Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Dragon[666]

Ik kies er wel voor om dit pad te volgen, het gaat anders bijna te makkelijk. Dat zorgt altijd voor twijfels

Sleeping Beauty[666]

Citaat van: Lord Farquaad[666] op  2 april 2023, 21:47:37
Nadat ik mijn stem van haar had gewisseld, gingen Merlin en Lilian last minute op mij. Na de nacht maakte ik daar een opmerking over en ik heb niets meer gehoord van SB. Nu heeft ze wel op Pinocchio gestemd dus ik vind het lastig, maar ook hier heb ik vraagtekens bij.
Je vraagt aan mij waarom andere mensen dan ik op jou stemden? Waarom vraag je dat dan niet aan die mensen ipv de speler die op een weerwolf heeft gepusht? XD Ik snap die logica niet. Waar heb je precies vraagtekens bij?

Lord Farquaad[666]

Het was de verbazing, omdat jij met hun in contact stond en ik in de veronderstelling verkeerde dat we een soort van overeenkomst hadden.
De vraagtekens zijn dan denk ik ook in de lijn van G/S. Ik heb gewoon heel sterk het idee dat er een G/S koppel aan het werk is om medeslechtjes te verwijderen.

Sleeping Beauty[666]

Ik twijfel steeds meer of King Harold en Queen Lillian niet beiden goed zijn. Daar durf ik geen keuze in te maken. Daarom stem ik de 3de weg op Puss in Boots. Ik weet niets van hem, kan prima nog een wolfje zijn. Rumple heeft hem wel gewaterd, maar misschien was hij toen nog hulpje of is Rumple toch ketter. Mijn stem maakt niet veel uit, maar ik wil niet deze lynch onnodig beïnvloeden.

Verder vind ik Dragon ook opvallend stil na z'n beulactie. Mogelijk geconverteerd? ::)

Lord Farquaad[666]

Donkey bedoel je?
Jammer dat je je stem weggooit.

Sleeping Beauty[666]

Donkey[666]

Ik ben sindsdien enigszins uit t spel geraakt, al ben ik vrij zeker dat rapunzel slecht is

Merlin[666]

Oke laten we nu goed nadenken

Waarom is Rapunzel slecht donkey?

Puss in Boots[666]

Zelf ben ik geneigd om mijn oude verdenking op Rumpelstiltskin weer nieuw leven in te blazen. Sinds de dood van Shrek heb ik het gevoel dat ik op een verkeerd spoor ben beland. Hoe langer het spel duurt, hoe minder groot ik de kans acht op twee priesters en een beul. Maar zolang Rumpelstiltskin niet gecontroleerd wordt (of kan worden) lijkt mij steeds de dans te ontspringen.

Echter, ik wil ook wel op Rapunzel gaan stemmen als Donkey aangeeft dat ze slecht is. Weerhamster is natuurlijk wel een goede schuilrol. Ik denk niet dat Donkey heel snel geconverteerd is en met de dood van een koppel is de kans op een g/s koppel ook kleiner. Ik ben bang dat het toch weer schapen wordt  XD

Donkey[666]

Als Rapunzel slecht is, dan ben ik zeker van Rumpelstiltskin's slechtheid. Zo niet, dan ben ik bereid uitleg te geven over deze beschuldiging!

Rapunzel[666]

Citaat van: Donkey[666] op  3 april 2023, 10:20:14
Als Rapunzel slecht is, dan ben ik zeker van Rumpelstiltskin's slechtheid. Zo niet, dan ben ik bereid uitleg te geven over deze beschuldiging!

Dit slaat natuurlijk nergens op. Ik ben daarnaast ook niet slecht. Of heb je mijn stem op Shrek vlak voor de DL gemist? Ik was daarin in de veronderstelling dat Shrek gelyncht zou worden en dat kan je ook gewoon terugzien in hoe ik de stem plaats.

Slecht zit zo te zien in een situatie waarin ze willen sturen op een makkelijke lynch (ik heb al paar x gezegd dat ik deze spellen moeilijker vind) om vervolgens meteen door te schakelen. Dat zie je al gebeuren zelfs. Pinochio zal de Welp geweest zijn en ik denk dat Donkey uiteindelijk op 1 of andere manier wel is geconverteerd. Heb ergens gehoord dat die kans om bepaalde redenen klein zou zijn.

Puss, vanwaar deze enorm makkelijke stem? Ik dacht oprecht dat ik al dood was in de stemming waarin ik dik voor stond. Waarom zou ik dan nog gaan liegen over mijn rol? En het dan nog een schuilrol noemen ook.

Lord Farquaad[666]

Citaat van: Donkey[666] op  3 april 2023, 10:20:14
Uitleg wat pas na de nacht gegeven gaat worden vertrouw ik per definitie niet.
Want als jij nu info hebt over de slechtheid van een speler dan kun je dat ook nu delen lijkt me.
Eruit er mee, anders stem ik op jou.

Donkey[666]

Als je op mij wilt stemmen prima, ik heb te horen gekregen dat zowel Rapunzel als Rumpelstiltskin 100% slecht zouden zijn. Ik heb ervoor gekozen op Rapunzel te stemmen. Als dit niet blijkt te kloppen dan deel ik de bron, maar ik zie nul reden om die bron of informatie meer uit te leggen dan dit wat ik nu weet.

Lord Farquaad[666]

Ok en heeft die bron dat ook met Cinderella gedeeld bijvoorbeeld, of alleen met jou?

Rapunzel[666]

Citaat van: Donkey[666] op  3 april 2023, 15:57:05
Als je op mij wilt stemmen prima, ik heb te horen gekregen dat zowel Rapunzel als Rumpelstiltskin 100% slecht zouden zijn. Ik heb ervoor gekozen op Rapunzel te stemmen. Als dit niet blijkt te kloppen dan deel ik de bron, maar ik zie nul reden om die bron of informatie meer uit te leggen dan dit wat ik nu weet.

Dit is toch super vreemd? Waarom heeft die bron niet eerder aangegeven hoe het zat? Want blijkbaar moet deze bron al eerder info hebben gehad over minstens 1 van ons 2.