[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Lord Farquaad[666]

Hoezo Random?
Volgens mij heeft iedereen hierboven een goede reden gegeven om op Puss te stemmen?

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Donkey[666] op  4 april 2023, 16:52:25
Ik blijf liever op Rumpelstiltskin of Rapunzel voor we random gaan lynchen!  O0

Sorry hoor, maar jou stem voelt voor mij random aan. Jij geloof Puss op zijn kattenoogjes en houd blijkbaar totaal geen rekening met andere scenario's. Een ezel stoot zich in het algemeen....


Donkey[666]

Rumpelstiltskin gaat van vermoeden dat Puss hulpje naar te doen alsof hij hem onder de bus gooit als mede slechtje. Bullshit dus.

Rapunzel en Rumpelstiltskin willen beide niet op elkaar stemmen, wat voor t feit spreekt dat ze samen slecht zijn.

Ieder niet slechtje die op Puss stemt verkiest het eruit stemmen van een potentieel goed slecht koppel, die alle slechtjes dood wil boven het lynchen van slechtjes die weigeren op elkaar te stemmen.

Als Rumpelstiltskin of Rapunzel niet slecht is, dan is Puss de volgende.


Donkey[666]

Nog 8 spelers, als Puss goed slecht is kan hij bij 6 ook geen meerderheid hebben.

Dus ik zeg gewoon Rapunzel of Rumpelstiltskin eruit, wie van de twee het eerst op de ander stemt, zal ik niet op stemmen!  :D

Lord Farquaad[666]

Citaat van: Donkey[666] op  4 april 2023, 18:07:15


Als Rumpelstiltskin of Rapunzel niet slecht is, dan is Puss de volgende.

Dat kun je toch ook andersom beredeneren?   (A)

Lord Farquaad[666]

Pffff iedereen die ik verdenk gaat voor Rapunzel   ;D
Misschien zit ik er helemaal naast, maar goed dat maakt dan voor de uitkomst van deze lynch niet uit.
✌️

Cinderella[666]

Donkey neeeeeeee

We zullen je wreken!!!

Repelsteeltje komt je snel achterna!

Lord Farquaad[666]


Puss in Boots[666]

Ondanks dat je toegeeft ernaast te zitten vond ik jou vorige speldag, net als Rapunzel en Repelstiltskin, te stellig dat ik slecht zou zijn. Als je goed bent dan had je daar niet zo sterk in gestaan. Ik zal een derde wolf die zijn andere wolven aan het helpen was.

Ik hoop voor je dat Repelstiltskin de laatste wolf is, maar anders krijg je gegarandeerd mijn stem de volgende speldag.

Lord Farquaad[666]

Kijk ik begrijp dat wel, maar als iemand die speelt zonder enige achterkamertjes info en die alles uit het DT moet halen heb ik het dus ook te doen met wat ik daar lees.
En dan springen jij en Cinderella er gewoon uit.
Je begrijpt dat ik ook hoop dat Repelsteeltje de laatste wolf is  XD

Rumpelstiltskin[666]

Oké laat ik dan maar open kaart spelen, omdat ik het best stom vind hoe dit spel gaat. Sorry Puss, maar nu ga ik de info open gooien ook. Ik ben inderdaad Ketter en de reden waarom ik dit deel is omdat er een vies spelletje gespeeld wordt.

Na nacht 4, de nacht dat prince charming doodging, kreeg ik een berichtje van Puss in boots met het feit dat hij mij had gezien als ketter. We hebben even gepraat en ik heb dit ook bekend gemaakt in het wolvenboard. Omdst Puss en ik allebei elkaar al verdachtten hadden we het plan gemaakt dat ik Puss zou wateren om ons zo iets meer onder de radar te schuiven. Dit leek iedereen een goed plan en ik waterde Puss wat geen effect had. Op deze manier konden we de verdenking op elkaar laten varen. Zie hier:

Citaat van: Puss in Boots[666] op 28 maart 2023, 10:01:25

Om toch nog even een open deur in te trappen: zonde van het water.
Hoewel ik, in combinatie met een beul, ook de mogelijkheid tot ketter bij Rumpelstiltskin open houd. Alleen dat is voor mij nu onvoldoende reden om weer op hem te gaan stemmen.

Persoonlijke wilde ik niet dat hij benoemde dat de optie ketter nog mogelijk was, maar Puss vond dat we ook niet te snel elkaar op groen moesten zetten, waar ik het wel mee eens was.

Doordat Puss ons tweede hulpje was, dachten we dat het daarmee klaar was met de hulpjes en gingen we (niet wetende dat rapunzel welp was) op Rapunzel. En toen kwam het kantelpunt wat twijfel zaaide in de wolvengroep namelijk de wateractie op Shrek van Cinderella. Vanaf dat moment werd er gedacht dat er iemand wellicht koppel was. Ik zelf dacht eerst aan Pinokkio, omdat hij geconverteerd was door Shrek, maar hij werd de lynch na de wateractie al gelyncht door adel (kom ik zo op terug!!!) en was dus blijkbaar geen koppel.

Nu vraagt men zich vast af 'huh hoe weet hij dat er adel is?' Dit zijn we te weten gekomen door Puss die liet doorschemeren dat Cinderella in de adel zat. Rapunzel en ik waren namelijk van plan haar te lunchen, maar Pinokkio zei dat we haar niet moesten lunchen, omdat haar actie al gebruikt was en dat er betere opties waren. We hebben toen het advies gekregdn om Sleeping Beauty op de lunch te zetten en zij was een gelukje koppel met Dragon. Wellicht dat Puss dit ook wist, maar ik denk van niet.

En na die nacht werden we gewoon keihard genaait door Puss. Donkey kwam namelijk met het feit dat Rapunzel en ik als slecht waren gezien. En toen zaten wij 2 echt van wtf hoe kan dit. Aangezien we elke rol op die van Merlin na wisten, wisten we dat OF merlin OF Puss de sjamaan ons bekeken moest hebben. Maar aangezien wij de rekensom dat er een g/s koppel was ook wel konden maken (en dit al eerder hadden gedacht) wisten we zeker dat Puss het in Donkey zijn oortjes heeft gefluisterd en zijn stemmen bevestigen dat.

Toen zijn wij beide op Puss gegaan en is Lord de enige die slim genoeg was om in te zien dat er een g/s koppel was. Ik heb nog Queen Lillian en Merlin een pm gestuurd of zij meer wisten, maar zowel Queen als Merlin reageerde beide NIET op de pm en volgen gewoon klakkeloos de info die in het dt wordt gegooid en dat frustreert mij echt heel erg. Tuurlijk was Rapunzek goed en nu wordt ik op ge lynch gegooid (wat dus ook klopt) en Puss heeft de volgende lynch ook al bepaald zie hier:

Citaat van: Puss in Boots[666] op  5 april 2023, 07:38:08
Ondanks dat je toegeeft ernaast te zitten vond ik jou vorige speldag, net als Rapunzel en Repelstiltskin, te stellig dat ik slecht zou zijn. Als je goed bent dan had je daar niet zo sterk in gestaan. Ik zal een derde wolf die zijn andere wolven aan het helpen was.

Ik hoop voor je dat Repelstiltskin de laatste wolf is, maar anders krijg je gegarandeerd mijn stem de volgende speldag.

Na mij is het spel nog NIET afgelopen, want er is een g/s koppel. Weliswaar met een offboardje, maar hij is koppel. Dus Lord you are next als Queen en Merlin weer zo dom zijn om mee te gaan.

Dan nog een bericht voor adel. Cinderella in de adel is dus een verraadster, dus be aware alsjeblieft. Ze heeft dan wel door Puss wolven eruit gewerkt, maar ze staat zelf helemaal niet aan jullie kant, maar helpt alleen haar geliefde. Stemmen ol mij zullen ook voor 2 tellen, want ik ben onboard en stemmen op Puss het offboardje doen dat niet.

Als Cinderella en Puss op mij stemmen heb ik dus al 3 stemmen. Als Puss ook adel is dus 4 en dan ben ik de lul.
Als Merlin, Queen, Lord en ik op Puss stemmen heeft hij 4 stemmen en gaat hij dood als hij zelf geen adel is.

Dus ik zou zeggen (vooral Queen en Merlin dus) denk alsjeblieft even 2 keee na en volg niet zo klakkeloos de rest. Oh en reageer voortaan gewoon op pm. Ik deel dit dus puur omdat ik Puss en Cinderella er uit wil knikkeren, omdat ze hetzelfde hebben gedaan met Shrek, Rapunzel en mij en ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Einde betoog.

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Rumpelstiltskin[666] op  5 april 2023, 11:19:28
Nu vraagt men zich vast af 'huh hoe weet hij dat er adel is?' Dit zijn we te weten gekomen door Puss die liet doorschemeren dat Cinderella in de adel zat. Rapunzel en ik waren namelijk van plan haar te lunchen, maar Pinokkio zei dat we haar niet moesten lunchen, omdat haar actie al gebruikt was en dat er betere opties waren. We hebben toen het advies gekregdn om Sleeping Beauty op de lunch te zetten en zij was een gelukje koppel met Dragon. Wellicht dat Puss dit ook wist, maar ik denk van niet.

Hier bedoel ik Puss ipv Pinokkio

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Rumpelstiltskin[666] op  5 april 2023, 11:19:28
Toen zijn wij beide op Puss gegaan en is Lord de enige die slim genoeg was om in te zien dat er een g/s koppel was. Ik heb nog Queen Lillian en Merlin een pm gestuurd of zij meer wisten, maar zowel Queen als Merlin reageerde beide NIET op de pm en volgen gewoon klakkeloos de info die in het dt wordt gegooid en dat frustreert mij echt heel erg. Tuurlijk was Rapunzek goed en nu wordt ik op ge lynch gegooid (wat dus ook klopt) en Puss heeft de volgende lynch ook al bepaald zie hier:

En hiermee bedoel ik goede lynch, want ze was uiteraard slecht

adriaan

De nacht valt zodra @Queen Lillian[666] akkoord is gegaan met de vervroegde deadline (Nachtentopic).

Puss in Boots[666]

Lol, deze vind ik wel creatief bedacht :P

Vooropgesteld: ik heb het door jou geschetste gesprek nooit met jou gehad. De enige momenten waarop we PM contact hebben gehad was omdat jij meegenomen werd in een algemene mailing van Gingy en toen jij een bevestiging van mij vroeg of Rapunzel iets bij mij geclaimd had. Maar omdat ik jouw creativiteit wel kan waarderen, kan je mij een aantal quotes geven hoe dat gesprek tussen ons is gegaan? Dan pak ik even de popcorn erbij ;D

Het hele spel heb ik jou al op de korrel en ik ben alleen van je afgestapt na jouw wateractie. Maar volgens jou ben ik een sjamaan (die er al uit is) én een koppel (die er al uit is). Het adel verhaal ben ik wel benieuwd naar of dat ook een leuk verzinsel is, of dat de wolven echt geïnfiltreerd zijn in een adelboard. De stemmingen tot nu toe doen het in ieder geval niet lijken alsof er adel in zit.

Maar goed, stel dat ik echt g/s-koppel ben en jij misgunt mij de winst omdat ik je "zogenaamd genaaid heb". Had je dan niet beter Cinderella of mij kunnen lunchen in plaats van Donkey? De enige reden dat ik nu nog leef is omdat je mij nodig hebt om te framen (waarvoor dank trouwens, want ik had niet verwacht dat ik nog zou leven :D).

Cinderella, Merlin en Queen Lillian kennen de waarheid al. Die heb ik hen via PM gestuurd. Spoiler: die is iets minder complex dan jouw verhaal. Ik ga er vanuit dat ze slim genoeg zullen zijn om niet het verhaal van een Ketter te geloven die op de lynch staat.