Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Zabulus

Je had liever dat ik op jou stemde Lynn?  ^-^

Lynn

b&b voordat hij naar de rechtbank ging natuurlijk

Aappen21

Citaat van: Lynn op 25 april 2023, 22:57:09
Citaat van: Aappen21 op 25 april 2023, 22:47:47
ja dit heeft die wel echt aan zichzelf te danken geloof ik. ik moest wel stemmen op hem toen hij na de rechtbank ging. anders was hij lunch geworden en was de chaos compleet

Hij was bengel en zat in de B&B, Alsof slecht zou proberen van hem te lunchen slechtste argument ooit aappen

hij zat niet in het b&b hij zat in het rechtsgebouw. dat is het probleem. Daarbij doet bengel vrij weinig. Het hoeft immers geen succesvolle lunch te zijn om conversie te maken
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Lynn

Citaat van: Zabulus op 25 april 2023, 22:57:28
Je had liever dat ik op jou stemde Lynn?  ^-^

Nee iemand anders aangezien ik een goedje ben, maar een spreiding tussen de bm en iemand anders is nogal raar.

Zabulus

En helaas is het maken van een lijk weer mislukt  :(

Aappen21

Citaat van: Zabulus link=topic=34586.msg1064131599#msg1064131599 date= 1682456378
En helaas is het maken van een lijk weer mislukt  :(
daar wil je toch niet dood gevonden worden XD
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Ik vind het wel een goed plan om erachter te komen wie een afzetlint had en het observatorium gesloten heeft

Katz

Waarom gaat iedereen naar het veilinghuis om koppel te worden?

Dixie

Of lijk, met de Kroon :P

Zabulus

Volgens mij wordt je geen koppel, maar heb je als koppel meer bescherming.

En ik ga idd voor de 👑   :D

Katz

Het zal iemand zijn die naar een markthal ooit is geweest of iemand die het in het begin heeft gekregen.

BloodWolf14

Kunnen we gewoon Zabulus eruit stemmen nu? Het ging bij deze lynch volgens mij duidelijk om een goedje en slechtje. Verder doet Zabulus niets anders dan voor zichzelf spelen en verder niets toevoegen bij het zoeken naar slechtjes. Dit is duidelijk een wolfje dat nog wat fun probeert te hebben nu hij ziet dat hij vanzelf een keer dood gaat.

Circle

Er zijn nog wel meer manieren om voorwerpen te bemachtigen, dus ik ben bang dat we niet zullen kunnen achterhalen wie het afzetlint gebruikt heeft.

Ik heb wel even gekeken naar de markthal. Aappen, Erwipro, Zabulus, Lynn, Mexicanobroeder en ik zijn daar geweest (van de levende spelers). Lynn en Mexicanobroeder zelfs al 2x.

Ook alle inmiddels gelynchte slechtjes hebben de markthal bezocht, Shaddow ook 2x. Ik weet niet of we daaruit kunnen concluderen dat de markthal een populaire hang-out is voor slecht, maar het valt me wel op. Op zich is de markthal de enige plek waar je er als slechtje beter op kunt worden, zonder dat je jezelf mogelijk verdacht maakt op een manier waarop dat William is overkomen.

Rich

Het maakt mij niet veel uit, Lynn en Zab zijn wss beiden slecht. Maar spelers als Erwipro stemmen liever op een speler die al vroeg op een wolf stemde want stemmen en het dt is toch niks waard xD.

Wellicht dat yasu nog interessante informatie heeft.

Circle

Ik bedenk me net dat het voorbeeld van William nergens op slaat, we wisten immers zeker dat hij die drank had gekocht door het kroegbezoek van Erwipro.

Maar ik bedoelde dat je, als je een locatie bezoekt waar mogelijk slecht voordeel van kan hebben, dat mogelijk al tegen je gebruikt kan worden. En bij de markthal geldt dat op het eerste oog niet