Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Dat Inuzuki nu gestorven is als slecht versterkt mijn argument dat Zabulus goed/offboard is. Anders had Foxi meegegaan op mij in de plaats van niet te stemmen.

Er is toch geen voorwerp dat een conversie veroorzaakt? Of kijk ik mis? Daardoor lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat er meer dan 1 conversie inzit. Anders kun je makkelijk een wijk binnen dringen. Als er dan twee conversies waren zou ik die gewoon direct gebruiken op onze wijk (als er een begin slechtje was) en dan de laatste lunchen.

Dat Circle tenminste begin goed is geweest en ook geen logisch conversie doelwit is. Zou het heel duidelijk moeten zijn dat het een domme zet is om op haar te stemmen. Daarnaast maakt ze het ook haarzelf moeilijker door met meningen te komen die niet altijd logisch zijn. Dat zie ik een Circle als slechtje minder snel doen. Kijk maar naar vorig spel, waarin ze het gedekter speelde. Voorts komt ze ook voor mij alleszins heel goed over in onze groep. Ten laatste helpt het ook niet dat Shaddow nu op haar stemt één van de personen die het hoogste op mijn lijstje staat.

@Lynn dat is al uitgelegd geweest door Semi-sjamaan hij vertrouwde mij meer dan Roodhapje.

@Rampposi waarom besloot je om afgelopen nacht je tarotkaarten te gebruiken?

Inuzuki wou het wijwater gooien over Circle, Rampposi en mij. Als ze met Rampposi slecht was, zou het over William gaan. Daarom lijkt me William nog zekerder goed. Als ze niet met Rampposi slecht is, is dit een pluspuntje voor Rampposi. Dat ze het over Circle wou gooien, maakt het ook direct duidelijk dat Circle niet geconverteerd zal zijn.

Lynn

Okay even bekijken, want volgens mij maak je een denkfout.

Katz -> Zab
Blood -> Mala
Aap -> Circle
Mex -> Zab
Zab -> Mala (2)
WW -> Zab (2 +2)
Dixie -> Circle (1)
Yasu -> RH
Lynn -> Katz
Ramp -> RH
Mala -> RH
Semi -> Circle
William -> Ramp
Circle -> RH
Semi -> Ramp
Aap -> Katz
Katz -> William
William -> Katz
RH -> Katz (4)
Katz -> RH
Semi -> RH (6 -2 +1)

Hoe kom je hier aan - 2 op het einde trouwens?

Lynn

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 11:31:51
Dat Inuzuki nu gestorven is als slecht versterkt mijn argument dat Zabulus goed/offboard is. Anders had Foxi meegegaan op mij in de plaats van niet te stemmen.

Er is toch geen voorwerp dat een conversie veroorzaakt? Of kijk ik mis? Daardoor lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat er meer dan 1 conversie inzit. Anders kun je makkelijk een wijk binnen dringen. Als er dan twee conversies waren zou ik die gewoon direct gebruiken op onze wijk (als er een begin slechtje was) en dan de laatste lunchen.

drank der verandering converteerd de lunch, en aangezien we nog geen lunch hadden vind ik persoonlijk dat iedereen nogal gemakkelijk uitgaat van mensen hun goedheid.

Katz

Maar waarom zou je Circle converteren, Lynn?

Rampposi

Citaat van: Circle op 23 april 2023, 09:55:52
Wow Lynn, je kan wel ontkennen dat je in een tunnel zit, maar dat zit je toch echt. Het ging mij niet zozeer om wat je achterhaalt door de lynch zelf. Maar door op Ramp te stemmen forceer je in mijn ogen dat de waarheid boven water komt. Want degene die met hem gewisseld staat meldt zich dan echt wel. En als niemand dat gedaan had, had hij daarover gelogen en dan had ik hem inderdaad wel willen lynchen. Want ik zie geen goede reden om daarover te liegen. Dus jouw logica klopt niet.

En je hebt gelijk dat WW in theorie slecht zou kunnen zijn als ik dat ook al was geweest toen ik de walkie-talkie kreeg. Maar ik ben goed gestart en gebleven, dus hij kan alleen maar goed zijn.

De informatie van William maakt nu wel dat ik mijn stem op Rampposi intrek. Wel apart dat Ramp daar zo laat mee komt. Als er niet was gewaterd, had hij nog maar een ruim uur om daarmee te komen. Was dat bewust in de hoop dat hij met een slechtje gewisseld stond? Of juist omdat hij als slechtje wist dat hij met goedje gewisseld stond? Of was het te wijten aan zijn beperkte tijd dit weekend?
Als er niet gewaterd werd, was ik deze dag inactief.

Katz

@Williambz Waarom ga jij naar de natuurwinkel? Het lijken mij vooral zaken die in voordeel van slecht zijn of weet jezelf een persoon die slecht is?

Lynn

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 11:40:54

Als ik zou nadenken zou conversie op onbekende uit verschillende wijken wel logisch zijn. Maar waarom zou Circle sowieso geconverteerd zijn, hij kan ook gewoon slecht zijn begonnen, net als WW trouwens. ofwel zijn ze slecht ofwel geconverteerd 1 van de 2. Dat was dus heel mijn punt, je kan er niet zomaar vanuit gaan dat ze goed zijn.

Katz

Oh ik lees nu dat als een goedje of neutraaltje dat neemt dat die persoon ook slecht wordt bij een lunch en zelfs weerwolven in schaapskleren. Dus moeilijk te checken, behalve locatie dan.

Katz

Citaat van: Lynn op 23 april 2023, 11:46:52

Als ik zou nadenken zou conversie op onbekende uit verschillende wijken wel logisch zijn. Maar waarom zou Circle sowieso geconverteerd zijn, hij kan ook gewoon slecht zijn begonnen, net als WW trouwens. ofwel zijn ze slecht ofwel geconverteerd 1 van de 2. Dat was dus heel mijn punt, je kan er niet zomaar vanuit gaan dat ze goed zijn.

Ja, dat snap ik. Ik vind het alleen nutteloos om nu te gaan stemmen op iemand die "geconverteerd" kan zijn. Stem liever op een begin slechtje en kijk later naar de mogelijke conversie doelwitten. Dat is meestal ook wat je doet in een normaal spel, toch?

Lynn

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 11:50:35
Citaat van: Lynn op 23 april 2023, 11:46:52

Ja, dat snap ik. Ik vind het alleen nutteloos om nu te gaan stemmen op iemand die "geconverteerd" kan zijn. Stem liever op een begin slechtje en kijk later naar de mogelijke conversie doelwitten. Dat is meestal ook wat je doet in een normaal spel, toch?

Slecht is slecht he, uiteindelijk telt hun stem wel voor slecht en zijn volwaardige wolf.

Katz

Ja, maar conversiedoelwitten zijn moeilijker te achterhalen dan beginslechtjes in de meeste gevallen.

Katz

Misschien dat @Erwipro kan vragen welke keuze William heeft gemaakt in de natuurwinkel?

Lynn

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 11:58:18
Ja, maar conversiedoelwitten zijn moeilijker te achterhalen dan beginslechtjes in de meeste gevallen.

Er zijn nu 2 wolven dood, dat waren allemaal gewone weerwolven, dus wolven die starten met een drankje dat de lunch kan converteren zou ik best logisch vinden. Zeker als je ziet dat de goedjes het vrij goed hebben qua items en locaties. Daar moet natuurlijk iets tegenover staan voor slecht en ik vermoed dus conversie drankjes. ongeacht of Circle of WW geconverteerd is want ze kunnen alsnog beide gewoon slecht begonnen zijn. al kan het zijn dat 1 dan offboard is want als 1 wolf een walkie heeft lijkt het me onlogisch om nog een te gaan halen.

Oke ik zei dus, Ofwel zijn ze samen slecht, ofwel is 1 van de 2 geconverteerd. Maar er vanuit gaan dat ze gewoon weg goed zijn is dom. Zeker omdat er een orakelvisioen zei dat circle kan winnen met Inu is dit een optie dat ik bereid ben te onderzoeken aangezien inu wolf was.

Snap niet dat mensen dit missen, en je kan dan wel zeggen ja maar inu kon liegen over geen transplantatie te hebben gebruikt, maar dat is ook niet bewijsbaar dat ze dat wel heeft gedaan zelfde geld voor Circle. Ze wisten beide dat ze gecheckt gingen worden, gaan beiden naar het ziekenhuis als excuus. Doen daar niets of stellen iemand onder toezicht voor slecht meer inzicht te geven over acties en kunnen samen winnen want ze zijn beide slecht en dat weten ze allebei.

Een lynch op Circle is te onderzoeken waard  eerder dan rampposi die bijna inactief was en ik snap trouwens de reden waarom hij lynch zou moeten zijn. Voorlopig staat hij trouwens laag op mijn lijstje van mogelijke slechtjes.

Ik weet dat ik aan het doordrammen (nadeel ADHD ik kan niet loslaten) ben, maar mijn gevoel zegt dat hier iets niet bij klopt.

Katz

Kunnen we anders niet gezamelijk afspreken niet naar een locatie te gaan met  Drank der verandering of dubbeldrank?

Bovendien zou ik dan ook afspreken om niet naar de markthal, want daar kan je die ook mogelijks krijgen. Of vinden mensen dit een dom idee?

Lynn

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 12:21:49
Kunnen we anders niet gezamelijk afspreken niet naar een locatie te gaan met  Drank der verandering of dubbeldrank?

Bovendien zou ik dan ook afspreken om niet naar de markthal, want daar kan je die ook mogelijks krijgen. Of vinden mensen dit een dom idee?

Dit is mogelijk wel een idee. Alleen is dat niet het enige dat je daar kan krijgen bijna alle andere items kan je daar krijgen die in ons voordeel zijn, zonder dat slecht weet welke items we hebben.