Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:24:51

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

Dat begrijp ik zeker, maar de ervaring leert dat in zulke spellen neutraaltjes wel degelijk een groter risico lopen geluncht te worden. Dat risico wou ik niet lopen.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

RoodHapje

Ik baal wel dat je mijn rol echt dropt ivm welp :(

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

Dixie

Huh? Je hebt nergens grafdelver geclaimd, dat heb ik uit de context van je post hier gehaald, wat exact hetzelfde is als je post in het discussietopic :P wat betekent dat als ik het kan raden, andere mensen het ook kunnen ???

RoodHapje

Heb ik wel, vorige pagina. Als antwoord op Aappen

Awards
[close]

Aappen21

roodhapje, ik zou je willen vragen een makkelaarshuis te willen pakken en te willen verhuizen van buurt. Je hoeft van mij niet dood perse maar ik vind een neutraaltje met permanent twee stemmen minder wel eng

RoodHapje

Dat is voor mij helemaal oké.

Awards
[close]

Dixie

Oh, dat heb ik niet gelezen, er zit maar een paar seconde tussen jouw post en die van mij dus ik was nog druk aan het tikken. Mijn post in het discussietopic is dus geplaatst met de gedachtegang van hierboven, en niet met echte wetenschap dat je grafdelver claimt.
Anyway, ik weet niet zeker of verhuizen ook voor mij voldoende is en of ik je geloof, maar dat sluit eigenlijk aan bij mijn eerdere "plan".

RoodHapje

Dat snap ik. We hebben nog even tijd, dus we zouden een plek kunnen bedenken. We kunnen bij Bert vragen hoe het orakel goed en neutraal samen beoordeeld evt? Als die samen kunnen winnen laat ik het graag checken.

Awards
[close]

RoodHapje

Ik heb dit nagevraagd: het orakel zal mij nu al behandelen als een goedje, dus die check kunnen we uitvoeren als jullie dat oké vinden. Dan zul je vannacht ontdekken dat ik in ieder geval met Dixie gewoon samen kan winnen.

Awards
[close]

Aappen21

ik wil sws dat je uit deze buurt vertrekt. de rest zal ik ff over na denken

Aappen21

Een goedje en een slecht neutraal worden gezien als een match voor een overwinning.
Een slechtje en een goed neutraal worden gezien als een match voor een overwinning.

Aappen21

dus dat is helemaal niet hoe het werkt, je wordt altijd als een match gezien

RoodHapje

Als ik neutraal ben ja. Maar als ik slechtje (niet neutraal slecht, maar slecht) zou zijn niet. Het klopt gewoon wat ik zeg. Mijn punt dat ik neutraal ben word op deze manier bewezen. Ik ga zeker voor goed kiezen, om deze hele situatie, anders word het simpelweg heel penibel voor me.
Dixie geeft aan dat het mogelijk niet genoeg is dat ik hier wegga. Anders zal je dus tegen me stemmen. Maar hier heb ik juist 2 stemmen bescherming, dus ik zie geen reden om jouw eis op te moeten volgen op deze manier. Ik wil het best doen, maar dan verwacht ik wel dat je me ook ergens tegemoetkomt dat ik mezelf kan bewijzen, want ik ga niet kruipen voor je, dan ga ik nog liever dood.

Awards
[close]

Aappen21

ja dat is voor mij betreft prima nogmaals. Dat vind/vond ik een goede deal RH

RoodHapje

Top. Ik heb gepost dat ik naar het kantoor ga ;)

Awards
[close]