Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 11:31:51
[...]
@Rampposi waarom besloot je om afgelopen nacht je tarotkaarten te gebruiken?
[...]
Omdat ik dag 1 en 2 in de spirituele winkel was en daar tarotkaarten had gekocht, dus ik heb er genoeg..?

Lynn

Citaat van: Rampposi op 23 april 2023, 12:51:25

Omdat ik dag 1 en 2 in de spirituele winkel was en daar tarotkaarten had gekocht, dus ik heb er genoeg..?

Maar het is niet toegestaan om 2 dagen na elkaar dezelfde locatie te bezoeken, ofwel zitten je dagen verkeerd of er is iets misgelopen bij bert

Rampposi

Kan iemand mij even opheldering geven over de tijdlijn van de orakel-acties en de uitkomsten daarvan?
Inuzuki en Circle konden winnen met elkaar... wanneer?
En Circle had eerder al een orakelactie gedaan op Dixie & ???, die konden samen winnen. Ik neem aan dat deze 2 personen dit van elkaar weten? Ik hoef het niet te weten, zolang het maar bekend is bij anderen (en welke nacht was dit?)

Over de markthal, als iemand daar heen gaat, dat in overleg laten doen? Vanwege de willekeurigheidsfactor?

Rampposi

Dag 1 Spirituele winkel, tarotkaarten.
Dag 2 Spirituele winkel, tarotkaarten.
Dag 3 Raadszaal, stem telt dubbel op RH (Grafdelver)
Dag 4 Veilinghuis, mogelijkheden (steekpenningen, stemmachine, verklaring van erfrecht)

Dixie

Trouwens, ik had telefoon contact met Inuzuki voor de priester actie. Het is misschien interessant om te weten dat ze zei dat ze het niet zo goed wist met Rampposi, maar dat ze de stemmen op hem wel wat gek vond. Ze had een oké gevoel bij WW, vond het niet nuttig om te focussen op BW, Mex en Yasu en zei dat ze William en Katz niet zo goed wist te plaatsen. De rest "stond nog wat hoger op het lijstje".
Ik weet niet of en wat we hier uit kunnen halen maar het is natuurlijk wel interessant dat dit uit de mond van een wolf kwam.

En begrijp ik het nou goed dat we op William moeten stemmen als we Rampposi willen lunchen? Dat gaat de lunch wel nog een stukje chaotischer maken dan hij al was XD

Rampposi

Nouja, ik kan jullie alvast zeggen dat jullie niet moeten verwachten dat ik mij zo maar laat lynchen aan een galg. Niet dat ik een heel nuttige rol heb ofzo, maar je weet het nooit.

Lynn

Citaat van: Rampposi op 23 april 2023, 13:23:06
Dag 1 Spirituele winkel, tarotkaarten.
Dag 2 Spirituele winkel, tarotkaarten.
Dag 3 Raadszaal, stem telt dubbel op RH (Grafdelver)
Dag 4 Veilinghuis, mogelijkheden (steekpenningen, stemmachine, verklaring van erfrecht)

@bert-boefjes mag je 2 dagen na elkaar dezelfde locatie bezoeken?

Dixie

Nee -
Citaat van: bert-boefjes op 12 april 2023, 11:44:56
[...]
Het is niet toegestaan om 2 dagen achter elkaar dezelfde locatie te bezoeken.
[...]

Maar misschien over het hoofd gezien ofzo?

Rampposi

Lynn

ja daarom mijn vraag, misschien dat er een andere reden is dat hij 2x ergens mocht zijn

Williambz

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 11:44:19
@Williambz Waarom ga jij naar de natuurwinkel? Het lijken mij vooral zaken die in voordeel van slecht zijn of weet jezelf een persoon die slecht is?

Dat is precies de reden dat ik naar de winkel ging, omdat ik niet wilde dat slecht deze voorwerpen in handen kreeg. Met het 2e drankje kan je iemand doden als er 5 acties op worden gedaan en met de 2e krijg je een conversie ipv lunch.

Williambz

Citaat van: Dixie op 23 april 2023, 13:37:03
Trouwens, ik had telefoon contact met Inuzuki voor de priester actie. Het is misschien interessant om te weten dat ze zei dat ze het niet zo goed wist met Rampposi, maar dat ze de stemmen op hem wel wat gek vond. Ze had een oké gevoel bij WW, vond het niet nuttig om te focussen op BW, Mex en Yasu en zei dat ze William en Katz niet zo goed wist te plaatsen. De rest "stond nog wat hoger op het lijstje".
Ik weet niet of en wat we hier uit kunnen halen maar het is natuurlijk wel interessant dat dit uit de mond van een wolf kwam.

En begrijp ik het nou goed dat we op William moeten stemmen als we Rampposi willen lunchen? Dat gaat de lunch wel nog een stukje chaotischer maken dan hij al was XD

Ja klopt, dus ik vind het ook gek dat de mensen die op rampposi hebben gestemd hub stem laten staan en dus op mij stemmen. Dus @BloodWolf14 @Mexicanobroeder @Semi-Sjamaan mag ik vragen waarom jullie op mij stemmen?

Williambz

En het lastige met de natuurwinkel is dat ik bv wel drank der langzeme dood kan kopen, maar ik weet dan niet op wie ik die moet gebruiken, want ik verander steeds van verdachte. Vind het ook lullig als ik die op een goedje gebruik

Rich

Citaat van: Lynn op 23 april 2023, 01:02:04
Citaat van: Waterwork op 23 april 2023, 00:50:45
Zou ik als ik slecht zou zijn dit zo in de groep gooien? Dan gooi ik toch alleen mijn eigen glazen in als ik slecht ben

eum neen, als ik slecht zou zijn en zou "weten" dat de andere goed zou zijn, zou ik proberen voor deze persoon in te staan ja. Want stel Circle sterft alsnog en hij is goed, kan jij zeggen TOLD YA!

Dit is sowieso niet aan de orde aangezien Circle en WW beiden het verhaal van de walkie talkie bevestigen en dus niet de 1 goed en de andere slecht is ten tijde van frequentie afstellen. En conversie kan maar is imo niet iets waar je gelijk vanuit moet gaan. Dit kan bij letterlijk iedereen gebeurd zijn, en dan is Circle idd niet eens het meest logische conversietarget.

Lynn, hoe denk jij over Rampposi? Die zelfs een extra stem investeerde in het lynchen van Roodhapje.

Lynn

Citaat van: Semi-Sjamaan op 23 april 2023, 16:15:55
Citaat van: Lynn op 23 april 2023, 01:02:04
Citaat van: Waterwork op 23 april 2023, 00:50:45
Zou ik als ik slecht zou zijn dit zo in de groep gooien? Dan gooi ik toch alleen mijn eigen glazen in als ik slecht ben

eum neen, als ik slecht zou zijn en zou "weten" dat de andere goed zou zijn, zou ik proberen voor deze persoon in te staan ja. Want stel Circle sterft alsnog en hij is goed, kan jij zeggen TOLD YA!

Dit is sowieso niet aan de orde aangezien Circle en WW beiden het verhaal van de walkie talkie bevestigen en dus niet de 1 goed en de andere slecht is ten tijde van frequentie afstellen. En conversie kan maar is imo niet iets waar je gelijk vanuit moet gaan. Dit kan bij letterlijk iedereen gebeurd zijn, en dan is Circle idd niet eens het meest logische conversietarget.

Lynn, hoe denk jij over Rampposi? Die zelfs een extra stem investeerde in het lynchen van Roodhapje.

Ik ben niet overtuigd dat hij slecht is dus vandaar dat ik niet op hem stem.

Dus juist omdat 2 mogelijke slechtjes elkaar bevestigen ga je ervan uit dat ze goed zijn, wauw moet ik onthouden om zelf toe te passen. Ik ben volgens mij te lang weggeweest om nog iets te snappen hoe jullie nu spelen, maar dit is totaal niet logisch.