Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Citaat van: Williambz op 17 april 2023, 14:37:45
Oké het spijt me, maar voor mij maakt dit Morana juist verdachter. Ze benoemt wel dat vanuit haar visie dixie slecht moet zijn, maar focust vooral op andere mogelijkheden. Als je slecht bent weet je namelijk dat jij de volgende bent als de ander wordt gelyncht. Maar wat ik ook raar vind is dat haar stem nu uiteindelijk naar aappen gaat? Dit zou toch een hele stomme move van een wolf zijn als je dit beweert dat twee goedjes niet samen kunnen winnen? Dan hangt aappen zelf over een paar dagen ook. De reden dat Morana dus de pijlen probeert te richten op andere dingen en Dixie juist zegt: 'ik stem op Morana, want zij moet dan slecht zijn' doet mij ook besluiten om op Morana te stemmen.
^ Ik heb eigenlijk dezelfde reactie op Morana als wat William hier benoemt. Mijn stem gaat ook haar kant op dus. Het voelt een beetje als het proberen onderuit te halen van de geloofwaardigheid van de actie, waar Dixie het gewoon vol gooit op Morana willen lynchen want zelf goed zijn. Dat is voor mij overtuigender.

Katz

Hoezo is mijn stem niet logisch? Slechtjes proberen vaker alsof actief te lijken door achter domme dingen een logica te zoeken.

Morana

Ok I get it, want hé waar rook is, is vuur.. ik baal er echt zo hard van als ik er nu al uit vlieg na zo lang niet te hebben meegespeeld waardoor ik gewoon niet de logische keuzes maak.

Maar de huidenwissel die je in het ziekenhuis kan kopen is wel eentje waarbij je eventueel wel als slechtje kan laten overkomen dat je goed bent toch. Nu wil ik niet direct Mexicanobroeder of Lynn beschuldigen, het enige dat ik wil aangeven is dat we die observaties uit het observatorium niet 100% kunnen vertrouwen en dat het best mogelijk is dat wij allebei nog goed zijn.

En ja, ik probeerde eerst de  aandacht van Dixie en mij allebei af te krijgen, omdat zelfs als Dixie slecht is, ik het haar gun om te overleven omdat ze net als ik niet zo vaak meespeelt (toch?). Al gun ik het mezelf natuurlijk meer  XD

Maar ik zal wel dood gaan, want Dixie heeft een telefoon en meer mogelijkheden tot contact dan ik  :-\ En ja, ik spreek te luid tegen wat verdacht is ofzo.. ik houd mn mond wel weer even   :"(

Morana

Citaat van: Katz op 17 april 2023, 14:59:50
Hoezo is mijn stem niet logisch? Slechtjes proberen vaker alsof actief te lijken door achter domme dingen een logica te zoeken.
mwah dat scheelt dat ik Zabulus ken, ik vind dit niet heel verdacht van hem  XD

Malanaphy

Ik ga nu iets zeggen waar ik potentieel later spijt van krijg, maargoed: zelf ben ik eigenlijk nog niet zo voor het idee om op Morana of Dixie te stemmen.

Ik denk niet dat Aappen liegt, maar ik vind dat puur deze info nog niet zo spelbepalend hoeft te zijn; eerder iets wat we in ons achterhoofd houden ofzo. Het kan misschien ook met iets nachtactie-gerelateerds te maken hebben toch?

Ik snap de verdere verdenkingen nu gebaseerd op Morana's reactie wel, maar de mensen die (daarvoor) gelijk deze stemming al zien als 1 vs 1 vind ik wel opvallen. Behalve Dixie dan natuurlijk.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: Malanaphy op 17 april 2023, 15:08:50
Ik ga nu iets zeggen waar ik potentieel later spijt van krijg, maargoed: zelf ben ik eigenlijk nog niet zo voor het idee om op Morana of Dixie te stemmen.

Ik denk niet dat Aappen liegt, maar ik vind dat puur deze info nog niet zo spelbepalend hoeft te zijn; eerder iets wat we in ons achterhoofd houden ofzo. Het kan misschien ook met iets nachtactie-gerelateerds te maken hebben toch?

Ik snap de verdere verdenkingen nu gebaseerd op Morana's reactie wel, maar de mensen die (daarvoor) gelijk deze stemming al zien als 1 vs 1 vind ik wel opvallen. Behalve Dixie dan natuurlijk.

Heb jij een verdachter iemand dan? Ik lees nu dat sommige het stom vinden om op Dixie of Morana te stemmen, omdat ze lang niet hebben meegedaan. Ik denk echter niet dat we nu de gunfactor mee moeten laten spelen als iemand gewoon slecht is. Vroeg of laat moet je diegene lynchen. En beter een vroeg slechtje op de lynch dan een vroeg goedje.

Malanaphy

Citaat van: Williambz op 17 april 2023, 15:29:16

Heb jij een verdachter iemand dan? Ik lees nu dat sommige het stom vinden om op Dixie of Morana te stemmen, omdat ze lang niet hebben meegedaan. Ik denk echter niet dat we nu de gunfactor mee moeten laten spelen als iemand gewoon slecht is. Vroeg of laat moet je diegene lynchen. En beter een vroeg slechtje op de lynch dan een vroeg goedje.
Dat is voor mij niet de reden hoor, en ik heb (nog) niemand want deze dag is net begonnen hahaha
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Waterwork

Ik ben het hiermee eens, ik acht de kans groot dat 1 van hun 2 slecht is. Maar iedereen springt nu gelijk op Morana terwijl ik wel zie dat ze info en logische redenen zoekt achter het feit dat ze niet samen met Dixie kan winnen, dus ik ga voorlopig nog niet mee op Morana maar wil even afwachten hoe dit loopt

Aappen21

Dixie zit momenteel in de kerk. De kerk is een plaats waar je priester en/of een gezegende actie kan doen. Beide enorm in het voordeel van goed, zeker als ze bewezen is kan een priester actie enorm informatief zijn.

dat en alle genoemde redenen, zorgen dat ik op morana ga. Ik vind het een beetje sneu voor je morana. Maar neem het niet persoonlijk ;)

Daarbij, snap ik niet waarom er mensen zijn die niet op een van het orakel te gaan? Het wordt steeds moeilijker op een van de twee te stemmen door het spel heen. Dus waarom niet nu 50/50?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

Citaat van: Aappen21 op 17 april 2023, 17:16:44
Dixie zit momenteel in de kerk. De kerk is een plaats waar je priester en/of een gezegende actie kan doen. Beide enorm in het voordeel van goed, zeker als ze bewezen is kan een priester actie enorm informatief zijn.

dat en alle genoemde redenen, zorgen dat ik op morana ga. Ik vind het een beetje sneu voor je morana. Maar neem het niet persoonlijk ;)

Daarbij, snap ik niet waarom er mensen zijn die niet op een van het orakel te gaan? Het wordt steeds moeilijker op een van de twee te stemmen door het spel heen. Dus waarom niet nu 50/50?

Dat is geeneens waar het is een 1/3. Daarnaast heb ik al meerdere spelen gezien waarbij het makkelijk te winnen is na 2 mislukte lynches door slecht, dus vindt het persoonlijk niet vreemd als je erover liegt.

Daarnaast hebben we ook nog eens andere rollen die hierop invloed kunnen uitoefenen of zelf acties die hier invloed op uitoefenen uit dit spel.

Daardoor ben ik zekerder van mijn redenering om te stemmen op Zabulus, dan info die door verschillende zaken fout kan zijn.

Morana

Ja hallo, die van de kerk had ik ook wel bedacht. Maar ik wilde juist mijn keuze voor locatie tot richting het eind bewaren. Ik vind het juist verdacht dat ze specifiek voor de kerk kiest om maar te "bewijzen" dat ze goed is.

Ik blijf merken dat jij graag iemand van deze wijk eruit wilt hebben door wat je schrijft

Morana

Ik twijfel tussen het ziekenhuis voor bescherming en de begraafplaats afhankelijk van hoe de stemming verloopt XD

Sunny

Ik ken Morana niet en Dixie van 1 spel.
Geen idee wat hun speelstijl is dus, maar wat ik nu zie lijkt het heel erg verschillend.
Dixie denkt schijnbaar hoe minder ik me laat zien, hoe beter het voor mij is. Laat Morana haar eigen kuil maar graven, waar Morana dan ook heftig mee aan de gang is.  XD
Maar ik herken mezelf wel in dat laatste, een beetje de paniek als je denkt dat je gelyncht wordt en dan een soort orale buikloop krijgen.
Ik vind de stemmers die puur daarop hun stem nu al hebben geplaatst dan ook wel wat opportunistisch overkomen als ik eerlijk ben.
Ik begrijp dat er een lynch moet komen, maar ik denk ook dat de basisrollenlijst zienende rollen heeft die dat keurig even kunnen uitzoeken zodat we niet de verkeerde uit het spel stemmen vandaag. Het is ook best mogelijk dat ze allebei gewoon goed zijn, maar dat ze koppel zijn geworden.
Ik zou dat gewoon erg sneu vinden. Het is niet alsof het hier om een laatste wolf zou gaan.

Dat gezegd hebbende zal mijn stem dan ook naar 1 van de opportunisten gaan.  :)

Malanaphy

Citaat van: Sunny op 17 april 2023, 19:00:28
Geen idee wat hun speelstijl is dus, maar wat ik nu zie lijkt het heel erg verschillend.
Dixie denkt schijnbaar hoe minder ik me laat zien, hoe beter het voor mij is. Laat Morana haar eigen kuil maar graven, waar Morana dan ook heftig mee aan de gang is.  XD
Maar ik herken mezelf wel in dat laatste, een beetje de paniek als je denkt dat je gelyncht wordt en dan een soort orale buikloop krijgen.
Ik vind de stemmers die puur daarop hun stem nu al hebben geplaatst dan ook wel wat opportunistisch overkomen als ik eerlijk ben.
Ik begrijp dat er een lynch moet komen, maar ik denk ook dat de basisrollenlijst zienende rollen heeft die dat keurig even kunnen uitzoeken zodat we niet de verkeerde uit het spel stemmen vandaag. Het is ook best mogelijk dat ze allebei gewoon goed zijn, maar dat ze koppel zijn geworden.
Ik zou dat gewoon erg sneu vinden. Het is niet alsof het hier om een laatste wolf zou gaan.

Hier sluit ik mij bij aan!

Aappen21

Citaat van: Sunny op 17 april 2023, 19:00:28

mag ik even zeggen dat dit niet is hoe koppel werkt. koppel wordt niet gezien als kan niet winnen met als het om de zelfde alliantie gaat
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal