Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:24:51

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Heb jij zo in je hoofd zitten wie welke observatorium visioenen heeft gehad? Ik ben het overzicht een beetje kwijt ben ik bang

Aappen21

ik: jij en morana (niet samen winnend)
semi: circle en foxi (samen winnend)
circle: dixie en semi (samen winnend)

Ik zou in dat geval willen voorstellen om voor circle en shaddow te gaan. dat levert denk ik het meeste op
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

want als circle goed is, is semi dat ook.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Hmmm goed punt. Maar dan check ik circle tegen iemand waarvan ik weet dat die goed is, anders hebben we er alsnog niks aan.

Aappen21

Citaat van: Dixie op 22 april 2023, 18:25:08
Hmmm goed punt. Maar dan check ik circle tegen iemand waarvan ik weet dat die goed is, anders hebben we er alsnog niks aan.
ik zelf heb een deurketting, ik weet niet of daardoor het visoen in deugen komt maar anders mag het wel op mij
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

wat je trouwens ook kan doen is lyn en bloodwolf pakken mocht je het gevoel hebben dat ww de waarheid spreekt
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

ik zou dit aanraden:

wissel mat circle sinds die toch geen lunch gaat worden en bekijk lyn en bloodwolf
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Citaat van: Aappen21 op 22 april 2023, 18:31:45
wat je trouwens ook kan doen is lyn en bloodwolf pakken mocht je het gevoel hebben dat ww de waarheid spreekt

Ik denk het niet, ik denk eerder dat het een wanhoopsactie is. Maar dat komt vanuit mijn tunnel :D wisselen is wel een goed idee, al zijn er zo veel redenen dat dat kan mislukken.
Misschien is Inuzuki wel een goede om te checken, dat kan ook nuttige info opleveren.

Aappen21

Citaat van: Dixie op 22 april 2023, 18:57:30
Citaat van: Aappen21 op 22 april 2023, 18:31:45
wat je trouwens ook kan doen is lyn en bloodwolf pakken mocht je het gevoel hebben dat ww de waarheid spreekt

Ik denk het niet, ik denk eerder dat het een wanhoopsactie is. Maar dat komt vanuit mijn tunnel :D wisselen is wel een goed idee, al zijn er zo veel redenen dat dat kan mislukken.
Misschien is Inuzuki wel een goede om te checken, dat kan ook nuttige info opleveren.
Ik ben wel echt oprecht bang voor circle haar schot als ze zowel goed is als slecht to be hones XD

maar ben het met je eens inuzuki is ook een goed idee
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

wat ga je nu doen nu inu dood is?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

wie wil je dat ik stem? ik wil wel op circle stemmen maaf dan doen ik het wel last minute, zodat het schot niet op mij staat mocht ze slecht zijn
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Citaat van: Aappen21 op 22 april 2023, 21:02:42
wat ga je nu doen nu inu dood is?

Ik ging even kijjken wie wat gestemd had, en het viel me op dat mensen de stemming met Rampposi gelijk probeerden te trekken. Dat vond ik erg gek en ik had het idee dat mijn overtuiging op Circle gebruikt werd om Rampposi te redden, daarom veranderde ik, maar toen zette hij de brief op de koning in XD
Dus mijn plan was eigenlijk op Rampposi stemmen en Circle checken, maar nu door die brief moet ik toch weer overwegen op iemand anders te stemmen, ik twijfel eigenlijk over Lynn of Zabulus omdat zij ook op Circle stemden maar ik weet het niet zo goed XD Ik vind het echt een rotzooi lol.

Aappen21

als je weet wie je wilt checken laat ff weten dan stem ik niet op die gene zeg maar. ik zit zelf naar shaddow tr neigen
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

Wissel circle? ramp en erwipro checken?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal