Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:24:51

Vorige topic - Volgende topic

Dixie


Aappen21

Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Nice, een Orc eruit :D
Circle is in ieder geval niet slecht, ik zal even wachten voor ik de andere resultaten binnen heb, dan post ik alles in een keer in het discussietopic. Ben eigenlijk vooral benieuwd naar Lynn nu ???

Dixie

Katz is goed! En Lynn daar moet ik nog op wachten :)

Aappen21

net als ik 1000 wds heb geen kerk meer
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Hmm ja, daar wilde ik vandaag eigenlijk ook naar toe :( Verder zijn er niet echt goede locaties, ik twijfel over het Bed en Breakfast maar aangezien ik een deurketting heb is die misschien handiger om te bewaren voor mensen die dat niet hebben, plus ik ben niet echt onmisbaar ofzo... Misschien maar weer de kroeg dan of het ziekenhuis om iemand onder toezicht te stellen? De voorwerpen zijn ook niet echt denderend ???

Aappen21

ik ga naar de markthal. dat heeft best wel value voor de prijs. en dat gaf me ook de deurketting wat me best nog wel eens gered heeft kunnen hebben
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Heb jij iemand verteld wie er misschien bekeken zouden gaan worden? Nee toch?

Aappen21

hoe zou ik dat moeten doen zonder mobiel?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Oh ja XD ik vergeet steeds dat mensen alleen in het discussietopic mogen praten haha, omdat ik al sinds dag 2 een telefoon heb :p sorry!

Aappen21

wat denk jij van william?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Ik vind het kopen van dat drankje onbegrijpelijk. Als ik zoiets zou kopen, wat heel sterk voor slecht is, dan zou ik VAN TEVOREN een post in het discussietopic maken waarin ik het uitleg en ik vind zijn reden dan ook nog eens compleet onzinnig. Aan de andere kant is het dan ook weer zó onzinnig dat het misschien wel echt zo is XD als ik wolf was en ik had het gekocht had ik misschien gewoon zoiets gezegd van "ik heb hem snel gekocht om ervoor te zorgen dat de wolven het niet in handen krijgen" of iets anders. Hij is in ieder geval betrapt.

Aappen21

ik ben op het punt gekomen dat ik actief er niets meer van  snap. als bengel na de b&b om niet te sterven, (maar je kan toch gwn jezelf beschermen?) en dan vraagt die om gecheckt te worden wat niet kan ondat die in het b&b zut.

En lyne houdt zich gwn stil ;D
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Ja XD Ondertussen kan Zabulus gewoon verder chaos schoppen want iedereen haalt zijn stem van hem af ???

Aappen21

wie wil jij eruit hebben? ik vind het belangrijk dat we een front vormen
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal