Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Cinderella[666]

En dan bedoel ik natuurlijk tussen pigs en koning

King Harold[666]

Citaat van: Rapunzel[666] op  2 april 2023, 16:00:12
In mijn optiek heb je jezelf hier gewoon aardig vastgeluld Harold. De situatie die jij schetst is er eentje die een wolf schetst om zijn rolclaim tastbaar te maken. Alleen had je waarschijnlijk geen rekening gehouden met een Yeti. Mooie poging maar helaas...

Hahaha. Kijk maar dom na de deadline voordat je dat soort dingen zegt. Maar goed, blijkbaar komt zoiets niet in je op, dat er gewoon pech is dat mijn stalkactie zo is uitgevallen. Ik eis excuses voor deze totale domheid, achteraf.

Ik log nu uit, want blijkbaar zit ik met allemaal egootjes te spelen die denken "dan ben ik maar sowieso weer een nachtje zeker" in plaats van dat jullie een wolf dood willen. Ben ook echt heel boos dat ik hier gewoon eerlijk mijn verhaal doe en dan hangen jullie lekker een goedje op.

King Harold[666]

Citaat van: Cinderella[666] op  2 april 2023, 16:24:28
En dan bedoel ik natuurlijk tussen pigs en koning

Nog 1 ding: deze doremifasolretoriek vind ik ook echt stuitend. "Oh er wordt 2x een rol geclaimd, dan mooooooooeeeeeet er wel 1 slecht zijn"

Het is een basisspel he? Met 22 spelers. Dan is het best logisch dat er wat dubbele rollen in zaten. Ook "toevallig" dat je op de biggen wilde die nog een actie over hadden, terwijl ik er al doorheen was. En dan oooh oeps wat dom ik koos de verkeerde!!!!!!!! Ohhh :"( :"( :"(

En morgen is Lilian natuurlijk je volgende doelwit, of ga je dan weer ineens een dag verdwijnen omdat het je beter uitkomt? Het is dat je bewezen bent, maar de manier waarop je er mee omgaat is nogal.. ongunstig voor goed. Gelukkig hebben wat mensen het heft in eigen handen genomen en Pinokkio tussendoor gelyncht. Maar nu heb je het mekkerende stemvee toch maar mee. Ik mag hopen dat ze morgen wel weer even nadenken.

Queen Lillian[666]

Misschien moet de koning zich even realiseren dat het maar een spel is en ergens gaan kalmeren. Mensen op de man aanvallen en dom noemen gaat je zeker niet helpen.

King Harold[666]

Citaat van: Queen Lillian[666] op  2 april 2023, 19:32:11
Misschien moet de koning zich even realiseren dat het maar een spel is en ergens gaan kalmeren. Mensen op de man aanvallen en dom noemen gaat je zeker niet helpen.

Hoe ga jij je verdedigen als je morgen gelyncht wordt omdat ik toch stalker blijk dan? Mensen lief aankijken. Al zou ik hier in m'n blote reet gaan staan of jullie allemaal een miljoen geven, denk je echt dat mensen hun stem veranderen.

Ik ben gewoon geirriteerd dat ik op basis van luchtkastelen gelyncht wordt, mag blijkbaar ook al niet meer in dit land. Je moet gewoon ja en amen roepen en je als een schaapje volgzaam opstellen.

King Harold[666]

En vooruit, het woord "dom" is misschien niet chique, maar als iemand zegt dat ik me "vastgeluld" heb door de waarheid te vertellen over mijn rol, wat jullie om 22:31 (of later) gaan zien als jullie niet gaan begrijpen dat jullie fout zitten, dan vind ik dat op zijn minst niet handig als je doet alsof het een voldongen feit is en vind ik dat ik wel mag zeggen dat dat gewoon een oerstomme (domme?) actie is. Staat voor mij los van de persoon erachter maar die ken ik verder ook niet, dus vandaar dat ik het zo zei. Jij zegt tenminste nog dat het "een kleine kans is" (op basis van foute rol informatie, maar vooruit), Rapunzel zegt gewoon "Harold heeft zich vastgeluld" terwijl dat dus gewoon niet zo is.

Merlin[666]

Noem me een schaap maar met Harold krijgen we de meeste info. Ik ga me niet mengen in de discussie

King Harold[666]

Citaat van: Merlin[666] op  2 april 2023, 21:27:26
Noem me een schaap maar met Harold krijgen we de meeste info. Ik ga me niet mengen in de discussie

Nu ben ik heel benieuwd welke info je denkt te krijgen door mij te lynchen? Of ga je dat niet zeggen?

Merlin[666]

Als jij goed blijkt kunnen we kijken naar de mensen die op jou pushten

Lord Farquaad[666]

Noem mij naïef, maar ik ben wel geneigd Harold te geloven dat hij stalker is. Dus ik sta in dubio nu want ik wil zijn gedrag niet belonen met een stemwissel maar kunnen we als goed ons veroorloven een goedje te lynchen?

Er zijn 2 dingen die mij dwarszitten, naast deze one man performance.
Dat zijn Cinderella die ik steeds meer er van verdenk een G/S te zijn op basis van de toch wel onverwachte onvrijwillige douche op Shrek (had hij het ontdekt?), haar gedrag na dat ze zichzelf als Goedje heeft bewezen maar daar schijnbaar niets mee wil of kan of pas antwoord geeft op vragen nadat ze er meerdere keren aan wordt herinnert en ook in het DT erg terughoudend blijft en om het feit dat iedereen een claim heeft neergelegd en hierna een Slotenmaker uit het spel gaat 's nachts. Voelt vreemd allemaal.

Het andere ding dat me dwarszit is dat ik de vorige dag met Sleeping Beauty en goed gesprek had, waarbij ze eerder aangaf ook met Lilian in gesprek te zijn en dat die niet meet "slecht" overkomt. Daarnaast deed ze erg schemerig over haar rol en liet ze de zvw doorschemeren met Merlin.
Nadat ik mijn stem van haar had gewisseld, gingen Merlin en Lilian last minute op mij. Na de nacht maakte ik daar een opmerking over en ik heb niets meer gehoord van SB. Nu heeft ze wel op Pinocchio gestemd dus ik vind het lastig, maar ook hier heb ik vraagtekens bij.
Merlin heeft nog steeds niet geantwoord op mijn vragen over zijn openlijke aannames en beschuldigingen over mij en komt steeds last minute even een klein postje droppen en daar hebben we het mee te doen.

Ik drop deze info maar hier omdat ik verder ook niet weet waar ik er mee heen moet en wellicht komen we/jullie er verder mee.

Dragon[666]

Ik merk zelf ook dat de manier waarop het gaat me tegenstaat. Ik word er altijd een beetje ongelukkig van  :-\. Vind het altijd heftig als een spel doorslaat, maar dat ligt denk ik aan mij. Een tweede stalker is niet gek. Wat voor mij de reden is dat ik twijfels heb is omdat ik denk dat er een poging gedaan is om Pinocchio te redden ten kosten van mij. Dit kan vanuit een aantal personen gekomen zijn en Harold heeft niet op mij gestemd, maar hij heeft het wel opgenomen voor Pinocchio. Als het komt door zijn info begrijp ik het, maar in een spel als wvw is het altijd lastig

Lord Farquaad[666]

Ja ik vind het ook heel erg onprettig zoals het nu gaar, maar ik blijf toch ook wel hangen op het volgende:

Citaat van: Queen Lillian[666] op 31 maart 2023, 22:23:42
Pinocchio
Lord Farquaad

King Harold[666]

Citaat van: Merlin[666] op  2 april 2023, 21:41:04
Als jij goed blijkt kunnen we kijken naar de mensen die op jou pushten

Of de mensen die schaapten. De Lord zat al maanden op mij, om die dan meteen onder de bus te gooien daarom vind ik raar. Lilian, ja ik geloof haar Yeticlaim niet, maar dat is eigenlijk een beetje hetzelfde als dat zij mijn claim niet gelooft. Cinderella is sowieso niet slecht. Dan hou je Rapunzel over maar die schaapt eigenlijk ook al gewoon.

Van alle redenen die ik heb gezien is dit nog wel de slapste. Een unanieme lynch zegt geen klap als de algehele consensus is dat ik slecht ben en daar niet een overduidelijke verantwoordelijke voor is.

Dragon[666]

Citaat van: Lord Farquaad[666] op  2 april 2023, 22:05:00
Ja ik vind het ook heel erg onprettig zoals het nu gaar, maar ik blijf toch ook wel hangen op het volgende:

Citaat van: Queen Lillian[666] op 31 maart 2023, 22:23:42
Pinocchio
Lord Farquaad

Dat had ik even over het hoofd gezien, maar dat is idd ook wel iets om te onthouden

Lord Farquaad[666]

Ik heb toch gewisseld. Het zal m'n dood wel zijn, maar die wissel van Lilian gaat niet uit mijn hoofd en zit me al de hele tijd dwars.
Ik verwacht niet dat jullie meegaan en als Harold wel slecht blijkt dan weet ik wat me te wachten staat. Het zij zo.