Katz

yasu

Hahaha ja sure, gaan we nu al een random heksenjacht starten? :p ik hoef niet te pleiten waarom ik goed ben, jij mag pleiten waarom ik slecht ben. Waarom ik goed ben komt hopelijk in het spel vanzelf wel langs.

Aappen21

Citaat van: yasu op 14 april 2023, 23:52:27
Ik niet :) maar wat leuk om jullie allemaal weer te mogen begroeten dit spel. Ik zou best bm willen worden van ons mooie dorpje!
Ik vind trouwens de keuze van aappen om direct het observatorium in zijn eentje in te duiken voor beide kanten iets voor te zeggen.. goedje die slecht snel voor wil zijn, of een slechtje die goed snel voor wil zijn :/ maar wel jammer dat het gelijk bezet is.
ik wou het gebruiken in mijn verhaal :( morgen mag jij het wat mij betreft hebben :)
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Foxi

Ik ben volgende week nog wat druk met werk, dus ik hoef geen burgemeester te worden

Lynn

Citaat van: Katz op 15 april 2023, 04:12:06
Ik vermoed dat malanaphy, William, Lynn, yasu en erwipro slecht zijn. Dus dat zijn mijn targets voor de lynch. Ik wil graag dat ze allemaal nu pleiten, waarom ze niet slecht zouden zijn. Als ze niet pleiten ontvangen ze al een stem van keizer Katz

Eventjes random namen opnoemen zonder concrete beschuldiging, zo werkt een rechtssysteem niet hahaha. Zoals Yasu zegt jij mag pleiten waarom ik slecht zou zijn.

RoodHapje

Haha mooie beschuldiging wel. Ik denk trouwens dat iedereen wolf is, dus iedereen moet zich nu even verdedigen zodat ik meer info heb O0.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Waterwork

Hallo allemaal ik wil best bm worden dit is mijn 100ste spel dus ik wil met goede mood er tegen aan

Lynn

Ik stel me kandidaat voor BM.

Waarom op mij stemmen? Ik ben een terugkerende speler met veel zin om de slechtjes op hun plek te zetten, namelijk de lynch.
Ik zie graag veel stemmen mijn richting uitkomen voor BMschap  en zal jullie niet teleurstellen.

"a little progress each day, adds up to BIG results"

Dank voor jullie aandacht.

Erwipro

Citaat van: Katz op 15 april 2023, 04:12:06
Leuk, maar laten we dat bewaren voor ná de burgemeesterstemming.

Dixie

Goede beschuldigingen alvast :P wel even een technisch dingetje van de variant. Ik denk dat er betere en slechtere wijken zijn om burgemeesters in te hebben als je rekening houdt met de in nacht 1 altijd aanwezige kans dat ze slecht zijn en later misschien weggestemd moeten worden.
Om een burgemeester af te zetten die in mijn wijk woont heb je echt gelijk super veel stemmen nodig. Dan heb je nog de twee wijken die bescherming kunnen bieden en extra stemmen bij een meerderheid opleveren, die zijn natuurlijk alleen nuttig bij samenwerking maar toch geeft een burgemeester daar extra kracht.
Anyway, misschien denk ik veel te diep na over een burgemeester en ik weet dat mensen ook kunnen verhuizen XD maar ik zal stemmen op een persoon uit de twee wijken die voordeel bieden voor de variant.

Dixie

Oh mooi, Lynn woont daar en had een goede speech, dus die krijgt mijn stem! :D

Malanaphy

Citaat van: Dixie op 15 april 2023, 12:30:42
Goede beschuldigingen alvast :P wel even een technisch dingetje van de variant. Ik denk dat er betere en slechtere wijken zijn om burgemeesters in te hebben als je rekening houdt met de in nacht 1 altijd aanwezige kans dat ze slecht zijn en later misschien weggestemd moeten worden.
Om een burgemeester af te zetten die in mijn wijk woont heb je echt gelijk super veel stemmen nodig. Dan heb je nog de twee wijken die bescherming kunnen bieden en extra stemmen bij een meerderheid opleveren, die zijn natuurlijk alleen nuttig bij samenwerking maar toch geeft een burgemeester daar extra kracht.
Anyway, misschien denk ik veel te diep na over een burgemeester en ik weet dat mensen ook kunnen verhuizen XD maar ik zal stemmen op een persoon uit de twee wijken die voordeel bieden voor de variant.
Nee hoor niet te diep, ik ben het ermee eens!! Dus zal er later ook ff naar kijken
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.