Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Zabulus

Dit is waarschijnlijk zelfmoord  XD,

Maar ik zie niet in waarom na afgelopen nacht spelers op Lynn stemmen. Naar mijn mening heeft zij zich tenminste voorlopig even genoeg laten zien.

Persoonlijk ga ik nu op mexicanobroeder. Maar uitgebreid zeggen waarom heb ik nu geen tijd voor

Dixie

Citaat van: Malanaphy op 26 april 2023, 14:10:21
Citaat van: Dixie op 26 april 2023, 13:28:43
Citaat van: yasu op 26 april 2023, 09:29:59
Over de bewezen lijst van dixie kan ik kort zijn, er zijn een aantal mensen in de lijst die gecontroleerd zijn in het observatorium met een op dat moment 100% goedje. Er zijn er ook een aantal bewezen op een andere weg. Dit is natuurlijk geen garantie van de goedheid van eerder gecontroleerde mensen en het kan ergens later fout zijn gegaan. Ik kan wel met grote zekerheid zeggen dat de bewijzende rol zelf nog in het spel is en niet al vroeg weggeconverteerd is waardoor alles onbruikbaar is. Ik Zou zelf als het er op neer komt maar voor 3 mensen echt in willen staan bij de lynch, de overige mensen zijn ooit (voor zover mij bekend is in ieder geval) volledig goed geweest en hebben vooral kans op conversie of lijk.

Dit dus. Zoals ik al zei, ik ga zelf ook absoluut niet 100% uit van de goedheid van de mensen in dit lijstje en ik wil ook niet voor ze in staan. Ik heb alleen de informatie gedeeld die IK heb, over dat deze mensen op een bepaald moment in het spel bevestigd zijn OF bevestigd zijn door iemand die zich bewezen heeft.
Waterdicht? Absoluut niet. Als er ergens een geconverteerd/lijk/koppel tussen zit dan is het lijstje al grotendeels niets meer waard en die kans is zeker aanwezig. Dus ik vind het ook niet echt eerlijk dat dit nu op mij verhaald wordt, want ik heb bij het plaatsen van die lijst al vrij duidelijk gemaakt waar de informatie vandaan komt en dat het dus geen 100% bewezen verklaring is.
Maar ik vind het zelf wel nogal vaag dat je het verkoopt alsof het klopt en je die mensen vertrouwt, terwijl je mij niet eens wil vertellen wie beweert dat ik goed ben lmao. Persoonlijk geloof ik die hele lijst hierdoor dus niet, en ik zou hierdoor bijna vraagtekens bij jou zelf zetten (wel een goede conversie natuurlijk, iemand die aan het begin al vertrouwt wordt). Maar das meer iets om in mijn achterhoofd te houden.

Lynn lijkt mij nog steeds sowieso slecht, maar als iedereen op Zabulus wil ga ik ook wel mee want zijn speelstijl helpt toch goed voor geen ene meter lmao

Blijkbaar is het niet helemaal duidelijk, ookal zeg ik het in letterlijk ELKE POST XD die ik hierover maak, maar ik verkoop het dus NIET alsof het klopt en ik vertrouw de mensen die op dat lijstje staan NIET 100%.
Ik heb simpelweg op dit moment een reden om ze wel mogelijk te vertrouwen terwijl ik dat bij de vier die niet op dat lijstje stonden niet had. Ik benadruk voor mijn gevoel en (ik heb het net even teruggezocht omdat ik dit zo'n bizarre post vond) in realiteit ook élke keer dat die mensen dus geconverteerd/lijk/koppel kunnen zijn, dus nee, ik vertrouw ze niet per definitie.
Plus waarom in godsnaam zou ik jou moeten vertellen wie beweert dat je goed bent? Liegt diegene dan? XD Ik vind dit echt een bizarre post, maar goed XD

Malanaphy

Ik weet niet of diegene liegt, want ik weet niet wie het is. Vanuit mijn perspectief kan het net zo goed jijzelf zijn die ermee komt om mijn vertrouwen te winnen. Ik vind het raar dat je zoiets openbaar gooit maar niks kan/wil onderbouwen
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Citaat van: Malanaphy op 26 april 2023, 15:34:14
Ik weet niet of diegene liegt, want ik weet niet wie het is. Vanuit mijn perspectief kan het net zo goed jijzelf zijn die ermee komt om mijn vertrouwen te winnen. Ik vind het raar dat je zoiets openbaar gooit maar niks kan/wil onderbouwen
Dus bij deze ook een oproep naar diegene die mij op goed heeft gezet om mij zelf te contacteren, want ik heb inmiddels ook wel behoefte aan iemand waar ik mee kan overleggen als ik diegene vertrouw hahaha
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Rampposi

Lynn is geen slechtje gezien haar actie gisteren. Kunnen jullie even een brug nemen over het water in plaats van in de nog niet afgemaakte tunnel blijven zitten onder het water?

Mexicanobroeder

Citaat van: Rampposi op 28 april 2023, 13:08:59
Lynn is geen slechtje gezien haar actie gisteren. Kunnen jullie even een brug nemen over het water in plaats van in de nog niet afgemaakte tunnel blijven zitten onder het water?

Ik vind dat niet per se geen slechtjesactie eigenlijk. Ik zou eerder het op Shaddow stemmen noemen als een goedjesactie die haar onderscheidt tov Zabulus/mij. Maar daarbij was de vraag wel of ze daar anders had kunnen handelen, maar het is een plusje.

Erwipro

Je doelt op het verdedigen van William in de rechtszaal toch? Vind ik geen sluitend bewijs. Een slechtje kan daar verschillende redenen voor hebben.
- William en Lynn wisten niet van elkaar of ze slechtjes zijn (Lynn is offboard, of vermoedt dat William offboard kon zijn)
- Lynn wist dat er verdenkingen op haar stonden en is wanhopig genoeg om te hopen dat er geen twee spelers met haar mee zouden pleiten, wat aardig realistisch was gezien William genoeg verdenking op zich had, plus ze had nog kans dat de jury William alsnog zou veroordelen
- Lynn was misschien onder de indruk dat ze William ver genoeg had om hem voor haar karretje te spannen en wilde hem er dus nog even in hebben

Ik merk dat ik door deze post van Rampposi juist verder een tunnel induik, en nu ik het teruglees zijn dit eigenlijk geen goede argumenten, dus ik sta zeer open voor een stemwijziging. Ik word wel even heel nieuwsgierig naar de stem van Zab op Mexi (die van Lynn zal zijn om haar eigen lijf te redden), gaat Zab nog de tijd hebben om dat toe te lichten?

Zabulus

Nee niet echt. Alle info die ik heb, staat in het discussie topic  ;)

Malanaphy

lol wat? Als zij wolf is dan weet ze toch dat William dat niet is, is gewoon een wit voetje halen

Ik vind het ook wel prima als Zabulus er nu uit ligt maar tbh als Lynn straks gelyncht wordt en ze is slecht lijk jij mij de volgende

Zabulus

Citaat van: Aappen21 op 25 april 2023, 22:47:47
ja dit heeft die wel echt aan zichzelf te danken geloof ik. ik moest wel stemmen op hem toen hij na de rechtbank ging. anders was hij lunch geworden en was de chaos compleet
Ik wil hier even op terugkomen.

Uiteraard heeft William gespeeld zoals hij gespeeld heeft en dat heeft er uiteindelijk toe geleid dat hij opgehangen werd. Zo werkt het spel en hij moet naar zichzelf kijken om te kijken hoe wat gebeurde.

Tegelijkertijd moeten alle andere (goede) spelers kijken waarom het gebeurde en wat ze beter hadden kunnen doen om het te voorkomen, of accepteren dat ze verkeerde conclusies getrokken hadden. Zinnen zoals 'zijn eigen schuld' of 'die heeft het aan zichzelf te danken vind ik dan ook niet goed.

Ik zeg dit ook voor het geval ik opgehangen wordt. Ik zou dat accepteren en de schuld dat ik dood ben bij mezelf leggen en kijken wat ik beter kan doen.
De schuld dat er een goedje dan uitligt (dat de verkeerde conclusie werd getrokken) moet ook dan gezocht worden bij alle andere spelers.

Nu zal deze post me denk ik eerder opgehangen krijgen vrees ik  XD, maar ik wou het wel even gezegd hebben  :P

yasu

Ik heb zelf to be honest geen geweldig idee voor deze speldag en er ook te weinig aan gedaan ben ik bang om wel een goed beeld te krijgen.. Echter heb ik toch een negatiever gevoel bij Lynn dan bij Zabulus nog op dit punt.. Verder is voor mij ook mexicanobroeder nog een groot vraagteken..

Circle

Pff, doordat ik het echt moeilijk vind om een keuze te maken, heb ik mezelf in een positie gemanoeuvreerd dat m'n stem doorslaggevend kan zijn.

Is het Lynn? Die zich vastbijt in de discussie en op momenten geïrriteerd en hard overkomt? Ging ze daadwerkelijk naar de rechtbank om William te verdedigen? Of had ze andere motieven?

Of is het Zabulus, die keer op keer aangeeft zich vast wel verdacht te maken met of opgehangen zal worden door een bepaalde opmerking en openlijk z'n 'tegenstander' in de lynch verdedigt? Gokt hij erop dat we het daardoor niet over ons hart kunnen verkrijgen hem te lynchen of vindt hij echt alles wel best?

Of zijn ze beide goed? Dan is er eigenlijk geen goede keuze.

Bij gebrek aan echte bewijzen komt het aan op gevoel en op basis daarvan gaat mijn stem naar Zabulus.

Zabulus

Citaat van: Circle op 28 april 2023, 18:58:49
Of is het Zabulus, die keer op keer aangeeft zich vast wel verdacht te maken met of opgehangen zal worden door een bepaalde opmerking en openlijk z'n 'tegenstander' in de lynch verdedigt? Gokt hij erop dat we het daardoor niet over ons hart kunnen verkrijgen hem te lynchen of vindt hij echt alles wel best?

Keer op keer? Ik doe het enkel vandaag  XD

Lynn

ik begrijp werkelijk niet waarom mensen me zo graag op de lynch zien. Ik ben gewoon goed, ik heb geijverd om morana op de lynch te hebben en vond het verdacht dat mensen eerder een kleine kans op wolf zouden nemen dan een 50% kans. Zij was G/S maar als wolf zijnde op dag 2 weet je dit niet.

Mijn theorie dat WW en Circle samen slecht zijn of 1 van de 2 geconverteerd waarna diezelfde nacht WW lunch of lijk dode geen idee, zou mijn theorie onderuit halen, waarom zou ik als wolf WW lunchen.

Ik vind het verdacht dat mensen iedereen maar blindelings vertrouwd terwijl we in een spel zitten waar nog maar 1 dode is gevallen tijdens de nacht en conversie best vrij vaak kan gebruikt worden.

Waarom zou een wolf een Bengel willen redden aangezien dat de lunchen zou kunnen tegenhouden. als ik wolf was zou ik me zelf eigenlijk nooit zo hard in the picture zetten om een bengel te redden. ik begrijp oprecht niet waarom iedereen iemand die bengel openbaar claimt gewoon alsnog wil ophangen, waarom omdat die een drankje heeft gekocht dat hij als goedje wrs nooit zou gebruiken? Bengel lynchen is gewoon niet in het voordeel van goed, maar voor slecht.

Ik ben kritisch en hard en eigenlijk een beetje boos. Ik heb een telefoon, maar niemand die de moeite doet om de persoon te contacteren die ze verdacht vinden om te horen of ze correct zitten? Waarom zou ik dan moeite moeten doen.

Circle

Citaat van: Zabulus op 28 april 2023, 19:10:39
Citaat van: Circle op 28 april 2023, 18:58:49

Keer op keer? Ik doe het enkel vandaag  XD

Ik had er nog een paar gezien:

Citaat van: Zabulus op 18 april 2023, 14:02:17
Oeh, ik wordt nu al door twee spelers betiteld als slecht. Wie weet wordt ik wel opgehangen  :D

Citaat van: Zabulus op 20 april 2023, 10:38:22
Ah, nu wordt ik mogelijk opgehangen en kan ik met zowel Morana als Dixie niet meedoen  :(

Oh well  :D