Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

In een vaag verleden weet ik dat Lynn ooit slangen heeft/heeft gehad. Ik vind het een onwijs dom plan om niet op haar te stemmen, want straks laat ze alle slangen in het mooie wakkerdam XD
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Circle

Het jubileum van Waterwork moet natuurlijk gevierd worden. Mijn stem voor BM gaat die kant op!

Lynn

Citaat van: Aappen21 op 15 april 2023, 12:43:04
In een vaag verleden weet ik dat Lynn ooit slangen heeft/heeft gehad. Ik vind het een onwijs dom plan om niet op haar te stemmen, want straks laat ze alle slangen in het mooie wakkerdam XD

Is dat het enige dat je nog weet van me? Volgens mij zou een betere reden zijn dat ik een goede speler ben en slechtjes eruit weet te halen.

RoodHapje

Citaat van: Aappen21 op 15 april 2023, 12:43:04

Trigger. Als bioloog wil ik hier een stokje voor steken. Het zijn geen K*twurmen. Het prachtige schubbenwerk, grote ronde ogen bij slangen die dagactief zijn. Prachtig. Net als apen. Lynn, kom gerust langs met de slangen!

Getekend, Vrek Vonck.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

RoodHapje

Ah wacht, dit is natuurlijk positief bedoeld ivm de BM. Ik geef de schuld maar aan Vrek.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Rampposi

Hoihoi, ik kom even langszwaaien!
Ik moet zeggen dat ik de speech van Lynn best wel 'simpel' vond, maar wel enorm krachtig. En zo kan je ook zieltjes winnen. Mijn stem gaat naar Lynn.

yasu

Ik vier morgen mijn verjaardag en weet dus niet hoeveel ik bij kan dragen :) voor nu mijn stem op lynn omdat we gewoon ook nog geen spel samen hebben gespeeld en je een leuke campagnepost hebt

Sunny

Ik kan het alleen maar eens zijn met iedereen hierboven. Lynn for BM  :)
Welkom terug!

Morana

Niet voor een bepaalde reden hoor, ik denk dat Lynn met zoveel stemmen toch wel gaat winnen  ;) . Maar ik, dacht ik stem gewoon op mijn wordfeud maatje Erwipro, omdat ik op dit moment nog niet echt iets heb om op af te gaan en ik wens hem een lang leven toe omdat hij hier ook niet heel veel mee speelt de laatste tijd.

Rich

BM mag ook mijn kant op!

Ik ken yasu als een gedegen speler. Hij mag soms nog iets meer de knoop doorhakken, en nu ook lintjes doorknippen, want mijn stem gaat naar hem.

Foxi

Ik heb door ervaring uit andere spellen ook vertrouwen in Yasu

Malanaphy

Ik wil naast de bm wonen dusss  :-*
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Waterwork

Ik gun Yasu een leuk verjaardagscadeautje. Maar een vakantie naar Australië vind ik te duur dus wordt het mijn BM stem

Mexicanobroeder

Ik heb afgelopen 2 dagen nog gewoon geen tijd gehad om naar alle locaties te kijken etc en hoe dit werkt, dus heeft iemand een bondige uitleg hoe dat met die wijken werkt, want mijn hoofd ontploft aan een overload aan info.  XD Had ook graag 3 dagen deadline gehad voor zo'n uitgebreid spel, maar wat niet is is niet.

Ik stem op iemand waar ik vertrouwen in heb als BM. Random, whatever.

Zabulus

Ik heb de discussietopic wel gelezen en het zal semi random zijn. De beschuldigen zijn waarschijnlijk random, maar ik ga er voor de zekerheid niet voor bm op stemmen voor het geval er een reden voor is (alhoewel het me bijzonder onwaarschijnlijk is aangezien er nog geen technische reden kan zijn en onderling contact nu nog uitgesloten is)

Maar ik vind Shaddow wel leuk voor BM. En dat is voor mij genoeg reden  (A)