Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

Citaat van: Dixie op 30 april 2023, 19:37:10
Circle dat lijkt me sterk aangezien ik een aantal dagen geleden flink heb geprobeerd om Circle op de lynch te krijgen ::)

dit maar als ik dat doe ben ik slecht

Aappen21

ik snap vrij weinig van je dixie. Ik vroeg je dingen omdat ik geen telefoon had. Je was men enige vorm van communicatie en in mijn ogen voor toen confirmed. Thats all.

@Rampposi omdat ik niet wil dat slecht een meerderheid kan pakken en daarom het maar opmezelf heb genomen om te helpen hoe ik kan.

lynn ik vind het geinig hoe ik een heel spel amper iets van je hoor, maar nu je bijna dood gaat ben ik nummer 1.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Lynn

Citaat van: Aappen21 op 30 april 2023, 20:01:02
ik snap vrij weinig van je dixie. Ik vroeg je dingen omdat ik geen telefoon had. Je was men enige vorm van communicatie en in mijn ogen voor toen confirmed. Thats all.

@Rampposi omdat ik niet wil dat slecht een meerderheid kan pakken en daarom het maar opmezelf heb genomen om te helpen hoe ik kan.

lynn ik vind het geinig hoe ik een heel spel amper iets van je hoor, maar nu je bijna dood gaat ben ik nummer 1.

eum ik was nogtans niet stil in het DT en ik heb jou ook heel het spel niet gehoord. voor ik op het DT zei dat ik een telefoon had en dat niemand ook maar moeite nam me te contacteren. jij was de enige en dan nog om een spelletje met me te spelen dus vandaar mijn stem. ik weet niet zeker of je slecht bent vandaar dat ik mijn stem van je af haal.

Rampposi

Lynn was alles behalve stil.

Mexicanobroeder

Ik merk dat dit spel op momenten gewoon te veel is voor mij, zeker in het weekend en het feit dat ik op een gegeven moment het gevoel kreeg dat er een beperkte groep 'voor iedereen' aan het spelen was helpt ook niet mee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daardoor ook aardig in het duister tast. Ook dit weekend was ik weer vooral weg, gisteren hadden we een feest wat de dag heeft geduurd en vandaag ben ik het grootste deel van de dag op de fiets weg geweest.

Ik riep enkele dagen geleden al dat ik wel duidelijk vond dat Lynn slecht moest zijn. Nu heb ik eerder de keuze gemaakt om William te lynchen vanwege het gevaar van zijn drankje en daarna Zab gelyncht omdat ik Bloodwolf wel wilde geloven en daarin mee wilde gaan (hij vroeg mij of we samen gingen stemmen en ik noemde Lynn/Zab allebei waarna Bloodwolf aangaf dat hij graag Zab wilde, maar ik vond het wel opvallend dat hij wegstuurde van Lynn.

Als Lynn het niet is, dan is 'het netwerk' echt helemaal kapot. Ik verwacht dat er sowieso wel ergens van die conversie items zijn ingezet want er is echt nooit een lunch geweest zowat? Al moeten die dan uit de markthal komen ofzo.
Maar ja, hoe gaan we zo'n lek vinden? Ik heb het idee dat iedereen het wel weer prima vindt om van een lijstje mensen af te strepen en te lynchen. Maar iedereen die daar in een comfortabele zit en stiekem slecht is vindt het natuurlijk wel best ::)

Erwipro

Ik ben vorige speldag uit een Lynn-tunnel gekropen door een post van Rampposi, die blijkbaar nog steeds achter zijn mening staat. Ik begrijp het treintje op Lynn niet. Ik ga mee op Mexi, die in mijn schaduwboekhouding ook vrij hoog staat (op andere spelers stemmen gaat op dit moment geen impact maken). Met de discussie van vandaag kan ik niet zo veel, da's gewoon over en weer beschuldigen zonder eind.

Rampposi

Nouja het is simpel, als lynn goed is weet ik dat ik gelijk heb gehad, maar dan ben ik of mex alsnog de volgende omdat er niet word gekeken naar anderen. Dat gaat goed de kop kosten, want dat zijn dan 3(!!!) Lynches voordaf er naar anderen gekeken gaat worden.

Als Lynn slecht is, feliciteer ik haar dat ze mij wel heeft overtuigd en dan ga ik al mn info opengooien die ik heb, en sterf ik de volgende lynch als een goedje, maar dan heb ik wel mn info gegeven en kunnen jullie er misschien wat mee.

yasu

Ramp, ik weet dat jij een van de mensen die het meest betrouwbaar is op dit punt. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Dat Lynn zoveel Lynches overleeft en er nu ineens getwijfeld wordt geeft mij meer het idee dat er al flink wat conversies en lijken rondlopen dan dat we er potentieel fout zitten.

Rich

Citaat van: yasu op 30 april 2023, 21:31:57
Ramp, ik weet dat jij een van de mensen die het meest betrouwbaar is op dit punt.

Not sure if sarcasm xD

yasu

Nee vanuit mijn oogpunt niet sarcastisch.

Lynn

Citaat van: Mexicanobroeder op 30 april 2023, 20:39:05

Als Lynn het niet is, dan is 'het netwerk' echt helemaal kapot. Ik verwacht dat er sowieso wel ergens van die conversie items zijn ingezet want er is echt nooit een lunch geweest zowat? Al moeten die dan uit de markthal komen ofzo.

ik zeg al in het begin er zijn enkel gewone weerwolven dood, dus het zou logisch zijn dat elke wolf met zo'n drankje start. Anders is slecht gewoon te zwak tegen de items die enorm in het voordeel van ons zijn.

Katz

Hoezo zou dat logisch zijn? Huh

Lynn

Citaat van: Katz op 30 april 2023, 21:58:05
Hoezo zou dat logisch zijn? Huh

met enkel gewone weerwolven in het spel maak je slecht zwak tegenover de goedjes met al de items dus mogelijkheid geven voor conversie is de oplossing als spelleider.

Lynn

Malanaphy

Niks persoonlijks Lynn, maar god wat ben ik blij dat we hier vanaf zijn XD

Rampposi voor nu next, maar sta nog open om te switchen natuurlijk
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.