Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:24:51

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Beste buurtbewoners,

Van harte welkom in de buurtapp van de Vergulde Florijn. De Vergulde Florijn kent een bloeiende geschiedenis en is altijd de plaats geweest waar de mensen aan de bovenkant van de elite kwamen te wonen. Hoewel we tegenwoordig niet heel erg meer in die oude rangen en standen werken, staat onze wijk De Vergulde Florijn wel bekend als de wijk met de mooiste en duurste woningen.

Van oudsher hadden de rijke mensen die hier wonen veel invloed op de stad. En die invloed hebben jullie nog steeds voor een deel.
De kracht van jullie wijk is dat bij iedere lynch de eerste 2 stemmen die op jouw geplaatst worden komen te vervallen.




Ik zou zeggen gebruik deze buurtapp lekker om te socializen met elkaar, leuke recepten of ideeën uit te wisselen. Of om natuurlijk de laatste roddels van Wakkerdam te bespreken!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Dixie


RoodHapje

Whoooop! :D Morgen eens even nadenken over een personage voor een verhaal. Iets om wat in samen te werken?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Aappen21

Citaat van: RoodHapje op 14 april 2023, 23:18:04
Whoooop! :D Morgen eens even nadenken over een personage voor een verhaal. Iets om wat in samen te werken?
ik zou mijne morgen ook ff in topic zetten... als die nog bestaat :-\
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Morana

Oh nice, gezellig clubje hier.
Citaat van: RoodHapje op 14 april 2023, 23:18:04
Whoooop! :D Morgen eens even nadenken over een personage voor een verhaal. Iets om wat in samen te werken?
jij bent bioloog en ik seismoloog en we wonen naast elkaar. Daar kunnen we wel wat leuks mee verzinnen

RoodHapje

Perfect! Dat is inderdaad een goed uitgangspunt.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

RoodHapje

@Morana , misschien kan je hier iets mee?
https://www.kijkmagazine.nl/science/supermaan-aardbeving-veroorzaken/. Jammer dat de uitslag is dat het niet zoveel invloed heeft, maar ook dat kan je gebruiken.


Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Aappen21

zou ik mogen vragen welke alliantie mijn buren claimen? Wil liever niet naast wolven wonen, dat is slecht voor mijn status :D
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Ik ben een hovenier, ik kan nu niet zo super makkelijk schrijven want ik heb tot en met woensdag alleen mijn telefoon XD maar ik ga mijn best doen dus betrek me rustig in het verhaal! Enneh Aappen, als jij het vraagt mag je ook als eerste antwoord geven :P

Dixie

Oh ja wel een ding waar ik vannacht over lag te denken. Als IK wolf was, zou ik denk ik niet snel willen verhuizen omdat je dan elke keer opnieuw 'vertrouwen moet winnen'. Tenzij 1. Je een buurt hebt met veel / een goede medewolf, of 2. Je naar een buurt wilt met een goede kracht.

En over punt 2 gesproken, dan is deze buurt natuurlijk wel super aantrekkelijk.
Die buurt met extra stemmen als ze allemaal op dezelfde stemmen moeten we denk ik in de gaten gaan houden als daar ineens veel mensen naar toe verhuizen.

Hoe denken jullie hier over? Nog theorieën/ dingen die ik over het hoofd zie?

Morana

Goeie theorie Dixie. Ik zit hier denk ik wel goed, vind dat wij in een mooie buurt wonen :D

RoodHapje

Ik denk sowieso dat het een voordeel is dat je wat langer met elkaar overlegt en optrekt om de informatie een beetje op orde te krijgen. We zullen elkaar misschien niet perfect vertrouwen, maar toch heb je zo een soort van netwerkje met elkaar. Ik ben dus ook nog niet weg. Het nadeel van deze buurt is wel dat je denk ik sneller word geluncht.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Aappen21

ik was na dit deel van de stad verhuist als ik wolf was en goed was. Simpele reden dat ik nog al vaak stemmen pak.

Ik ben goed! Ik zou niet durven iemand met de naam van der zon te vermoorden
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

RoodHapje

Morana, als jij dit ook wil, maakt BB een topic voor ons aan om te werken aan onze verhalen. Uiteraard te lezen door iedereen in de buurt. Zie je dat zitten?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Aappen21

roodhapje ga je nou naar de supermarkt om een lotterijticket te kopen zodat je alsnog kan gokken XD
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal