Hulpspelleiders

Gestart door Beertyah, 15 mei 2009, 17:54:57

Vorige topic - Volgende topic

maartentje582

Aan de spelleiders  :P  :

Heeft iemand van jullie de vampieren-reeks van Darren Shan gelezen? Het is zo dat ik zou willen voorstellen om daar een spel van te maken... Ik weet dat er al een vampierenspel is maar die reeks is echt helemaal anders, als je dat boek gelezen hebt zul je dat wel kunnen bevestigen. ALS het een spel zou worden, zou ik heel heel graag hulpspelleider zijn...

Als het niet mag/gaat, maakt het mij niet uit, maar ik vond het toch de moeite om het eens te vragen  :P
Science tells me God must exist.
My mind tells me I will never understand God.
And my heart tells me I am not meant to.

mosterg

dat is inderdaad heel anders dan de normale vampierverhalen, een spel daarvan zou me ook leuk lijken

yago

als er daar een spe van zou komen doe ik gegarandeerd mee  8)

iris

hey,
ik denk dat het de juiste plek is om het hier te posten...
Ik vind WvW echt super leuk en ik wil nu het spel eens van de andere kant bekijken.
Daarom zou ik graag een keer hulpspelleider zijn, kom maar met een thema;) dan kijk ik wel of ik het leuk vind...en ben niet heel erg van geschiedenis thema's verder ben ik overal voor in. Ook vind ik het niet erg om er veel tijd in te stoppen...
grtz Iris

Ralinde

Meestal werkt het andersom iris ;) Je benadert een spelleider omdat een van diens thema's je erg aanspreekt en je daar een goede uitwerking bij hebt, of je hebt zelf een thema+uitwerking bedacht en vraagt een spelleider per pm of hij/zij het ziet zitten.

iris

oke;) tnx, dan zal ik eens gaan nadenken over een leuk thema..

Vampire Sorcerer

Mag ik misschien een keer hulpspelleider zijn bij een spel? :D

EMIBH

Citaat van: Ralinde op 28 oktober 2010, 07:38:42
Meestal werkt het andersom iris ;) Je benadert een spelleider omdat een van diens thema's je erg aanspreekt en je daar een goede uitwerking bij hebt, of je hebt zelf een thema+uitwerking bedacht en vraagt een spelleider per pm of hij/zij het ziet zitten.
Ik neem aan dat dat nog steeds geldt? Dan ga ik eens wat bedenken en dan kom ik daar na 141 en 142 eens mee.

Zabulus

Citaat van: Vampire Sorcerer op 15 november 2010, 17:49:34
Mag ik misschien een keer hulpspelleider zijn bij een spel? :D
Als je in een spel van mij heel goed meedoet, dan mag het van mij wel

123berber

Zabulus, mag ik dat ook ^^ ik doe ook erg goed mee in spel 134

WCeend!! Zomerspelen 2014

Linqy

Zabje hoeft nooit meer een spel alleen te leiden volgens mij XD

Zabulus

Citaat van: 123berber op 15 november 2010, 19:06:10
Zabulus, mag ik dat ook ^^ ik doe ook erg goed mee in spel 134
Maar je hebt één keer niet gestemd. En het is wel een voorwaarde bij mij. Zie ook: http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/forum/index.php?topic=10059.0

123berber

maar dat deed ik bewust (A)

WCeend!! Zomerspelen 2014

Floris

Dan nog moet je gewoon stemmen :P Tactiek is geen excuus om niet te stemmen want 't moet gewoon :P

Zabulus

Citaat van: 123berber op 16 november 2010, 09:49:59
maar dat deed ik bewust (A)
Bewust niet stemmen is eigenlijk slechter dan vergeten te stemmen. Het is slechte tactiek, en slechter spel. Dus voortaan gewoon stemmen  ;)