Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

jullie wisselen nu wel, maar jullie besefen niet dat het een nutteloos ding is wat ramp heeft ingezet. de stemmen staan niet op ramp maar op william naar ramp. O0 ik neem aan dat de brief dus niet werkt?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

@bert-boefjes wordt er bij de brief ook gekeken naar een mogelijke huidwissel?

yasu

Dus we kunnen nu William er niet uitstemmen :D Denk niet helemaal dat dat je plan was right? XD

bert-boefjes

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 21:05:04

Bij de brief wordt rekening gehouden met hoe de stemmen bepalend zijn voor de lynch. Dus in het geval er een huidenwissel actief is, zullen het de stemmen zijn die op de andere speler geplaatst zijn (en zo indirect op de speler zelf) die komen te vervallen.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

yasu

aha oke, dus we kunnen wel op Rampposi stemmen om William eruit te stemmen, maar niet Rampposi zelf.

Rampposi

Als ik eerlijk ben, kijk ik voor wolven naar de mensen die heel snel meesprongen in de trein op mij. Dit zijn dus BW/Semi/Mexi/Aappen/Yasu
Semi heeft zichzelf bewezen, dus die valt af.

BW zie ik alleen op momenten waarvan ik geen herinnering meer heb.?
Mexi is druk, en dus ook inactiever, kan zijn dat hij het heeft opgegeven door 2 dode wolven nu al of gewoon te druk.
Aappen vind ik verwarrend maar is wel actief en dan denk ik is een slechtje met 2 dode wolven zichzelf zo op de voorgrond aan het zetten wel zo slim? Nee.
Yasu, yasu heeft een perfecte mix van meelopen en toch zijn eigen mening vormen, lijkt het wel. Komt weinig ter sprake en dat is een positie waar een wolf nu wel in zou willen zitten.

Dixie

Citaat van: bert-boefjes op 23 april 2023, 21:08:20
Citaat van: Katz op 23 april 2023, 21:05:04

Bij de brief wordt rekening gehouden met hoe de stemmen bepalend zijn voor de lynch. Dus in het geval er een huidenwissel actief is, zullen het de stemmen zijn die op de andere speler geplaatst zijn (en zo indirect op de speler zelf) die komen te vervallen.

Dit snap ik niet helemaal. Dus wat je bedoelt is dat in het geval dat William met Rampposi gewisseld staat, en Rampposi zet de brief in, dat alle stemmen op William (die ervoor zorgen dat Rampposi eruit gaat) komen te vervallen? Nee toch?

Williambz

Oke dus de stemmen op williambz en daardoor en rampposi komen te vervallen. Omdat ik niet op circle wil stemmen door de betogen van Katz en Waterwork ga ik nu op iemand stemmen die minder actief is. Ik wil nog even kijken wie

yasu

Citaat van: Rampposi op 23 april 2023, 21:10:08
Als ik eerlijk ben, kijk ik voor wolven naar de mensen die heel snel meesprongen in de trein op mij. Dit zijn dus BW/Semi/Mexi/Aappen/Yasu
Semi heeft zichzelf bewezen, dus die valt af.

BW zie ik alleen op momenten waarvan ik geen herinnering meer heb.?
Mexi is druk, en dus ook inactiever, kan zijn dat hij het heeft opgegeven door 2 dode wolven nu al of gewoon te druk.
Aappen vind ik verwarrend maar is wel actief en dan denk ik is een slechtje met 2 dode wolven zichzelf zo op de voorgrond aan het zetten wel zo slim? Nee.
Yasu, yasu heeft een perfecte mix van meelopen en toch zijn eigen mening vormen, lijkt het wel. Komt weinig ter sprake en dat is een positie waar een wolf nu wel in zou willen zitten.

Ook een positie waar een goedje zich graag in wil zitten natuurlijk :D
Ik ben het wel met je eens dat bw erg onzichtbaar is, ik was hem ook even vergeten..

Malanaphy

Argumenten:

1 gevoel

2 yolo! :D
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

yasu

maar voor mij, ik begrijp de stemmen op shaddow, zelf zou ik dan eerder op zabulus stemmen, want die wil toch het hele spel al lynch zijn (zo komt het in ieder geval over). Shaddow kan slecht zijn, maar voor mijn gevoel is hij altijd actiever juist als slechtje dan als goedje.
Zelf ga ik toch gewoon op William (via Rampposi) stemmen.. ik blijf daar gewoon geen goed gevoel hebben onlangs alle uitleg waar ik me misschien in zou kunnen vinden. Door de lynch op morana zie ik hem juist ook als een van de top conversiedoelen en voor mijn gevoel is er gewoon wat gewijzigd in zijn stijl gaandeweg.

Katz

Ik heb juist de andere ervaring met Shaddow. Als hij goed is steekt hij veel meer tijd in weerwolven en maakt hij veel grapjes in het begin

yasu

Ja ik heb beide wel langs zien komen, misschien komt het doordat de keren dat we samen wolf waren hij juist actief was dat mijn mening anders is.

Aappen21

ik geloof niet in een wereld waarin ramp goed is na deze actie. maar goed, voor nu ga ik ff gou denken
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Luister, als de brief van de koning hem gaat redden, dan hebben we een probleem. Want er stonden in mijn laatste telling 5 stemmen op William, 3 op Circle en 2 op Rampposi en Shaddow, en er is niet zoveel tijd meer over. Dus als we iemand eruit willen stemmen moeten we geluk hebben met dat mensen nog op tijd online komen.