Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Hulpspelleiders

Gestart door Beertyah, 15 mei 2009, 17:54:57

Vorige topic - Volgende topic

DolfjeWeerwolfje

Vind het best cool dat zoveel mensen eens de tjid en moeite krijgen/nemen om hulpje te worden en bij deze wil ikzelf dit ook eens meemaken. Het maakt me niet uit welk thema of welke spelleider dit is ik ben voor alles in ;)
Soms moet ik even afkoelen en werkt het beter om alleen maar verhaaltjes te typen en me minder met het spel bezig te houden :P

nielsboy

Ik stel me beschikbaar om een keer hulp te spel leiden. Ik heb zelf ook wel eens een spel geleidt en wilt het wel doen. Ik ben veel online, en snap alles redelijk snel. Ik hoor het wel.

t4nd

@Dolfje & Nielsboy,

de meest efficiënte manier om hulpspelleider te worden is zelf een thema te kiezen en dat aan een spelleider voor te stellen. Hoe beter je thema uitgewerkt is, hoe meer kans je hebt om een spelleider te vinden (al is de plaats natuurlijk beperkt want er starten nu eenmaal geen 10 spellen per week). Je kan natuurlijk ook best kijken welke spelleider bij je thema zou passen, want niet iedereen heeft dezelfde interesses.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Stefano

Citaat van: nielsboy op 12 januari 2012, 15:49:49
Ik stel me beschikbaar om een keer hulp te spel leiden. Ik heb zelf ook wel eens een spel geleidt en wilt het wel doen. Ik ben veel online, en snap alles redelijk snel. Ik hoor het wel.

Hmm, zo is het niet echt handig om een aanvraag te doen voor hulpspelleider :P
De meeste spelleiders vinden het fijn als jij naar een van hun toe komt met je eigen (uitgewerkt) idee. Dus een eigen invulling van een van de thema's van de spelleider of een eigen thema dat je hebt uitgewerkt.

Edit: Wat hierboven dus staat :P

Femsel

Nou heb ik laatst toch wel wat bedacht, maar eens zien of ik dat wil insturen naar een van de spelleiders..
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Stefano

Je kan altijd proberen ;)

nielsboy

Ik bezig met een thema verzinenn.

Kingosje

Ik wil met mijn thema wel eens hulpen.
Ik heb nog nooit mogen leiden op tw en ik weet dat ik het kan.

leary93

Zo wat is het stil hier. Ik ben wellicht net nieuw op dit forum maar heb nu al pittig wat spellen gehad. Ik wil wel heel graag eens hulpspelleider zijn om zo te kunnen kijken hoe dat is. Ik ben vaak ook spelleider in echt WvW dus wat dat betreft zit het goed, maar belangrijker is natuurlijk mijn activiteit. Maar ook dat zit goed. Ik heb nu 1 x 1 inactiefpuntje opgelopen en dat was een tactisch inactief puntje, dus niet echt inactief. Verder ben ik wel zon 18/7 online. :D

hoop wat te horen

tijgerke87

zoals eerder gezegd is de manier om hulp-spelleider te worden niet hier een berichtje plaatsen. Nu een korte uitleg over welke manier wel werkt (ongetwijfeld vaker neergetypt door anderen gheghe)

Citeer
- werk een leuke idee/thema/spelvariant uit

- leg hem voor aan een spelleider waarvan jij denkt dat ze het zullen waarderen (Linqy en My little pony-thema zou bijvoorbeeld niet echt succes hebben verwacht ik)

- wacht de reactie af van de spelleider (niet iedere spelleider vind elke thema leuk of heeft er op dat moment ruimte voor etc.)

- word hij leuk bevonden dan word het thema op een gegeven moment in de poll gegooid en hopen dan maar dat de spelers het net zo leuk vinden als jij.

Wees niet beledigd als het dan nog niet lukt, er zijn zoveel spelers met grappige ideeën enso die het eerst nog niet lukt.

Heb zelf 1x hulpje mogen zijn en het is best heel veel werk en je moet aan veel kleine cruciale kleine dingen letten, 1 PM /actie niet of onjuist verwerken en de gevolgen kunnen enorm groot zijn. Je moet echt wel behoorlijk snappen hoe de nacht-volgorde en de rollen hier werken etc. etc.
Daar word ook erg op gelet bij sollicitatie, ideeën/thema kun je in overleg aanscherpen of aanpassen maar hoe rollen werken heeft in de regel tijd nodig.
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

leary93

Dankje dit is wel duidelijk was toevallig net bezig met uitwerken van een thema:) weet jij misschien welke spelleider het meest houd van strategisch spelen ed?

Shaddow

Beertyah zou ik zeggen, haast.

leary93

Iig voor degenen die geïnteresseerd zijn, hier staat mijn spelvariant

http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/forum/index.php?topic=17991.0

esmeci

Leuk idee alleen ben pas nieuw dus snap het nog niet helemaal als je zeg maar kans wil maken op hulpspelleider :P
Ik vraag het mijn mentor wel :P

redeast

Ik zou graag met mijn eigen thema een spel willen leiden.
Ik moet alleen nog even kijken of er rollen gaan veranderen en of er een spelvariant bij zou kunnen komen.
http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/forum/index.php?topic=8695.msg1444449#msg1444449
Hierboven ff mijn link. Is wel zo makkelijk.