[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Hier kunnen jullie discussiëren over wie er allemaal slecht zijn of juist niet!

adriaan

Magic Mirror[666]

Spiegeltje spiegeltje aan de wand wie wordt BM van dit mooie land? Degene met de leukste opening in de discussie krijgt mijn stem. Zelf sta ik ook ervoor open.

Merlin[666]

Hier spreekt de almachtige tovernaar Merlijn. Ik ben uitermate geschikt als de BM. Kies mij en geluk zal jullie toebehoren

Fairy Godmother[666]

Mijn zoon zal de volgende koning gaan worden van  Ver, Heel Ver Van Hier. Wanneer jullie toch meer vertrouwen hebben in mijn magische kunsten mogen jullie ook mij verkiezen.

Cinderella[666]

King Harold[666]

IK heb gehoord dat IK de nieuwe BM ben. Geboren wolvenvanger ben IK.

Dragon[666]

Ik ben niet bang om slechtjes uit te schakelen, ik denk dat Lord Farquaad dit kan beamen. Ik ben hier om Far Far Away veilig te houden

Three Little Pigs[666]

Niemand heeft zoveel ervaring met wolven als wij en ook weerwolven zullen geen schijn van kans maken bij ons. Kies ons als burgemeester en dan kunnen ze huffen und puffen zoveel ze willen, maar we hakken ze in de pan.

Doris[666]

Doris[666]

Citaat van: Magic Mirror[666] op 17 maart 2023, 22:19:42
Spiegeltje spiegeltje aan de wand wie wordt BM van dit mooie land? Degene met de leukste opening in de discussie krijgt mijn stem. Zelf sta ik ook ervoor open.
Ik vind dat jij eigenlijk wel een mooie opening hebt met deze opening, dus ik ga voor jou. ;)

Shrek[666]

Ik wil graag de burgemeestert zijn die uitmaakt wat er gebeurt in mijn moeras. Stem Shrek op de eerste plek.

Pinocchio[666]

Ik hoop ooit ook een echte BM te mogen zijn!  :-\

Lord Farquaad[666]

Ik begrijp niet waar deze verkiezing voor nodig is?Kijk we weten allemaal heel goed dat er maar 1 geschikt is om jullie te leiden en dat ben ik!

Gingy[666]

Wat een duivelbende met al die 666!  (6)
Maak mij dan maar BM