[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Puss in Boots[666] op  3 april 2023, 09:15:45
Zelf ben ik geneigd om mijn oude verdenking op Rumpelstiltskin weer nieuw leven in te blazen. Sinds de dood van Shrek heb ik het gevoel dat ik op een verkeerd spoor ben beland. Hoe langer het spel duurt, hoe minder groot ik de kans acht op twee priesters en een beul. Maar zolang Rumpelstiltskin niet gecontroleerd wordt (of kan worden) lijkt mij steeds de dans te ontspringen.

Echter, ik wil ook wel op Rapunzel gaan stemmen als Donkey aangeeft dat ze slecht is. Weerhamster is natuurlijk wel een goede schuilrol. Ik denk niet dat Donkey heel snel geconverteerd is en met de dood van een koppel is de kans op een g/s koppel ook kleiner. Ik ben bang dat het toch weer schapen wordt  XD
Ik blijf er nog steeds bij dat ik 2 priesters en een beul normaal vind bij de verdeling die tot nu toe is te zien. Ik zag ook ergens dat iemand nog 1 wolf verwachtte, maar ik denk zelf eerder aan 2. We weten niet welke slechtjes er nog precies inzitten, dus ik vind het voorbarig om te zeggen dat het niet kan. Daarnaast is King Harold de stalker op een zelfde manier gelyncht en dat bleek een ook een fout. 

Citaat van: Donkey[666] op  3 april 2023, 15:57:05
Als je op mij wilt stemmen prima, ik heb te horen gekregen dat zowel Rapunzel als Rumpelstiltskin 100% slecht zouden zijn. Ik heb ervoor gekozen op Rapunzel te stemmen. Als dit niet blijkt te kloppen dan deel ik de bron, maar ik zie nul reden om die bron of informatie meer uit te leggen dan dit wat ik nu weet.

Ik heb voor zover ik weet geen wolvenboard met Rapunzel helaas. Maar ik denk dat ik al weet hoe de vork in de steel zit.
Volgens mij is puss in boots de enige die dit überhaupt nog kan claimen en aan de reacties te zien is hij ook de fluisteraar van donkey. Als ik Ketter was had ik er niks aan om Puss te wateren lijkt mij, want dan had ik het beter voor een situatie kunnen gebruiken als een wolf bijna op de lynch lag zoals Shrek of Pinokkio. Omdat ik Puss wel heb gewaterd heb ik het sterke vermoeden dat Puss een offboardje sjamaantje is en nu ronddartelt als een zienerclaim bij Donkey. Daarnaast valt het mij nu ook pas op dat hij al de hele tijd BM is en voor een BM overleeft hij ook bijzonder lang. En sowiesi heb ik ook mijn vraagtekens bij Donkey want hij deelt het hele spel vrijwel niks, maar nu de lynches cruciaal worden (want we zijn nog maar met 8 ) komt hij ineens met 2 slechtjes op.

Nu durf ik Rapunzel niet volledig uit te sluiten, want ik acht de kans dat zij de opgegroeide welp is nog steeds niet uit. Bovendien heb ik al eerder op haar gezeten, dus als wij medewolven waren zou dat ook niet de beste move zijn lijkt mij.

Daarnaast vind ik het ook heel apart dat Donkey eerst wilt verzwijgen waarom hij op Rapunzel wilt stemmen. Als je een slechtje hebt deel je dat toch meteen met iedereen in het DT?? Maar jij zegt: laten we op rapunzel stemmen en als zij slecht is, is Rumpel dat ook. En als Lord Farquaad er ook mee bemoeit komt de info er wel uit?

Ook is het nog steeds voordelig als Puss mij kan lynchen als priester, want dat maakt zichzelf ook geloofwaardiger omdat ik hem heb gepriesterd. Hoewel ik niet zeker weet of Donkey is geconverteerd ofnu gewoon echt wordt omgepraat, hoor ik sel graag een bevestiging als Puss inderdaad de vogel is, want dan gaat mijn stem sowieso naar hem

Rumpelstiltskin[666]

Ik zie ook dat zowel Puss in Boots als Donkey de vorige lynch op King Harold stemden. Als je beweert dat Rapunzel en ik slecht zijn wist je 1 van ons 2 gisteren toch ook al?? Waarom schop je King Harold dan er alsnog uit om nu pas dit te delen? Gewoon om een extra slachtoffer te maken ofzo?

Cinderella[666]

Ik ben nog een paar dingen aan het checken maar voorlopig wil ik de bron wel een kans geven.

Lord Farquaad[666]

Citaat van: Cinderella[666] op  3 april 2023, 18:34:02
Ik ben nog een paar dingen aan het checken maar voorlopig wil ik de bron wel een kans geven.
Wat voor dingen en hoelang is voorlopig?

En moet ik dit opvatten als een antwoord op mijn vraag?
Citaat van: Lord Farquaad[666] op  3 april 2023, 16:16:18
Ok en heeft die bron dat ook met Cinderella gedeeld bijvoorbeeld, of alleen met jou?

Cinderella[666]

Citaat van: Lord Farquaad[666] op  3 april 2023, 19:16:19

Ok en heeft die bron dat ook met Cinderella gedeeld bijvoorbeeld, of alleen met jou?

Wat ik juist vraag zeg ik niet, hoe lang is tot ik antwoord krijg op de dingen die ik vraag.

Die vraag is niet aan mij gesteld dus up to you to decide. Maar straight up, ik heb volgens mij dezelfde info als Donkey.

Donkey[666]

ja

Citaat van: Lord Farquaad[666] op  3 april 2023, 19:16:19

en ja dus ;p

Rapunzel[666]

Mensen dit slaat serieus nergens op ;D ik denk dat er nog maximaal 2 slechtjes zijn dus er zijn nu sowieso goedjes die zich gewoon laten inpakken.

Kijk naar de feiten, dan zie je toch dat ik onmogelijk slecht kan zijn? Al helemaal in combinatie met Rumple? Waar is die logica?

Als we op basis hiervan verliezen omdat jullie zo extreem goedgelovig zijn dan ga ik echt heel hard lachen en ben ik ook extreem benieuwd met wie ik te maken heb. Want dit is echt bizar hoe mensen zo mee kunnen lopen.

Adriaan moest mij een berichtje sturen dat ik niet dood was aangezien er nog gewaterd was. Waarom zou ik nog liegen over mijn rol en uitloggen op het account? Het heeft dan helemaal geen meerwaarde meer om te liegen hahaha

Puss in Boots[666]

@Lord Farquaad[666] Waarom stem je op een bewezen priester die de laatste conversiewolf heeft gewaterd, terwijl er al een koppel uit is? Ik denk dat je even je stem moet heroverwegen.

@Rapunzel[666] Ik ben inderdaad van je afgestapt toen je op Shrek stemde. Maar waar jij verkondigd dat Pinocchio welp zou kunnen zijn geweest, denk ik eerder dat jij zelf de welp bent. Je ziet wel vaker dat welpen zeggen dat ze zelf gewelpt zijn. Dat zou ook je stem op Shrek verklaren, omdat je nog niet opgegroeid was toen hij dood ging. Ik denk dat Pinocchio dan geconverteerd is door Shrek.

Verder heb ik geen reden om op Rumpelstiltskin zijn complettheorie te reageren. Natuurlijk is het technisch mogelijk, maar het is behoorlijk vergezocht, waardoor ik mij niet genoodzaakt voel mijzelf daarvoor te verdedigen. Ik zie nu duidelijk twee katten in het nauw, en géén van die katten ben ik :P

Lord Farquaad[666]

Ik heb dat al eerder gezegd, ik vermoed een G/S koppel gezien de wijze waarop er gespeeld wordt door Cinderella.
Ik zou me meer druk maken over iemand die vlak voor de deadline nog Pinocchio probeerde te redden om eerlijk te zijn...

Ik ben bang dat er nog meer slechtjes zijn dan we vermoeden en dat deze lynch cruciaal gaat zijn.
Ik denk ook dat ik nog leef omdat ik vanaf het begin al steeds weer door mensen verdacht ben (gemaakt) en dat ik dus een beetje ben bewaard voor een gemakkelijke lynch, net zoals Harold gisteren het spel is uitgespeeld.
Het feit dat Puss dat voorzetje nu al geeft, maakt dat hem zeker verdacht naast Lilian (die heel stilletjes blijft he?).
Ik ga denk ik zijn voorstel om mijn stem te heroverwegen maar aannemen en mijn stem wijzigen naar Puss.

Puss in Boots[666]

Hmm, dan verhoog ik mijn bod nu naar drie katten in het nauw  ;)

Lord Farquaad[666]

Ja haha iedereen die jou verdenkt is zelf verdacht nu, dat begrijp ik wel   XD

Rumpelstiltskin[666]

Ja het verbaast me niks dat jij meegaat eigenlijk. Ben wel benieuwd hoe het is om gekoppeld te zijn?

Citaat van: Puss in Boots[666] op  4 april 2023, 10:56:23
@Lord Farquaad[666] Waarom stem je op een bewezen priester die de laatste conversiewolf heeft gewaterd, terwijl er al een koppel uit is? Ik denk dat je even je stem moet heroverwegen.

@Rapunzel[666] Ik ben inderdaad van je afgestapt toen je op Shrek stemde. Maar waar jij verkondigd dat Pinocchio welp zou kunnen zijn geweest, denk ik eerder dat jij zelf de welp bent. Je ziet wel vaker dat welpen zeggen dat ze zelf gewelpt zijn. Dat zou ook je stem op Shrek verklaren, omdat je nog niet opgegroeid was toen hij dood ging. Ik denk dat Pinocchio dan geconverteerd is door Shrek.

Verder heb ik geen reden om op Rumpelstiltskin zijn complettheorie te reageren. Natuurlijk is het technisch mogelijk, maar het is behoorlijk vergezocht, waardoor ik mij niet genoodzaakt voel mijzelf daarvoor te verdedigen. Ik zie nu duidelijk twee katten in het nauw, en géén van die katten ben ik :P

De bewezen priester aka Cinderella is anders wel heel voorzichtig met het delen van haar info in dt. Of in het kort: gewoon nietszeggend. Nog steeds vind ik de wateractie enkele minuten na haar stem op een ander heel erg raar en daarom probeert zij op deze manier slechtjes uit de weg te ruimen.

Hey wat leuk die verdenk op Rqpunzel herken ik ergens van. Hmmmm. OJA jij zegt nu precies wat ik eerder heb aangehaald toen ik Rapunzel verdacht. Nu probeer jij volgens mij weg te lopen met mijn verdenking destijds op Rapunzel. Maar goed volgens jou ben ik blijkbaar met haar wolf?

Even kijken wat ik toen zei:
Citaat van: Rumpelstiltskin[666] op 26 maart 2023, 21:50:35
Mijn stem gaat naar Rapunzel. Dit heeft meerdere redenen. Ten eerste de claim dat zij was gewelpt. Dit kan natuurlijk prima, maar ik snap niet dat zij de enige is die gewelpt zou zijn. Als een welp in nacht 1 welpt, zou diegene dat in nacht 2 en 3 dan niet ook doen? De welp is dan immers al bekend en ik sprak net met wat mensen en iemand zei ook 'waarom zou er dan niet op burger gewelpt worden?'. Nacht 2 is er niemand door dood gegaan, dus er is dan niemand goed gewelpt of helemaal niet gewelpt. Het zou nog kunnen dat een goedje of slechtje dit verzwijgt, maar ik zou niet weten waarom je dit zou verzwijgen (zowel voor goed als voor slecht niet). Nacht 3 is er alleen een pyromaan dood gegaan in de nacht en we hebben geen welpclaim ontvangen. Mij lijkt het zelf erg sterk dat de pyromaan succesvol is gewelpt. Magic mirror claimde wel neutraal, maar welp je dan op pyromaan? Ik denk zelf van niet en hinten naar je pyromaan rol zou ik ook raar vinden.
Ik twijfel dus of Rapunzel niet zelf welp is of gewoon een andere slechte rol heeft en dit heeft verzonnen, zodat ze minder wordt verdacht. Ik heb wel eens eerder gehoord dat een welp (of slechtje) zelf claimt gewelpt te zijn namelijk.

Ten tweede vind ik ook haar discussieactiviteit en haar stemmen wat apart. Ik haal niet heel veel uit haar posts, maar ook de stemmen vallen op. De 1e keer stemt ze zichzelf en de andere 2 keer op Shrek. Hoewel ik ook denk dat er niet nog 3 neutralen zijn, vind ik de stem op Shrek wel opvallend, omdat hij aangeeft bewijsbaar te zijn. Nu hebben we dat nog niet gezien, maar ik vind Shrek dan geen prioriteit, MITS hij binnenkort zichzelf inderdaad bewezen heeft.

Vandaar mijn stem op Rapunzel

Citaat van: Puss in Boots[666] op  4 april 2023, 11:20:38
Hmm, dan verhoog ik mijn bod nu naar drie katten in het nauw  ;)

Ja joh gooi iedereen die jou verdenkt maar op de wolvenstapel. Is ook makkelijk voor je stem. Verwacht je nu echt nog 3 wolven bij ons? Ik denk dat je het nu zo probeert te kneden, zodat het in jou verhaaltje past, maar het wordt daardoor steeds onwaarschijnlijk dat je de waarheid spreekt.

Ik zet mijn stem ook op Puss. Hoewel het een offboardje zal zijn, denk ik vrij zeker te weten dat hij degene is die gekoppeld is met Cinderella. Hij is immers een sjamaan die de wolven, als hij ze heeft gezien, kan doorgeven aan Cinderella. Bovendien sterft ie niet als offboardje als alle onboardjes dood zijn, want hij is koppel.

Rapunzel[666]

Citaat van: Puss in Boots[666] op  4 april 2023, 10:56:23

Mooi verhaal, maar ik denk dat jij degene bent die de welp is geweest. Het water deed jou daarom niks en zo kan je nu semi bewezen lekker je ding doen. Je negeert opzettelijk allemaal logische verdedigingen zodat het allemaal maar netjes in je straatje past.

Het is mij alleen echt een raadsel hoe Cinderella hierin mee gaat, het kan haast niet anders dan dat ze gekoppeld is aan een slechtje. Maar er zouden nog meerdere slechtjes moeten zijn dus ik ben benieuwd hoe dit zit. Anders begrijp ik echt geen snars van haar gedrag dit spel.

Rumpelstiltskin[666]

Ik wil dan ook oproepen aan het medeslechtje van Puss dat je ook gewoon beter Puss kan stemmen, aangezien hij je toch wel vroeg of laat onder de bus gooit O0

Donkey[666]

Ik blijf liever op Rumpelstiltskin of Rapunzel voor we random gaan lynchen!  O0