Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Ik wil meedelen dat de jongere wijk voor lunchbescherming heeft gekozen.

We zullen ook altijd voor lunchbescherming gaan, wat dat kan mogelijks het target van de wolven aanpassen. Terwijl een lynchbescherming in weinig situaties nodig is.

Williambz

Oeioeioei Morris heeft nog helemaal zijn geizcht niet in het DT laten zien. We houden het er maar op dat ik te lang in de kroeg hebben gezeten. Ik hoef geen BM te worden, want na dit weekend ben ik iets te uitgeteld om een goede opzichter te zijn.

Shaddow

Zit nu wel in een trein maar was dit weekend weg en heb nu veel hoofdpijn en moeheid dus ik ga morgen lekker schrijven denk ik <3

Ik vind het echt heel leuk dat oude spelers weer meespelen!

RoodHapje

Ik heb op Lynn gestemd. Maak ons vertrouwen waar :D

Daarnaast complimenten aan alle verhalen schrijvers, leuk dat er zoveel geplaatst wordt. De volgende dagen denk ik in etappes te gaan schrijven, dat is meer behapbaar en het is makkelijker in te springen op teksten van anderen.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Zabulus

Ik hou ook van jou Shaddow  :-*

Aappen21

Ik heb hele gekke dingen geobserveerd. Heel gek hoe twee mensen opeens niet met elkaar kunnen winnen.
Ik wacht nog even de discussie af, voordat ik de twee namen post. Misschien zijn er wvwers die elkaar gaan verdedigen of zich aangesproken voelen. En ja ik snap best dat het een 50/50 blijft maar als er een betere inbreng is hoor ik het graag, ik sta open voor suggesties :)

Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

Citaat van: Aappen21 op 16 april 2023, 22:45:30
Ik heb hele gekke dingen geobserveerd. Heel gek hoe twee mensen opeens niet met elkaar kunnen winnen.
Ik wacht nog even de discussie af, voordat ik de twee namen post. Misschien zijn er wvwers die elkaar gaan verdedigen of zich aangesproken voelen. En ja ik snap best dat het een 50/50 blijft maar als er een betere inbreng is hoor ik het graag, ik sta open voor suggesties :)

En waarom zou jij niet kunnen liegen hierover :o.

Aappen21

Citaat van: Katz op 16 april 2023, 22:49:42
Citaat van: Aappen21 op 16 april 2023, 22:45:30

En waarom zou jij niet kunnen liegen hierover :o.
Nou ja het is een feit dat ik naar het observatiecentrum ben geweest. Maar Semi-sjamaan mag me altijd of de twee personen (mits hij hier niet zelf bij zit) checken.

ik zie ook niet in wat liegen me op zou kunnen brengen behalve een geweldig snelle dood

yasu

Het ding is dat ik niet denk dat je mensen elkaar zal zien aanvallen of verdedigen zolang er niets is om elkaar voor aan te vallen of te verdedigen haha ik denk wel dat je info het meest concreet zal zijn op dit punt. Je zou er niet over hoeven te liegen, daar zie ik het nut ook niet zo van in nee, behalve het spel weer wat dagen voortslepen omdat er twee random spelers gelyncht worden (waarschijnlijk dan beide goedjes) Ik denk persoonlijk alleen ook weer niet dat het de tijd en geld waard is om de namen dan weer te controleren door een tweede, want dan kost informatie winnen steeds wel erg veel tijd.

Ik ben benieuwd waarom het bekend gemaakt moet worden dat de jonge wijk voor lunchbescherming kiest? ik snap de beredenering, maar wil je niet juist de wolven lekker laten gokken wat er aan de hand is en wat jullie gedaan zouden hebben. Ik had het persoonlijk denk ik gewoon stil gehouden, is die keuze vanuit iedereen gekomen? of heb je zelf besloten het te plaatsen katz?

Citaat van: Katz op 15 april 2023, 04:12:06
Ik vermoed dat malanaphy, William, Lynn, yasu en erwipro slecht zijn. Dus dat zijn mijn targets voor de lynch. Ik wil graag dat ze allemaal nu pleiten, waarom ze niet slecht zouden zijn. Als ze niet pleiten ontvangen ze al een stem van keizer Katz

ik ben ook stiekem nog wel benieuwd waar deze vandaan kwam en of er nog iets van logica achterzat behalve random? XD

Zabulus

Ik wil een overwinnings speech van Lynn, anders wil ik haar afzetten  (A)

Aappen21

Het gaat om dixie en morana. Die twee kunnen niet samen winnen. waarom ik voor hun gekozen heb? Simpel ons deel is het meest nuttige bonus(na mijn mening) Ik heb weinig in spellen met Morana gezetten en kan haar niet inschatten. Dixie heb ik wat meer mee gespeeld, echter is dat ruim 200 spellen geleden. RH zijn speelstyle kan ik beter inschatten, vandaar dat ik hem erbuiten heb gehouden(zie vorige spel) en ik denk dat het belangrijk is dat ik zeker weet dat de mensen die ik in mijn deel beter kan vertrouwen.

BloodWolf14

Citaat van: yasu op 17 april 2023, 10:38:44
Het ding is dat ik niet denk dat je mensen elkaar zal zien aanvallen of verdedigen zolang er niets is om elkaar voor aan te vallen of te verdedigen haha ik denk wel dat je info het meest concreet zal zijn op dit punt. Je zou er niet over hoeven te liegen, daar zie ik het nut ook niet zo van in nee, behalve het spel weer wat dagen voortslepen omdat er twee random spelers gelyncht worden (waarschijnlijk dan beide goedjes) Ik denk persoonlijk alleen ook weer niet dat het de tijd en geld waard is om de namen dan weer te controleren door een tweede, want dan kost informatie winnen steeds wel erg veel tijd.

Ik ben benieuwd waarom het bekend gemaakt moet worden dat de jonge wijk voor lunchbescherming kiest? ik snap de beredenering, maar wil je niet juist de wolven lekker laten gokken wat er aan de hand is en wat jullie gedaan zouden hebben. Ik had het persoonlijk denk ik gewoon stil gehouden, is die keuze vanuit iedereen gekomen? of heb je zelf besloten het te plaatsen katz?

Ik vermoed dat malanaphy, William, Lynn, yasu en erwipro slecht zijn. Dus dat zijn mijn targets voor de lynch. Ik wil graag dat ze allemaal nu pleiten, waarom ze niet slecht zouden zijn. Als ze niet pleiten ontvangen ze al een stem van keizer Katz

ik ben ook stiekem nog wel benieuwd waar deze vandaan kwam en of er nog iets van logica achterzat behalve random? XD
Ik wil even reageren op het dikgedrukte. Ik denk dat het wel handiger is om dit te melden. De kans dat er een slechtje in de groep spelers zit daar is best aanwezig, dus in dat geval is het voor slecht al bekend dat daar lunchbescherming zit. Voor goedjes die mogelijk reddende acties hebben kan het dus voordelig zijn om dit wel te weten en daar ook op in te spelen.

@Aappen21 Tot in hoeverre geldt samen winnen? Weet jij dat ook? Of kreeg jij alleen deze informatie zonder verdere uitleg? En kan dit beïnvloed worden door nachtacties?

Aappen21

Citaat van: BloodWolf14 op 17 april 2023, 12:09:48
Citaat van: yasu op 17 april 2023, 10:38:44

Ik wil even reageren op het dikgedrukte. Ik denk dat het wel handiger is om dit te melden. De kans dat er een slechtje in de groep spelers zit daar is best aanwezig, dus in dat geval is het voor slecht al bekend dat daar lunchbescherming zit. Voor goedjes die mogelijk reddende acties hebben kan het dus voordelig zijn om dit wel te weten en daar ook op in te spelen.

@Aappen21 Tot in hoeverre geldt samen winnen? Weet jij dat ook? Of kreeg jij alleen deze informatie zonder verdere uitleg? En kan dit beïnvloed worden door nachtacties?
het kwam zonder uitleg, maar ik neem aan de zelfde regels als een normale orakel visoen dus
Spoiler
Orakel (credits: Rampposi)
Eigenschappen:
Het Orakel controleert elke nacht of twee personen samen kunnen winnen.
Beperkingen:
Een G/S-koppel zal niet als aparte alliantie gezien worden. Het Orakel controleert dus op de overwinningsmogelijkheden van de rol van de gekozen persoon.
Het Orakel ziet geen rollen of allianties, enkel of ze samen kunnen winnen.
Een goedje en een slecht neutraal worden gezien als een match voor een overwinning.
Een slechtje en een goed neutraal worden gezien als een match voor een overwinning.
Een Lijk zal alleen een match vormen met zijn/haar delver.
Het Orakel kan niet twee nachten achter elkaar dezelfde speler opvragen en mag niet zichzelf opvragen.
Tijd van de actie:
De nacht. (Uur 12: Dorpsgek, Helderziende, Sjamaan, Ziener, Grafdelver(lijk maken), Raddraaier, Pyromaan)
[close]

Ik weet niet of het beinvloed kan worden en door wat. Ik ken niet alle voorwerpen uit men hoofd... Kwa rollen is er een rol. Maar ik neem aan dat die er niet inzit sinds het een BETA rol is

yasu

alright, fair, kan ik me in vinden.

Ik neem aan dat het hetzelfde werkt als de Orakel testrol?
Dus goedje goedje -> ja; goedje slechtje -> nee; goedje neutraaltje -> ja; slechtje neutraaltje -> ja; g/s -> ja; delver lijk -> ja

Volgens mij kunnen alleen de toreador en wolventovenaar invloed hierop hebben huidig, echter kan ik nergens zien of de orakel, toreador en wolventovenaar dit spel ook mee kunnen doen zoals in de meeste voorgaande spellen. Ik zet die vraag wel even in een ander topic, maar als dat niet het geval is dan kan volgens mij niets dat resultaat beinvloeden.

Dixie

Dat maakt het voor mij makkelijk, want ik ben goed en ik heb geen "afhankelijke" rol, dus dan is de enige optie dat het een goed idee zou zijn als Morana eruit gaat XD