Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

Kan de persoon die al 3x met een collectebus bij mij is langsgegaan een ander slachtoffer kiezen?
Kan de persoon uit de kroeg bevestigen wat ik heb gekocht?
Kan de persoon die mij in elkaar geslagen heeft zich bekend maken?

Voor de rest zie ik mijzelf ook op de lynch komen, heb er wel vrede mee want heb de verkeerde keuze gemaakt door Lynn te beschermen.

Circle

@Rampposi Ik heb afgelopen nacht (voor de 1e keer) bij je gecollecteerd, maar er zijn minimaal 2 collectebussen in omloop.

Ik ben wel benieuwd waardoor je zoveel vertrouwen in haar had. Was dat alleen gebaseerd op hoe ze overkwam op het buurtboard?

Erwipro

Citaat van: Circle op  1 mei 2023, 07:29:55
@
Ik ben wel benieuwd waardoor [Rampposi] zoveel vertrouwen in [Lynn] had. Was dat alleen gebaseerd op hoe ze overkwam op het buurtboard?

Hier kan ik wel een antwoord op geven. Ons buurtboard is niet bepaald actief. Veel kansen heeft Lynn niet gegrepen om zich daar minder verdacht te maken, maar ook niet verdachter.
Er zijn nu wel twee slechtjes uit onze buurt weg. De theorie van één slechtje per buurt kan dus alleen kloppen als er een conversie heeft plaatsgevonden. Volgens mij was het Katz (correct me if I'm wrong) die als eerste begon over het aantal goedjes/slechtjes per buurt. Misschien maakt dit de kans dat Ramp en ik wolven zijn minder klein. Zo niet, dan kan dit van Katz natuurlijk ook een afleidingsmanoeuvre zijn.

Als ik kijk naar mensen die stemmen op goedjes/slechtjes dan staan degenen die nu al gestemd hebben en vorige speldag ook vroeg op Lynn stemden er heel goed voor. Dus wat dat betreft zou het logisch zijn om mee te gaan op Rampposi. Tegelijk zijn dit ook degenen die het vaakst van stem wisselen. Aan de andere kant staat Mexi (samen met mij en Dixie) er qua stemgedrag niet zo goed voor. Omdat ik Dixie nog wel vertrouw ga ik voor nu (opnieuw) op Mexi.

yasu

Ik wil persoonlijk gelijk voor rampposi instaan, 2 dagen geleden heb ik rampposi gecontroleerd in het observatorium en hij was toen goed (ik heb zijn rol opgevraagd, niet puur of hij kon winnen met iemand)
Ik wilde eigenlijk lynn opvragen, maar mijn statement richting Bert-Boefjes werkte niet wanneer er een gelijkspel kwam waarbij lynn niet direct een doorslaggevende stem had, waardoor ik alsnog rampposi kreeg. Maar voor dit geval geef ik hem dus zeer lage kans op slecht zijn.

yasu

Plus Lynn die nu direct de bm aan rampposi geeft is natuurlijk direct een provocatie richting ons om juist rampposi te verdenken, wat me alleen maar meer het gevoel geeft dat rampposi huidig echt niet slecht is.

Katz

Citaat van: Mexicanobroeder op 30 april 2023, 20:39:05

Ik riep enkele dagen geleden al dat ik wel duidelijk vond dat Lynn slecht moest zijn. Nu heb ik eerder de keuze gemaakt om William te lynchen vanwege het gevaar van zijn drankje en daarna Zab gelyncht omdat ik Bloodwolf wel wilde geloven en daarin mee wilde gaan (hij vroeg mij of we samen gingen stemmen en ik noemde Lynn/Zab allebei waarna Bloodwolf aangaf dat hij graag Zab wilde, maar ik vond het wel opvallend dat hij wegstuurde van Lynn.

Klopt dit @BloodWolf14?

Katz

@Erwipro hoezo zou het een afleindingsmanoeuvre zijn als ik bewezen niet begin slecht ben?

Dixie

Citaat van: Rampposi op  1 mei 2023, 01:16:44
Kan de persoon die al 3x met een collectebus bij mij is langsgegaan een ander slachtoffer kiezen?
Kan de persoon uit de kroeg bevestigen wat ik heb gekocht?
Kan de persoon die mij in elkaar geslagen heeft zich bekend maken?

Voor de rest zie ik mijzelf ook op de lynch komen, heb er wel vrede mee want heb de verkeerde keuze gemaakt door Lynn te beschermen.

Ik heb niet gezien wat je gekocht hebt, maar je hebt ouija en tarotkaarten gebruikt.

BloodWolf14

@Mexicanobroeder heb jij toevallig items die acties op jou stoppen?

BloodWolf14

Citaat van: Katz op  1 mei 2023, 09:26:48
Citaat van: Mexicanobroeder op 30 april 2023, 20:39:05

Ik riep enkele dagen geleden al dat ik wel duidelijk vond dat Lynn slecht moest zijn. Nu heb ik eerder de keuze gemaakt om William te lynchen vanwege het gevaar van zijn drankje en daarna Zab gelyncht omdat ik Bloodwolf wel wilde geloven en daarin mee wilde gaan (hij vroeg mij of we samen gingen stemmen en ik noemde Lynn/Zab allebei waarna Bloodwolf aangaf dat hij graag Zab wilde, maar ik vond het wel opvallend dat hij wegstuurde van Lynn.

Klopt dit @BloodWolf14?
Ongeveer. Mex liet de keuze of we Zab/Lynn gingen stemmen aan mij en hij zou meegaan met wie ik wilde stemmen. Nu was Zabulus allerlei items aan het sparen om maar niet dood te gaan, etc, dus ik heb privé aangegeven te willen gaan voor Zab omwille van het straks niet meer dood kunnen krijgen van hem.

Mexicanobroeder

Gezien wat ik gisteren zei is áls we niet naar een conversie zoeken Bloodwolf nu voor mij het meest voorde hand liggend. Ging alleen wel snel op Morana dus daardoor toch wel twijfel.

Citaat van: BloodWolf14 op  1 mei 2023, 10:09:58
@Mexicanobroeder heb jij toevallig items die acties op jou stoppen?

Citaat van: Mexicanobroeder op 25 april 2023, 08:51:38

Er werd overigens gevraagd naar dingen die acties konden laten mislukken door Dixie: Ik heb een deurketting. Ik denk toch niet dat ik een interessant doelwit meer ben voor de wolven aangezien ik op het onbewezen lijstje sta, dus nu zit die deurketting mij helaas alleen maar in de weg.  >:(

BloodWolf14

Ah okay ja duidelijk.

Rampposi

Citaat van: Circle op  1 mei 2023, 07:29:55
@Rampposi Ik heb afgelopen nacht (voor de 1e keer) bij je gecollecteerd, maar er zijn minimaal 2 collectebussen in omloop.

Ik ben wel benieuwd waardoor je zoveel vertrouwen in haar had. Was dat alleen gebaseerd op hoe ze overkwam op het buurtboard?
Ik had best wat vertrouwen in haar door haar hele onwetendheid van waar de verdenking vandaan kwam. Alles wat ze zei werd compleet overheen gelezen en dus vertrouwde ik haar wel, omdat ik ook zo zou reageren in zo'n situatie als goed. Daarnaast het feit dat ze de genadeklap aan Shaddow uitdeelde last minute sprak ook in haar voordeel.

Rampposi

En ja, ik heb inderdaad ouija gekocht als 2e item, terwijl ik zei dat ik tarotkaarten had gekocht. Waarom had ik ouija gekocht?
Nou, als we fout zaten op Morana en Dixie was slecht, waren er enkel "goedjes" dood, waardoor ik 100% legit informatie kon krijgen uit de ouijaboard. Nu is het hele spel al een gelijkspel met s+n tegen g of een meerderheid voor s+n, waardoor ik de informatie die ik krijg, niet kan vertrouwen.
Als men een waslijst met informatievragen wil hebben, ben ik zeker bereid dat hier door te geven.

Dixie

Ik heb zojuist te horen gekregen dat BloodWolf vannacht als neutraal gezien zou zijn