Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:24:51

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

dixie? hoe denk jij over het visoen van Semi sjamaan, hij zegt dat foxi en circle samen kunnen winnen.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Waar zegt hij dat? Dat heb ik helemaal niet gelezen. Dan wil ik eigenlijk nog liever Circle lynchen XD ik vertrouw Circle niet en bij Foxi en Semi had ik ook al een raar gevoel

Dixie

Oh ja die hele lange post, ik lees het nu. Ik heb ADHD dus zo'n lange post gaat vaak een beetje vergiet stijl door mijn hersenen heen XD super interessant, vooral in combinatie met de ziekenhuis theorie, en sowieso het aantal mensen wat het voor Circle opneemt. Ben alleen wel benieuwd: als ze gehuidenwisseld is, dan betekent dat dus ook dat als we haar lynchen ze niet zal sterven.

Dixie

Ik vind het wel interessant nu hoor. Het gaat super gelijk op tussen een aantal partijen, maar dan gaat Rampposi ineens naar de raadszaal waardoor Roodhapje een extra stem krijgt. Nu heeft hij vandaag nog de extra lynch bescherming, maar dat vind ik toch een opvallende zet. Het lijkt dan een beetje alsof hij eerder probeert te voorkomen dat een andere partij eruit gaat.

3 - Zabulus (Katz, Mexicano, Waterwork)
3 - Roodhapje (Yasu, Rampposi, Malaphany)
2 - Malaphany (Bloodwolf, Zabulus)
2 - Circle (Aappen, Dixie)
1 - Katz (Lynn)

Aappen21

ik wil eig wisselen na Zabulus. Ik zie hem wel n1 conversie doen op iemand waar die net mee gemeet heeft
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Hmmm, dat zou ik jammer vinden want ik denk echt niet dat Zabulus slecht is. Dan acht ik de kans van Mala, Circle of Katz echt stukken groter. Het is natuurlijk jouw keuze hoor. Ik vraag me gewoon af wie er in deze combinatie beschermd wordt, het is een gekke lynch :P

Aappen21

ja ik ook. maar ik vertrouw jou. ik zou dus met jou meestemmen. morgen hebben we een prive chat en dan sluit ik de makelerdij af. dat geswitch na allemaal twee stemmen minder is niet echt oke
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Ja! Dus dat is fijn, weer een extra persoon die ik zeker kan vertrouwen. Ik heb er niet zoveel soeps voor terug gekregen, maar dat is niet erg, ik heb liever een extra vertrouwenspersoon :P
Ik vind Circle's hele verhaal echt zo raar, ik vertrouw haar echt voor geen meter. Maar goed, ik betwijfel of het me vandaag wel gaat lukken om haar op de lynch te krijgen helaas XD

Aappen21

ik snap er helemaal niets meer van wat katz of circle doen. Semi maakt het verhaal niets better
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Ik ook niet XD Ik ben echt benieuwd maar ik kan me haast niet anders voorstellen dan dat daar een slechtje tussen zit ???

Aappen21

zou jij mij ook uptodate kunnen houden van wat er achter de schermen gebeurt?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Niet zo heel veel. Yasu is goed 100%, enige gevaar is een koppel maar ik ga er vanuit dat hij gewoon te vertrouwen is. Erwipro is waarschijnlijk ook goed maar die info komt van nacht 1 dus daar zit een gevaar van lijk of conversie. Mala is waarschijnlijk goed maar die informatie is iets minder zeker. Ik zit in het observatorium, enig idee wie ik zou kunnen checken? Misschien Circle, Katz of Inuzuki afhankelijk van wie eruit gestemd wordt?

Aappen21

ik zou voor inuzuki en shaddow gaan. die twee glippen er nog wel eens door in spellen. zabalus kan ook nog wel eens... maar tja die speelt het spel niet echt
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Drie keer raden. Circle zegt dat ze semi en mij samen bekeken heeft en dat we samen kunnen winnen. Ik geloof er hé le maal niks van XD