Hulpspelleiders

Gestart door Beertyah, 15 mei 2009, 17:54:57

Vorige topic - Volgende topic

domien

zou ik ook misschien eens een spel als hulpspelleider mogen doen??

"In this world there are no sides, just players"

Kakie

Citaat van: Ralinde op 28 oktober 2010, 07:38:42
Meestal werkt het andersom iris ;) Je benadert een spelleider omdat een van diens thema's je erg aanspreekt en je daar een goede uitwerking bij hebt, of je hebt zelf een thema+uitwerking bedacht en vraagt een spelleider per pm of hij/zij het ziet zitten.

Dus als wat leuks weet kan dat wel :P

iris

Ik zit heel de tijd te denken over een superrr gaaf thema maar ik moet er nog even opkomen,
dan wil ik echt heel graag gaan hulpspelleideren..ga ook zo aan me 5e spel beginnen dus ben ik dan beginner af en kan ik mensen beter helpen denk ik..

tussengas

Het lijkt mij leuk (hulp)spelleider te zijn. Wat betreft thema... Alle thema's die van een boek afgeleid zijn, zijn voor mij geen optie omdat ik niet veel boeken ken...
Vind het thema van Ramulski over civilization wel intressant maar andere thema's zijn ook goed:)

EMIBH

Ik speel mee in spel 155 van Zabulus, zodat hij eens kan kijken of ik geschikt ben om zijn hulpspelleider te zijn.

LoveRalph

Mag ik ook een keertjeee...? (A) [/zeikzeur]

Stefano

Is het dan niet makkelijker om rechtstreeks een spelleider te benaderen of je een keer mag hulpspelleideren (A) Met eventueel eigen thema (A)

Vakonov

Dat heeft volgens mij wel voorkeur... (A)

LoveRalph

Mhm, dat ga ik doen als Erick online is.. (A)

tussengas

Citaat van: Beertyah op 15 mei 2009, 17:54:57
Hulpspelleiders
...
Deze post kunnen jullie gebruiken om reacties te geven op dit idee of zelfs jezelf voor te stellen als hulpspelleider voor één van de thema's in de themalijsten van de spelleiders in deze blog. Let wel ik zeg jezelf voor stellen. Zij die zeuren zullen het zich betreuren.

Brokie

Tussengas, je hebt gelijk dat dat de bedoeling is van dit topic. Echter, de ervaring leert dat het meest efffectief en meest gewaardeerd is als je een spelleider direct aanspreekt en je hulp aanbied.

tussengas

misschien ff veranderen in de beginpost dan  XD

Linqy

Het meest gewaardeerd XD?

Ik vind het zelf heel lastig om nee te zeggen/ afwijzend te zijn :O Dus als mensen me persoonlijk benaderen en ik vind het idee eigenlijk niets, of de persoon zelf, voel ik me juist heel ongemakkelijk ;)
Dus dat is persoonlijk I guess

tussengas

oe... ik hoor dat ik linqy moet gaan spammen  8) :P

Brokie

Citaat van: Linqy op 10 januari 2011, 19:26:56
Het meest gewaardeerd XD?

Ik vind het zelf heel lastig om nee te zeggen/ afwijzend te zijn :O Dus als mensen me persoonlijk benaderen en ik vind het idee eigenlijk niets, of de persoon zelf, voel ik me juist heel ongemakkelijk ;)
Dus dat is persoonlijk I guess

Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen XD
Sorry dat ik iets te vluchtig met conclusies was :)