Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Hulpspelleiders

Gestart door Beertyah, 15 mei 2009, 17:54:57

Vorige topic - Volgende topic

Floris

Mja dat kan ook inderdaad :P Iedereen vindt weer iets anders fijn. Ik vind het meestal prettig om zelf een thema te bedenken, en zelf een hulpspelleider uit te zoeken. Dat wil niet zeggen dat je je niet mag aanbieden natuurlijk :D

tussengas

misschien een ideetje dat de spelleiders in hun eigen topic zetten wat mensen wel/niet moeten doen om hulpje te worden van die persoon (pm, in dit topic, etc)?

Zie dat dat er al staat bij de meeste

LoveRalph

Ik ga nu Wss falen, maar, waar? XD

tussengas

onderaan de stukjes van naan, zubulus, erwipro enzo

Kakie

Ik heb Beertyah gepm't :D

GBMN

Ik bied me ook aan als hulpspelleider ;) hangt er natuurlijk ook wel vanaf welk thema er is (als een thema me echt niet ligt, zal het ook niet lukken om goede stukken te schrijven, en ga ik daarmee ook niemand vermoeien) maar het gross vindk wel leuk ;)
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Kakie

Ik zou vet graag hulpspelleider willen zijn bij een zelfbedachte rol of bij een Star Wars spel, maar op mijn pm's reageren ze niet.  :P

GBMN

Citaat van: Kakie op  4 maart 2011, 21:25:07
Ik zou vet graag hulpspelleider willen zijn bij een zelfbedachte rol of bij een Star Wars spel, maar op mijn pm's reageren ze niet.  :P
ja da's wel zo. Als jullie het niet willen: even goede vrienden, maar zouden jullie wel een reactie terug kunnen sturen dan? weten wij ook waar we aan toe zijn ;)
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Kakie

Citaat van: GBMN op  4 maart 2011, 22:45:20
ja da's wel zo. Als jullie het niet willen: even goede vrienden, maar zouden jullie wel een reactie terug kunnen sturen dan? weten wij ook waar we aan toe zijn ;)

Daarom.

Zou/zal ik opnieuw sturen? Of is dat dan weer ''zeuren''?  :-\

Dixie

Ik heb een oproep geplaatst in mijn genrepoll, als je graag hulpspelleider van een spelvariant wil zijn (let op: dit is meer werk dan bij een gewoon spel), kijk daar dan even!

Kakie

Mja ik wilde eigenlijk bij een bepaald thema, maar als ik een spelvariant kan verzinnen ofzo kan ik wel even kijken. ;)

Ramoth

Jeetje een spelvariant verzinnen  :o
*gaat snel weer tentamen leren*

Kakie

Nou eigenlijk mocht dat enzo maar ik wil als ik hulpspelleider ben natuurlijk wel een leuke variant  :D

iris

heeft al wat leuks verzonnen :D
*hoopt*

bert-boefjes

Lijkt me leuk om eens een keer te doen ;)
Waarschijnlijk dat ik er zelf ook veel van leer over hoe het hier in elkaar steekt.
Heb tijd genoeg, en heb ideeën zat!
Dus bij deze bied ik me aan :) (niet op een foute manier hoor XD)
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!