Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Ik denk dan dat Yasu en Rampposi goed zijn die waren naast mij de snelste stemmen op Shaddow. En ben blij dat zij geluisterd hebben naar mij. Anders hadden andere persoon niet meegegaan volgens mij

Dixie

Bij deze even een lijstje met de informatie die ik heb. Ik zal het zo vaag mogelijk houden zodat de wolven er zo min mogelijk aan hebben, maar ik denk eigenlijk dat ze deze informatie misschien toch al in handen hebben, en zo niet - dan is het voor goed denk ik nuttiger dan voor slecht.

Dit zijn de mensen die direct of indirect bewezen zijn bij mij. Ik ga er dus niet bij zetten hoe of wat, om geen onnodige info aan de wolven door te spelen. Bovendien graag rekening houden met de mogelijkheid dat deze mensen nog steeds gekoppeld / geconverteerd / lijk geworden kunnen zijn. Lijstje staat op alfabetische volgorde dus ook dat geeft geen info over hoe zeer of wanneer ze bewezen zijn.

(in)Direct bewezen goed
Aappen21
Circle
Dixie
Erwipro
Katz
Malanaphy
Semi-Sjamaan
Yasu

Dan ga ik even kijken naar mijn vorige lange post, daar heb ik ook wat mensen op basis van discussie op 'ik denk goed' gezet, daar zijn er nog twee van over.

Niet bewezen, maar ik denk goed:
Bloodwolf
William

En dan hebben we:

'De rest'
Lynn
Mexicanobroeder
Rampposi
Zabulus

Lynn - Gaat extreem hard tegen het 'bewezen zijn' / 'walkie talkie' verhaal van Circle en Waterwork in. Plaatst ook (in mijn ogen) erg agressieve / aanvallende posts in het discussietopic die een beetje uit het niets komen voor mijn gevoel. Dat gezegd hebbende, dan zou een lunch op Waterwork niet zo logisch zijn, want dan vernietig je als wolf meteen je ingang om een van die twee er toch uit te stemmen.
Rampposi - Ik vroeg meteen al waarom hij zijn raadszaal-actie deed, want dat leek toen al op een reddingsactie. Ik vind ook het verhaal dat Inuzuki hem wou wateren toen hij gewisseld stond héél opvallend, want dat zou dus een valse 'bewezenheid' opleveren. (hier).
Mexicanobroeder & Zabulus - Niet zo actief, dus weinig informatie.

Nogmaals - het KAN zijn dat iemand in mijn eerste lijstje ondertussen geconverteerd/gekoppeld/lijk is. Ik weet alleen dat ze op een bepaald punt in het spel hoogstwaarschijnlijk goed waren (lekker vaag, I know). Dus wil ik vandaag in ieder geval op een van de onderste vier stemmen. Nu denk ik dat ik vandaag nog wat meer te weten kom over één van de vier kandidaten, dus wordt vervolgd :P

Dixie

Oh ja trouwens, ik wil nog even toevoegen dat ik een heel gek gevoel kreeg bij Zabulus' stem op Circle, omdat dat een beetje voelde als een wolf die probeerde mee te liften op een foute tunnel van anderen (Lynn en mijzelf). Op dat moment stonden er al best een aantal stemmen op Rampposi en wisten we (als ik het goed heb) nog niet van de huidenwissel, en toen kwam Zabulus eigenlijk uit het niets met die stem op Circle. Dat voelt als een poging om Rampposi van de lynch te houden, en dus als meeliften op een foute tunnel zodat je anderen de schuld kan geven. Dus het zou me niet verbazen als Rampposi en Zabulus samen slecht zijn.

Bij deze wil ik dus ook Rampposi en Zabulus uitnodigen om te vertellen waarom de ander slecht is :D

BloodWolf14

Gadverdamme. Ik had net een hele reactie getypt op mn telefoon maar ik herlaadde per ongeluk de pagina waardoor alles foetsie is. Geen zin om alles opnieuw te typen dus hier een korte samenvatting van de post:

Citaat van: Williambz op 23 april 2023, 15:43:05
Ja klopt, dus ik vind het ook gek dat de mensen die op rampposi hebben gestemd hub stem laten staan en dus op mij stemmen. Dus @BloodWolf14 @Mexicanobroeder @Semi-Sjamaan mag ik vragen waarom jullie op mij stemmen?
Ik ben niet meer online geweest sinds voor die info bekend werd. Simpele reden.

Verder heb ik eigenlijk alleen nog Rampposi, Erwipro, Lynn, Zabulus en Mexicanobroeder als mogelijkheden voor mijn lynchstem staan nu (hier reken ik conversies nog niet bij) en ik heb voorkeur bij Erwipro/Lynn/Zabulus lynchen. Maakt niet uit welke van de drie.

Katz

Zou Lynn dan slecht zijn van achter de vesting?

En bloodwolf of Mex van de bosrand met mogelijkheid van William nog?

Of denken jullie niet dat overal een slechtje gestart is.

BloodWolf14

Het zou kunnen.  Dan wil ik ook nog even terugkijken naar mijn onderstaande post.
Citaat van: BloodWolf14 op 18 april 2023, 13:24:56
Mensen, ik wil graag even een extra theorie de discussie in slingeren. Ik heb voor mijzelf even op een rijtje gezet wie is begonnen met welk beroep en hoe veel geld dat beroep op kan leveren. Nu zijn de 5 spelers met de beste startberoepen (in volgorde) Morana, Yasu, Shaddow en Malanaphy/Zabulus. De reden hiervoor is dat deze beroepen het hoogste salaris opleveren na alle promoties. Nu heb ik zelf na zitten denken over de balans in dit spel omdat ik verwacht dat er redelijk veel items te kopen gaan zijn en we ook redelijk snel als spelers hiervoor het geld hebben. Na 2/3/4 nachten zou iedereen zelf al geld moeten hebben voor de tot zover duurdere items. Nu is slecht qua aantal spelers in de minderheid (ik verwacht zo'n 4/5 onboards + evt hulpje/neutralen) en dus is het logisch als die gecompenseerd worden door een iets hoger salaris zodat zij de hoeveelheid items die goed kan krijgen iets kan effenen.
Morana en Zabulus zijn al slecht gebleken. Zabulus heeft hier wat mij betreft ook een grote kans op slecht zijn. Grote kans dat er dus wel enigzins gebalanceerd is met banen/locaties en slecht hier op specifieke plekken is ingedeeld. Dan zouden wat mij betreft Zabulus, William en Lynn/Ramp nu grote kans hebben op slecht zijn als je de locaties/banen erbij rekent.

Katz

Oke dat William nu direct b&b claimt komt me helemaal niet goed over. Zeker omdat hij neigend goed is in de plaats van is (in)direct bewezen goed.

Williambz

Citaat van: BloodWolf14 op 24 april 2023, 00:43:56
Citaat van: Williambz op 23 april 2023, 15:43:05
Ja klopt, dus ik vind het ook gek dat de mensen die op rampposi hebben gestemd hub stem laten staan en dus op mij stemmen. Dus @BloodWolf14 @Mexicanobroeder @Semi-Sjamaan mag ik vragen waarom jullie op mij stemmen?
Ik ben niet meer online geweest sinds voor die info bekend werd. Simpele reden.

Dat ben je wel want nadat ik een post had gemaakt hierover heb jij letterlijk nog een post gemaakt in het dt. Dit is niet de post die jij nu quote. Je hebt dus het dt simpelweg niet goed genoeg gelezen.

Citaat van: BloodWolf14 op 24 april 2023, 00:55:56
Morana en Zabulus zijn al slecht gebleken. Zabulus heeft hier wat mij betreft ook een grote kans op slecht zijn. Grote kans dat er dus wel enigzins gebalanceerd is met banen/locaties en slecht hier op specifieke plekken is ingedeeld. Dan zouden wat mij betreft Zabulus, William en Lynn/Ramp nu grote kans hebben op slecht zijn als je de locaties/banen erbij rekent.
Ik vind het raar dat je nu mij noemt en niet Mexi van onze originele locatie, omdat je Mexi in 2 posts hierboven wel benoemt als mogelijkheid voor lynchstem.

Ik denk dat je nu van wijkverpleegkundige uitgaat, maar dat was niet mijn originele baan he. Ik begon als apothekersassistent en dat is wel een slecht betaalde baan.

Williambz

Citaat van: Katz op 24 april 2023, 01:09:50
Oke dat William nu direct b&b claimt komt me helemaal niet goed over. Zeker omdat hij neigend goed is in de plaats van is (in)direct bewezen goed.

En mag ik vragen waarom dat niet goed overkomt? Ik heb nu geen geld om iets te kopen, het observatorium zit vol en ik heb geen zin in gokwerk oid.

Williambz

Rolgewijs is het voor goed nu niet handig om mij te lynchen, want ik ben zeg maar geen gewone burger

Dixie

Citaat van: Katz op 24 april 2023, 01:09:50

Dit vind ik op zich niet super verdacht, ik heb er namelijk zelf ook over nagedacht. De items zijn niet heel overtuigend en verder zijn de locaties ook niet echt spetterend, behalve het B&B, maar daar is maar één plaats. Dus dan claim ik hem liever zelf dan dat ik een slechtje hem laat claimen.

Wat betreft op elk board een slechtje-theorie: ik wil hier niet klakkeloos vanuit gaan. Ik denk dat de spelleider er 1. voor heeft gezorgd dat er niet op één board meer dan driekwart slechtjes zitten, 2. er niet op één board alleen maar hele sterke goede rollen zitten, en 3. er een goede verdeling was tussen boards met sterke spelkrachten (bijv. dat van mij) en boards met alleen maar 'variantkrachten'. Maar ik denk niet dat er per se in elke buurt minimaal één slechtje zit, dus ik baseer mijn stem daar liever niet op.

Zabulus

Als men graag wilt weten waarom ik op Circle stemde; ik was aan het schapen. En ik kan er nog veel meer over zeggen maar daar komt het op neer.

En Dixie vroeg om een argument te geven waarom raponsje slecht is. Mijn antwoord daarop is: ehmmmm geen idee? Ik heb in ieder geen geheime informatie over wie dan ook, dus als ik iets zou verzinnen over waarom iemand goed/slecht is, is, komt het vanuit dezelfde bron als waar jullie het zelf vandaan hebben. Dus zal ik weinig nieuws zeggen.

Aappen21

@Zabulus wat ga je in de begraafplaats doen?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Erwipro

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 12:01:32
Misschien dat @Erwipro kan vragen welke keuze William heeft gemaakt in de natuurwinkel?
William heeft de Drank der Verandering gekocht.

Zabulus

Citaat van: Aappen21 op 24 april 2023, 08:23:11
@Zabulus wat ga je in de begraafplaats doen?
proberen een lijk te maken  :D